quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:48 schreef Mohammed. het volgende:
Goede Morgen.
Ik heb net een heerlijke nacht gehad met een 9-jarige meisje.
Ophoeren kneus.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:48 schreef RichardQuest het volgende:
Hihihi, moslims.
And don't let the door hit you on the way out.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:50 schreef Pedofeet het volgende:
[..]
Ophoeren kneus.
Kut, ben je nu gezakt voor je inburgeringscursus ?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:52 schreef Tuana het volgende:
Ik heb mijn essaycijfer terug en het is gewoon een 7! Ik had m'n essay niet hoger dan een 5.5 gegeven, het was echt slecht -kort door de bocht, slecht geformuleerd, geen duidelijke lijn, ga zo maar door, - maar ik heb er gewoon een 7 voor gekregen! Ik ben er wel blij mee hoor, d.w.z dat ik dit vak sowieso zal halen dit studiejaar, maar afgezien dat ik mijn vak haal.. Het cijfer is gewoon te hoog. En het is niet alleen dat deze docent hoog beoordeeld, veel docenten geven echt te hoge cijfers. Dit is niet echt motiverend voor studenten, want je haalt toch wel een voldoende... de studies zijn niet uitdagend genoeg. Je kan een studie op je sloffen halen in Nederland. Onderwijs in Nederland is echt dramatisch
Turkije?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:55 schreef Tuana het volgende:
Nu een land zoeken waar je moet blokken om een goed cijfer te halen, iemand suggesties?
Flikker op naar Japan.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:55 schreef Tuana het volgende:
Nu een land zoeken waar je moet blokken om een goed cijfer te halen, iemand suggesties?
Ja, ik klaagde te weinig... dat onderdeel heb ik niet gehaald, dus probeer ik het nu te herkansenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:55 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Kut, ben je nu gezakt voor je inburgeringscursus ?![]()
Een voorbeeld van de samenstelling van onze bevolking.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:56 schreef pberends het volgende:
Prachtig denet bij Studio Sport, op achtergrond scherm een Nederlandse vlag, met in de studio negers Humberto Tan en Brian Roy
Het was toch de PvdA die altijd een dominante positie op onderwijs heeft gehad?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:52 schreef Tuana het volgende:
Ik heb mijn essaycijfer terug en het is gewoon een 7! Ik had m'n essay niet hoger dan een 5.5 gegeven, het was echt slecht -kort door de bocht, slecht geformuleerd, geen duidelijke lijn, ga zo maar door, - maar ik heb er gewoon een 7 voor gekregen! Ik ben er wel blij mee hoor, d.w.z dat ik dit vak sowieso zal halen dit studiejaar, maar afgezien dat ik mijn vak haal.. Het cijfer is gewoon te hoog. En het is niet alleen dat deze docent hoog beoordeeld, veel docenten geven echt te hoge cijfers. Dit is niet echt motiverend voor studenten, want je haalt toch wel een voldoende... de studies zijn niet uitdagend genoeg. Je kan een studie op je sloffen halen in Nederland. Onderwijs in Nederland is echt dramatisch
Nee, ik ga pas naar Tokyo wanneer ik daar een aanstelling krijg op de Nederlandse ambassadequote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Flikker op naar Japan.
Meki had al eerder topics geopend?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:58 schreef UnderWorld_ het volgende:
HEbben we deze titel trouwens al niet eerder gehad?
Flikker gebruik ik alleen als ik kotsneigingen van iemand krijg.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:57 schreef Tuana het volgende:
[..]
Nee, ik ga pas naar Tokyo wanneer ik daar een aanstelling krijg op de Nederlandse ambassade
En wat heb jij trouwens met het woord "flikker", een obsessie ofzo?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |