We zijn het gedeeltelijk eens. Op het Turks deel na dan.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wiskunde roeleert
Talen, behalve engels en Turks, zuigen![]()
In alle profielen moet je wiskunde doen, als je C&M doet kan je het echter beperken tot rekenenquote:Nee je hebt toch eentje waar je geen wiskunde in hebt dacht ik.
Wis A1quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:38 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
In alle profielen moet je wiskunde doen, als je C&M doet kan je het echter beperken tot rekenen
Daar heb je veel aan, vrijwel heel Zuid/midden Amerika spreekt het. Verder Russisch en Chinees voor Azie en Frans voor de Afrikaanse landen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:37 schreef Tuana het volgende:Spaans
![]()
Ja, dat zeg ik: rekenen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:38 schreef Tuana het volgende:
[..]
Wis A1
Dat komt ook nog wel.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
We zijn het gedeeltelijk eens. Op het Turks deel na dan.
Rekenen is simpelquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:38 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
In alle profielen moet je wiskunde doen, als je C&M doet kan je het echter beperken tot rekenen
Daar is een compleet topic voor, kLowjow. En er is er een gesloten.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:39 schreef kLowJow het volgende:
Wie heeft er zijn/haar stem al uitgebracht... en op wie?
Waarom denk je dat ik over 1.5 jaar naar Latijns Amerika vertrek?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar heb je veel aan, vrijwel heel Zuid/midden Amerika spreekt het. Verder Russisch en Chinees voor Azie en Frans voor de Afrikaanse landen.
Om Turks te leren?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:40 schreef Tuana het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik over 1.5 jaar naar Latijns Amerika vertrek?
Waarom zou je dan Spaans willen lerenquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:40 schreef Tuana het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik over 1.5 jaar naar Latijns Amerika vertrek?
Ik snap dat wiskunde en talen belangrijker zijn... maar onderwerpen die enigszins verband houden met de politiek mogen toch ook wel hier besproken worden?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:40 schreef freako het volgende:
[..]
Daar is een compleet topic voor, kLowjow. En er is er een gesloten.
Uhm.. ik moet je toch teleurstellen... ook buiten Turkije heb je wat aan het Turksquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Om Turks te leren?![]()
Buiten Turkije heb je niets aan Turks. De westerse landen waar zoveel turken wonen spreken veel beter Engels.
Onderwijs is anders een groot deel van politiek.quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:41 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik snap dat wiskunde en talen belangrijker zijn... maar onderwerpen die enigszins verband houden met de politiek mogen toch ook wel hier besproken worden?
Waar dan?quote:Op donderdag 10 juni 2004 14:42 schreef Tuana het volgende:
[..]
Uhm.. ik moet je toch teleurstellen... ook buiten Turkije heb je wat aan het Turks
Dat ook, maar ook in veel voormalige Sovjet-landenquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Den Haag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |