2 keer achter elkaar mooi bedoel je?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:28 schreef Tuana het volgende:
Wat is het leven toch mooi![]()
![]()
Kan je niet eens iets beters verzinnen...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:28 schreef Johan_de_With het volgende:
T - telkens
E - een
E - egocentrische
F - falafelvreter.
Alsof iemand een erectie krijgt van die lantaarnpaal.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:30 schreef Tuana het volgende:
[..]
Kan je niet eens iets beters verzinnen...![]()
Beter goed gejat, dan slecht verzonnenquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Alsof iemand een erectie krijgt van die lantaarnpaal.
Dat zeiden je broers ook.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:32 schreef Tuana het volgende:
[..]
Beter goed gejat, dan slecht verzonnen![]()
Pardon?! Dit topic is officieel later?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dit topic is officieel later, maar heeft wel een titel die aan de standaard voldoet, de andere is echter innovatiever.
Hoe raad je dat zo?quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat zeiden je broers ook.
Bitchquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, behalve Tuana.
Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.
Op MSN is er tevens gelegenheid tot mijnenvegen, de aanverwante activiteit van afspraakjes maken en samenzweren.
De eer valt aan een moderator om beider topics te intergreren tot een samenhangend geheel. Een functie die nu tot één van de mogelijkheden behoord dankzij een uitgebreidere gereedschapset die elke mod tot haar* beschikking heeft.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dit topic is officieel later, maar heeft wel een titel die aan de standaard voldoet, de andere is echter innovatiever.
Hoe weet JIJ dat? Relkloon??quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De eer valt aan een moderator om beider topics te intergreren tot een samenhangend geheel. Een functie die nu tot één van de mogelijkheden behoord dankzij een uitgebreidere gereedschapset die elke mod tot haar* beschikking heeft.
*Mag ook "zijn" zijn
Ik heb het al hersteld.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:34 schreef Tuana het volgende:
[..]
Pardon?! Dit topic is officieel later?
Sorryquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb het al hersteld.![]()
Nee, MUUS liet het vallen toen ze in TRU 2 topics samensmolt tot 1 topic. Ik weet er echter niet het fijne vanaf. Klonen opsporen kunnen ze ook vrij eenvoudig. Volgens mij word er van elke post een IPadres bijgehouden. Dat zag ik toen het forum nog zware bugs hadquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hoe weet JIJ dat? Relkloon??
Ga fietsen stelen manquote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ploert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |