quote:TILBURG Lezers van regionale kranten in Brabant hebben 'houdoe' gekozen als het mooiste Brabantse woord. De groet won het van zibbedeeske (oude zeurderige vrouw), meepesant (terloops) en petazzie (stamppot).
Je kan mijn gedachten lezen.quote:
Zo praat je niet over de moderator.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:41 schreef Harry_Sack het volgende:
mijn topic was eerder, Sibekick
Wie het laatst lacht, lacht het best.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:41 schreef Harry_Sack het volgende:
mijn topic was eerder, Sibekick
Ga je nu alsnog iets aan je OP doen.. hmmm?quote:Op zondag 5 juni 2005 22:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goeie beslissing.
Joh, jij ook je pleziertje, de volgende ban is dan weer voor mijquote:Op zondag 5 juni 2005 22:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zo praat je niet over de moderator.![]()
Ik weet het niet, misschien heeft Sidekick daarom juist deze SC uitverkoren, omdat het eens een originele openingszin is voor een SC.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:44 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ga je nu alsnog iets aan je OP doen.. hmmm?
Hmmmm.quote:Op zondag 5 juni 2005 22:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Joh, jij ook je pleziertje, de volgende ban is dan weer voor mij![]()
Binnenkort bij u op de frontpage.quote:taliaanse minister wil boete op burqa's
ROME - De Italiaanse minister van Justitie heeft zich zondag hard gemaakt voor het opleggen van boetes aan vrouwen die over straat gaan gekleed in een burqa. Hij zei dat het dragen van het gewaad dat alles bedekt, in strijd is met wettelijke bepalingen op bedekken van het gezicht in het openbaar.
,,De wetten moeten worden gerespecteerd. Rondlopen met een bedekt gezicht is een overtreding, je mag het niet. Vrouwen die het wel doen moeten aangegeven worden bij de politie en worden beboet'', aldus minister Roberto Castelli van de rechtse Lega Nord zondag.
,,We moeten niet, onder het voorwendsel dat ze beklagenswaardig zijn, en veel immigranten zijn dat, toestaan dat ze de wetten niet naleven'', zei Castelli tijdens een debat na de vertoning van de film Submission van Theo van Gogh. De uitspraken van de minister ontlokten veel kritiek bij de oppositie die zijn aftreden eist.
ANP
Bron: LC
quote:Op zondag 5 juni 2005 22:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |