abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32776401
welkom in mijn hoekje. Neem rustig plaats en geniet.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32776418
Ik ga in het vervolg proberen om elke dag iets negatiefs over Luxemburg te vertellen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_32776449
Fabultastisch, George.
pi_32776474
quote:
There are some numbers. The History News Network at George Mason University has just polled historians informally on the Bush record. Four hundred and fifteen, about a third of those contacted, answered -- maybe they were all crazed liberals -- making the project as unofficial as it was interesting. These were the results: 338 said they believed Bush was failing, while 77 said he was succeeding. Fifty said they thought he was the worst president ever. Worse than Buchanan.

This is what those historians said -- and it should be noted that some of the criticism about deficit spending and misuse of the military came from self-identified conservatives -- about the Bush record:

• He has taken the country into an unwinnable war and alienated friend and foe alike in the process;

• He is bankrupting the country with a combination of aggressive military spending and reduced taxation of the rich;

• He has deliberately and dangerously attacked separation of church and state;

• He has repeatedly "misled," to use a kind word, the American people on affairs domestic and foreign;

• He has proved to be incompetent in affairs domestic (New Orleans) and foreign (
    Iraq and the battle against al-Qaida);

• He has sacrificed American employment (including the toleration of pension and benefit elimination) to increase overall productivity;

• He is ignorantly hostile to science and technological progress;

• He has tolerated or ignored one of the republic's oldest problems, corporate cheating in supplying the military in wartime.

Quite an indictment. It is, of course, too early to evaluate a president. That, historically, takes decades, and views change over times as results and impact become more obvious. Besides, many of the historians note that however bad Bush seems, they have indeed since worse men around the White House. Some say Buchanan. Many say Vice President Dick Cheney.
  • [ bron ]
    pi_32776503
    quote:
    Op zaterdag 3 december 2005 11:34 schreef George-Butters het volgende:
    Ik ga in het vervolg proberen om elke dag iets negatiefs over Luxemburg te vertellen.
    Ik ben benieuwd
    pi_32776518
    Verbazingwekkend heb ik meteen het braaksel opgeruimd. Toen ik dat besefte, wist ik dat ik bijna volwassen ben.
    pi_32776545
    quote:
    Op zaterdag 3 december 2005 11:38 schreef Monidique het volgende:
    Verbazingwekkend heb ik meteen het braaksel opgeruimd. Toen ik dat besefte, wist ik dat ik bijna volwassen ben.
    Stukje verantwoordelijk gedrag. Heel goed. 14.gif
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32776662
    hallo. halal, hilal, kep gister een goed docu gezien over een familieslagerijtje in Vietnam. Ze waren een begrip in de buurt vanwege het slachten en verwerken van honden.
    Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
    Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
    journalist: niet scheel?
    pi_32776695
    quote:
    Op zaterdag 3 december 2005 11:45 schreef Tafkahs het volgende:
    hallo. halal, hilal, kep gister een goed docu gezien over een familieslagerijtje in Vietnam. Ze waren een begrip in de buurt vanwege het slachten en verwerken van honden.
    Hoe zou hond smaken?
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32776795
    quote:
    Op zaterdag 3 december 2005 11:47 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Hoe zou hond smaken?
    Geen idee, maar het eindprodukt zag er best smakelijk uit, als een soort speenvarkentje met mooi wit en rood vlees. De honden die gebruikt werden, vingen ze op straat. Dan hingen ze ze even op om niet gebeten of gebrabt te worden, waarna die beesten een flinke tik op hun kop en een mes in hun nek kregen. Dan kookten zij het even om de haren zacht te maken om die in een soort keukenapparaat nog even helemaal te ontdoen van haren. Alles wat dan nog blijft zitten, wordt er met brandend stro vanaf gefikt. Op dat moment ziet het er al als een soort wild varkentje uit.
    Ze halen dan de ingewanden er uit en spoelen 'm goed af. Je koopt een stuk hondepoot per kg, begreep ik uit het verhaal.
      zaterdag 3 december 2005 @ 12:06:34 #11
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32777146
    Aanmatigend gedrag.
    quote:
    VS ontgaan vragen over 'Air CIA'

ROTTERDAM, 3 DEC. Tijdens een bezoek aan Europa zal de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, Condoleezza Rice, maandag waarschijnlijk geen opheldering geven over vliegtuigen van de Amerikaanse inlichtingendienst CIA die zonder toestemming zouden zijn geland in Europa.

Dat melden diplomaten aan de vooravond van Rice's bezoek aan Duitsland, de Europese Unie in Brussel en Roemenië. De minister zal ook geen nadere uitleg geven over geruchten over geheime gevangenissen waar de CIA terreurverdachten vast zou houden en met harde hand zou ondervragen.

Eerder deze week verzocht de EU officieel om opheldering van de VS. Uit vrijwel heel Europa komen berichten dat de CIA zonder toestemming en met vliegtuigen die niet herkenbaar zijn als militaire toestellen op Europese vliegvelden landt. Mogelijk worden in die vliegtuigen terreurverdachten vervoerd.

Minister Rice noemde dinsdag tegenover de nieuwe Duitse minister van Buitenlandse Zaken, Steinmeier, de Europese zorgen ,,gerechtvaardigd'' en zei dat de EU een antwoord van de VS verdiende. Diplomaten zeggen volgens verschillende media dat dit antwoord komende week echter niet zal worden gegeven. Rice zal daarentegen ,,op diplomatieke, doch krachtige wijze'' duidelijk maken dat de VS in het kader van de oorlog tegen terreur inlichtingen moeten verzamelen.

Daarbij blijven de Amerikanen binnen de wet, zo maakte gisteren het Witte Huis opnieuw duidelijk. De VS ,,martelen niet'', zei woordvoerder Scott McClellan, en gaf aan dat als het om mensenrechten gaat ,,er geen grotere leider is dan de VS, en we laten dat zien door mensen verantwoording te laten afleggen als ze de wet overtreden of mensenrechten schenden''.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      zaterdag 3 december 2005 @ 12:08:11 #12
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32777177
    quote:
    'PRDV haalt eigen drempel niet'

DEN HAAG, 3 DEC. Opiniepeilers verwachten niet dat misdaadverslaggever Peter R. de Vries op 16 december genoeg steun krijgt van de bevolking voor zijn politieke carrière. De Vries heeft eerder gezegd dat hij alleen mee wil doen aan de Tweede-Kamerverkiezingen als uit opiniepeilingen blijkt dat 41 procent van de bevolking hem een ,,aanwinst'' vindt voor de politiek en wil dat hij naar Den Haag gaat.

Het percentage van de ondervraagden dat hem steunt is deze week gedaald van 25 naar 23. Onderzoeker Peter Kanne van bureau TNS NIPO, dat de peiling uitvoert voor de partij van De Vries, zegt: ,,De cijferreeks is de afgelopen weken zo stabiel, rond de 20 procent, dat er wel iets heel geks moet gebeuren wil het percentage vóór 16 december zijn verdubbeld.''

Ook onderzoekers van bureau Interview NSS en Motivaction gaan ervan uit dat De Vries het percentage van 41 procent niet haalt. In een peiling van Interview NSS stond De Vries vorige week op 28 procent. In de schaduwpeiling van onderzoeker Maurice de Hond staat De Vries op 40 procent, maar De Hond stelt een andere vraag dan TNS NIPO en Interview. Zijn vraag luidt: ,,Wilt u dat Peter R. de Vries aan de Tweede-Kamerverkiezingen van 2007 gaat deelnemen?'' Op de vraag of De Vries een aanwinst is voor de politiek reageert 30 procent positief.

De Hond, die de partij van De Vries hielp tijdens de oprichting, zegt vandaag in deze krant dat hij De Vries had geadviseerd om te vragen: ,,Vindt u dat ik aan de verkiezingen moet meedoen?'' Hij vond ook de stelling die nu in de peiling aan mensen wordt voorgelegd niet eenduidig genoeg. Maar De Vries wilde dat die uit twee delen zou bestaan: 41 procent moest hem een aanwinst noemen en dezelfde 41 procent moest vinden dat hij naar Den Haag zou moeten gaan. De Vries wilde dat de betrokkenheid van de bevolking duidelijk naar voren kwam in de uitslag.

De onderzoekers van TNS NIPO hebben De Vries geadviseerd om in zijn campagne meer aandacht te besteden aan criminaliteit en veiligheid, omdat hij een rechts imago heeft en bij rechtse kiezers meer steun zou kunnen krijgen. De Vries is daar niet op ingegaan. Hij beseft nu wel dat het moeilijk zal worden om de grens van 41 procent te halen. ,,Daar ben ik realist genoeg voor.''
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
      zaterdag 3 december 2005 @ 12:14:49 #13
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_32777406
    quote:
    Op zaterdag 3 december 2005 12:08 schreef George-Butters het volgende:

[..]
    wat een egotripper he?
    pi_32777414
    Verbazingwekkend rustig in de stad
    Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
    pi_32777452
    quote:
    Op zaterdag 3 december 2005 12:08 schreef George-Butters het volgende:

[..]
    Dag Peter, we zien je wel weer op sbs
      zaterdag 3 december 2005 @ 12:26:10 #17
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32777587
    Ik kijk geen sbs. Uit principe.
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32777612
    quote:
    Op zaterdag 3 december 2005 11:47 schreef George-Butters het volgende:

Hoe zou hond smaken?
    * Tijger_m maakt zijn Akita wakker en wijst GB aan "Die meneer wil graag weten hoe hond smaakt...en jij wilt vast wel weten hoe mens smaakt"
    pi_32777614
    Ik kan Peter R de Vries zijn programma, en Probleemwijken ( ) toendertijd wel waarderen.
      zaterdag 3 december 2005 @ 12:29:48 #20
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32777683
    quote:
    Op zaterdag 3 december 2005 12:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

* Tijger_m maakt zijn Akita wakker en wijst GB aan "Die meneer wil graag weten hoe hond smaakt...en jij wilt vast wel weten hoe mens smaakt"
    Ik ben opgegroeid met honden en er helemaal dol op!
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    pi_32777694
    quote:
    Op zaterdag 3 december 2005 12:29 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ik ben opgegroeid met honden en er helemaal dol op!
    En net deed je nog alsof je niet wist hoe ze smaakten!
    pi_32777726
    het geeft wel een hele nieuwe dimensie aan het spreekwoord: "je zal maar een hond in de pot vinden"
    pi_32777795
    in het indonesisch zeggen ze jamoe , het is niet het woord voor hondenvlees, maar men weet wat je bedoelt. Overigens eet niet elke indo hondenvlees natuurlijk, je moet er naar zoeken.
    pi_32777805
    doei!
      zaterdag 3 december 2005 @ 12:40:31 #25
    62977 George-Butters
    Super Geil Klasse
    pi_32777929
    quote:
    Op zaterdag 3 december 2005 12:30 schreef kLowJow het volgende:

[..]

En net deed je nog alsof je niet wist hoe ze smaakten!
    Donner 1
    Donner 2
    Streng!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')