Een bijdehandte toevoeging, maar voldoende.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:39 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ik denk dat ik er een goede draai aan heb gegeven, zoniet, dan sta ik zeker open voor tips.![]()
Top!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Een bijdehandte toevoeging, maar voldoende.
De kleine wasjes of de grote wasjes?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:53 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Top!
Laat maar lekker draaien! [afbeelding]
Maar ook de bonte en de witte!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:00 schreef opa het volgende:
De kleine wasjes of de grote wasjes?
Oud zeer?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:10 schreef McCarthy het volgende:
blijf het knap vinden dat je je opsom topic open hebt gekregen. Is mij nog niet gelukt.
Bereidwilligheid en luisteren, dat zijn de toverwoorden.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:10 schreef McCarthy het volgende:
blijf het knap vinden dat je je opsom topic open hebt gekregen. Is mij nog niet gelukt.
nou toevallig wel. Je hebt "knopjes". Die zijn er om te gebruiken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:00 schreef Sidekick het volgende:
We zijn er niet om elk wissewasje te deleten McC.
Niet voor elk wissewasje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:31 schreef McCarthy het volgende:
[..]
nou toevallig wel. Je hebt "knopjes". Die zijn er om te gebruiken.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:18 schreef thabit het volgende:
Je neemt jezelf iets te serieus, McCarthy. Dat lijkt me gezien de inhoud van je posts niet zo verstandig.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:18 schreef thabit het volgende:
Je neemt jezelf iets te serieus, McCarthy. Dat lijkt me gezien de inhoud van je posts niet zo verstandig.
en daarom post hij hier zelf praktisch niet meerquote:
Vooruit, het dekt de lading beter, maar als je in het vervolg nu zelf even nadenkt over je topic zou dat imho veruit de voorkeur genieten. Neem nu bevoorbeeld je vraag om dingen uit het 49% topic te verwijderen, dat gaat dan ook weer over iets offtopics wat je zelf gestart was en wat je zelf had kunnen bedenken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:46 schreef McCarthy het volgende:
Liberale economieën 2006
titel wijzigen in: liberale economien 2006
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |