Nee, dan had het Painted Black moeten zijn.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:04 schreef Maerycke het volgende:
The Rolling Stones in de titel... wat prachtig
Nouquote:Op zondag 23 mei 2004 01:04 schreef Maerycke het volgende:
The Rolling Stones in de titel... wat prachtig
Barbaar... De titel van dit nummer is volgens mij altijd inderdaad nog "Paint it black" en niet painted black.. want dat is de tekst die voorkomt in het nummer, maar niet de titel zelfquote:Op zondag 23 mei 2004 01:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, dan had het Painted Black moeten zijn.
Daar kon u wel eens gelijk in hebben.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:07 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Barbaar... De titel van dit nummer is volgens mij altijd inderdaad nog "Paint it black" en niet painted black.. want dat is de tekst die voorkomt in het nummer, maar niet de titel zelf
Wil je ophouden met die codes. Straks ga ik denken dat je bij de illuminatie hoort.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
tvp
Volkslied voor Padania ?quote:Waiting On A Friend (Jagger/Richards)
Watching girls go passing by
It ain't the latest thing
I'm just standing in a doorway
I'm just trying to make some sense
Out of these girls go passing by
The tales they tell of men
I'm not waiting on a lady
I'm just waiting on a friend
A smile relieves a heart that grieves
Remember what I said
I'm not waiting on a lady
Don't need a whore
I don't need no booze
Don't need a virgin priest
But I need someone I can cry to
I need someone to protect
Making love and breaking hearts
It is a game for youth
But I'm not waiting on a lady
K.h. 1913-64. F-e-t. Over.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wil je ophouden met die codes. Straks ga ik denken dat je bij de illuminatie hoort.
Jij kunt hier niet binnenkomen. Ga terug naar de afgrond die voor je bereid is.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wil je ophouden met die codes. Straks ga ik denken dat je bij de illuminatie hoort.
Eey, niet spotten met de Heer van Angmar he, heiden!quote:Op zondag 23 mei 2004 01:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij kunt hier niet binnenkomen. Ga terug naar de afgrond die voor je bereid is.
Ooooo-raaaaah.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:08 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
K.h. 1913-64. F-e-t. Over.
Dat is de verkorte versie van twee bier en 1 portie bitterballen?quote:Op zondag 23 mei 2004 01:08 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
K.h. 1913-64. F-e-t. Over.
quote:Op zondag 23 mei 2004 01:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Jij kunt hier niet binnenkomen. Ga terug naar de afgrond die voor je bereid is.
quote:Paint It Black
by the Rolling Stones
I see a red door and I want it painted black No colors anymore I want them to turn black I see the girls walk by dressed in their summer clothes I have to turn my head until my darkness goes I see a line of cars and they’re all painted black With flowers and my love both never to come back I see people turn their heads and quickly look away Like a new born baby it just happens ev’ry day I look inside myself and see my heart is black I see my red door and it has been painted black Maybe then I’ll fade away and not have to face the facts It’s not easy facin’ up when your whole world is black No more will my green sea go turn a deeper blue I could not foresee this thing happening to you If I look hard enough into the settin’ sun My love will laugh with me before the mornin’ comes I see a red door and I want it painted black No colors anymore I want them to turn black I see the girls walk by dressed in their summer clothes I have to turn my head until my darkness goes Hmm, hmm, hmm,... I wanna see it painted, painted black Black as night, black as coal I wanna see the sun blotted out from the sky I wanna see it painted, painted, painted, painted black
De vloot met de zwarte zeilen nadert deze stad. Het westen heeft gefaald.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:10 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]Meer LOTR quotes s.v.p.
![]()
Mijn slagschip gezonken.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:09 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat is de verkorte versie van twee bier en 1 portie bitterballen?
Volgens mij zit jij in het verkeerde topic.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Had je maar minder bier moeten zuipen.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mijn slagschip gezonken.
Nee, dat is de code waarmee Koning Galozixtor de 34ste zijn vijanden naar de 5de materiële demention gezapstraalt heeft.quote:Op zondag 23 mei 2004 01:09 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat is de verkorte versie van twee bier en 1 portie bitterballen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |