Mutant01, ik doelde er juist op dat er met 2 maten gemeten wordt wanneer men Jezus of Mohammed belachelijk maakt. Bepaalde mensen hebben (ik doel dus niet persé op moslims, maar op de linkse intelligentsia) geen problemen met het belachelijk maken van Jezus en christenen, maar vinden het belachelijk maken van Mohammed en moslims 'te ver gaan' etc.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kuch, en jezus is geen profeet van de moslims?Pracissor, het is maar goed dat je vreemde kortzichtige opmerkingen op de frontpage gooit.
Nee, ik heb geen zin in een discussie over de te vergeven trofeeën, ik weet nog dat dat een vorige keer lang duurde en weinig zin had. Als je iemand hatelijk vind schrijven geef je hem de trofee van "slechtste discussievoerder", Boer Koekoek.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent overstag?
Mooi, want ik moet naar de fysiotherapeut..
Niet meer? Die is er wel geweest...quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:58 schreef MrX1982 het volgende:
Daar hebben ze niet eens een SC
Ik heb er nooit een gezien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:00 schreef RichardQuest het volgende:
Niet meer? Die is er wel geweest...
Dat zijn geen halve maatregelen...quote:
Relschoppers Parijs staken vrouw in brand
ANP
PARIJS - Bij de rellen rond Parijs is woensdagnacht een vrouw met benzine overgoten en in brand gestoken. Dat heeft de Franse justitie vrijdag meegedeeld. De vrouw is ernstig verbrand.
Ik heb wel eens gereageerd in slowchat nummer 5a.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Niet meer? Die is er wel geweest...
Ik speel het ook, misschien kunnen we een Fok-Civ-4 tournament organiseren.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef MrX1982 het volgende:
Civ IV besteld.
is er ook weer een PBEM mogelijkheid?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:15 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik speel het ook, misschien kunnen we een Fok-Civ-4 tournament organiseren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |