Doegie dan maar, en zuipze maar alvastquote:
Niet na die belediging in het vorige deel.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:12 schreef George-Butters het volgende:
Johan trage haas. Volgende keer op tijd aub.
Aha. In dit geval ben ik degene die wegging, en ze is verder heel kuis.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:15 schreef George-Butters het volgende:
Ze is heel lief, daar ben ik van overtuigd. Ik heb alleen slechte ervaringen met dames die weggaan. Een van m'n Ex-e lag binnen een maand met een 10 jaar oudere kerel te bonken in Australie.
Ook Gristelijk?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Aha. In dit geval ben ik degene die wegging, en ze is verder heel kuis..
zover alweer?quote:
Na 6,5 uur kennismaking.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:16 schreef George-Butters het volgende:
na 1,5 jaar relatie.
10 jaar oudere kerels doen dat soort dingen nou eenmaal, hihi :pquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:15 schreef George-Butters het volgende:
Ze is heel lief, daar ben ik van overtuigd. Ik heb alleen slechte ervaringen met dames die weggaan. Een van m'n Ex-e lag binnen een maand met een 10 jaar oudere kerel te bonken in Australie.
Ach ik heb er ook niet zoveel moeite mee opzich. Maar beeindig eerst dan even de relatie. Das gewoon wat netterquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
10 jaar oudere kerels doen dat soort dingen nou eenmaal, hihi :p
quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
* DoG is listening to : Jacques Brel - Ne me quitte pas
Damn right, homie!quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
10 jaar oudere kerels doen dat soort dingen nou eenmaal, hihi :p
Tegen die tijd is zelfs Sidekick getrouwd en manager met grote zakken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:29 schreef George-Butters het volgende:
We lullen per dag ongeveer 1 slowchat vol. Soms 2 per dag, soms 1 per 2 dagen. Met dit gemiddelde duurt het nog 2965 dagen tot we bij topic 3483 aangekomen zijn. Dit komt overeen met 8 jaar 6 weken en 3 dagen.
Een importje uit Oekriane. Evenals de schone dame van Johanquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Tegen die tijd is zelfs Sidekick getrouwd en manager met grote zakken.
Maar wel met de perverste sex.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Een importje uit Oekriane. Evenals de schone dame van Johan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |