quote:Sheriff john brown always hated me,
For what, I don’t know:
Every time I plant a seed,
He said kill it before it grow -
He said kill them before they grow.
Ik heb toegang tot de digitale editie... Door een fout van de NRC site kan ik met firefox gewoon doorlinkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:11 schreef Floripas het volgende:
Zo ja, kun je me dan even dat vrijheidsverhaal geven?
dat dacht ik eerst ook, maar er staat nrc.nl in de URLquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:11 schreef Floripas het volgende:
Zeg, scan jij het hele NRC in op je zaterdag?
alsjeblieft:quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:11 schreef Floripas het volgende:
Zo ja, kun je me dan even dat vrijheidsverhaal geven?
Jij was taalkundige?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vlug!
Richard krijgt een epilleptische aanval!
Iemand, doe iets!
13quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:14 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb toegang tot de digitale editie... Door een fout van de NRC site kan ik met firefox gewoon doorlinken
Welke pagina staat dat vrijheidsverhaal?
Sla dat plaatje maar even ergens op... Het moet natuurlijk niet gaan opvallen dat op Fok! directe links naar hele NRC pagina's staan...quote:
'een deel van links'quote:
Ik tik soms sneller dan mijn taalkundige brein kan corrigeren.quote:
klopt, en gelijk heeft-ie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:18 schreef HaagscheHarry het volgende:
[..]
'een deel van links'
en veel verder ben ik nog niet gekomen, was het onlangs niet Wouter Bos die o.a. kritiek had op het zorg-keuze-systeem? Dat hij o.a. wou dat als ie zijn been brak, dat ie dan maar gewoon geholpen moest worden in het dichtsbijzijnde ziekenhuis, en niet door de verzekering uitgekozen beste, of zoiets dergelijks?
nu ga ik ff weg
Ik weet niet hoe dat moet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:17 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Sla dat plaatje maar even ergens op... Het moet natuurlijk niet gaan opvallen dat op Fok! directe links naar hele NRC pagina's staan...
't zit 'm in de inktquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:19 schreef Godslasteraar het volgende:
NRChebben die dan wel eens wat interessants te melden
![]()
tevens tvp![]()
http://www.imageshack.us/quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet.
Zou jij dat voor me willen doen?
Ik wil ernaar linken bij een nieuw topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |