Mutant01, ik doelde er juist op dat er met 2 maten gemeten wordt wanneer men Jezus of Mohammed belachelijk maakt. Bepaalde mensen hebben (ik doel dus niet persé op moslims, maar op de linkse intelligentsia) geen problemen met het belachelijk maken van Jezus en christenen, maar vinden het belachelijk maken van Mohammed en moslims 'te ver gaan' etc.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kuch, en jezus is geen profeet van de moslims?Pracissor, het is maar goed dat je vreemde kortzichtige opmerkingen op de frontpage gooit.
Nee, ik heb geen zin in een discussie over de te vergeven trofeeën, ik weet nog dat dat een vorige keer lang duurde en weinig zin had. Als je iemand hatelijk vind schrijven geef je hem de trofee van "slechtste discussievoerder", Boer Koekoek.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent overstag?
Mooi, want ik moet naar de fysiotherapeut..
Niet meer? Die is er wel geweest...quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:58 schreef MrX1982 het volgende:
Daar hebben ze niet eens een SC
Ik heb er nooit een gezien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:00 schreef RichardQuest het volgende:
Niet meer? Die is er wel geweest...
Dat zijn geen halve maatregelen...quote:
Relschoppers Parijs staken vrouw in brand
ANP
PARIJS - Bij de rellen rond Parijs is woensdagnacht een vrouw met benzine overgoten en in brand gestoken. Dat heeft de Franse justitie vrijdag meegedeeld. De vrouw is ernstig verbrand.
Ik heb wel eens gereageerd in slowchat nummer 5a.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:00 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Niet meer? Die is er wel geweest...
Ik speel het ook, misschien kunnen we een Fok-Civ-4 tournament organiseren.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:13 schreef MrX1982 het volgende:
Civ IV besteld.
is er ook weer een PBEM mogelijkheid?quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:15 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik speel het ook, misschien kunnen we een Fok-Civ-4 tournament organiseren.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:15 schreef Pracissor het volgende:
Ik speel het ook, misschien kunnen we een Fok-Civ-4 tournament organiseren.![]()
Mja, strategie ontwikkelt zich pas na een tijdje, lijkt me, maar dat ding kost maar zo'n tien euro.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb meteen de strategy guide erbij gekocht. Ik ben een Civ N00b.
Goed, maar dit hele verhaal kan je natuurlijk niet opmaken uit het ene zinnetje wat je daar poste.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:51 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Mutant01, ik doelde er juist op dat er met 2 maten gemeten wordt wanneer men Jezus of Mohammed belachelijk maakt. Bepaalde mensen hebben (ik doel dus niet persé op moslims, maar op de linkse intelligentsia) geen problemen met het belachelijk maken van Jezus en christenen, maar vinden het belachelijk maken van Mohammed en moslims 'te ver gaan' etc.
Juist lof voor de moslims die protesteerde enkele jaren geleden tegen een controversieel toneelstuk waarin Jezus belachelijk werd gemaakt, daar kunnen Christenen nog een puntje aan zuigen om zo op te komen voor hun geloof.
Die guide komt pas op 30 november. Voor die tijd genoeg trial&error mogelijkhedenquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:18 schreef Monidique het volgende:
Mja, strategie ontwikkelt zich pas na een tijdje, lijkt me, maar dat ding kost maar zo'n tien euro.
Die guide zit er in de Nederlandse versie al bij.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die guide komt pas op 30 november. Voor die tijd genoeg trial&error mogelijkheden![]()
Omdat het dikke, pizza-etende nerds zijn die niet tegen zonlicht kunnen,quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom eigenlijk bestellen? Is het uitverkocht ofzo?
Dat zal het dan zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat het dikke, pizza-etende nerds zijn die niet tegen zonlicht kunnen,.
Maar daar betaal je dan wel meteen veel voor. Bij bol.com kost Civ IV ¤49,99quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:21 schreef Mutant01 het volgende:
Die guide zit er in de Nederlandse versie al bij.
Voor zover ik had begrepen wel. Sowieso blijft het gezeik mocht er een manier komen om illegaal op andere servers te kunnen spelen..quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:31 schreef RichardQuest het volgende:
Is een legale versie nodig voor online te spelen?
FRS 45 euries.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar daar betaal je dan wel meteen veel voor. Bij bol.com kost Civ IV ¤49,99
Hoezo? Met veel spellen lukt dat namelijk wel...quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Voor zover ik had begrepen wel. Sowieso blijft het gezeik mocht er een manier komen om illegaal op andere servers te kunnen spelen..
Nog steeds vrij prijzig als je het vergelijkt met play.com.quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:33 schreef Mutant01 het volgende:
FRS 45 euries.
Mjah, dan zit je weer met versie-verschillen enzo. Ik heb ooit geprobeerd om half-life illegaal te spelen, maar dat schoot echt niet op. Het kan natuurlijk zijn dat het prima mogelijk is, maar ik reken er niet op.quote:
Ah, net als die gevangenissen in Polen enzo zekerquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:35 schreef MrX1982 het volgende:
Ik denk dat de populariteit van Bush wel weer gaat stijgen.
Even Osama uit de grote hoed toveren![]()
Die uitgebrande?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, zeg dat wel ja! De hele bus zat propvol Moslims.
Is hier dan sprake van het bewijzen van een bepaalde schuld?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Tijd voor een moderne inquisitie, niet waar DrW?
Daar heb ik niet van terug.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Is hier dan sprake van het bewijzen van een bepaalde schuld?
Doe er dan iets aan, huilie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:19 schreef MrX1982 het volgende:
Kut rechteroor.
Ding zit al een week dicht. Ik word er een beetje moe van.![]()
Ik ben afgelopen dinsdag naar de huisarts geweest. Gaat vanzelf over zei zequote:Op vrijdag 4 november 2005 17:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Doe er dan iets aan, huilie.
Om dezelfde reden dat Balkenende die nodig had.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen dinsdag naar de huisarts geweest. Gaat vanzelf over zei ze![]()
Waarom hebben huisartsen in godsnaam een universitaire opleiding nodig. Je krijgt altijd standaard antwoorden.
zoiets los je toch gewoon met je wijs of ringvinger opquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen dinsdag naar de huisarts geweest. Gaat vanzelf over zei ze![]()
Waarom hebben huisartsen in godsnaam een universitaire opleiding nodig. Je krijgt altijd standaard antwoorden.
Nee ik heb een lichte midden oorontsteking. Een week halfdoof noem ik niet licht.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:29 schreef Tafkahs het volgende:
zoiets los je toch gewoon met je wijs of ringvinger op
zwembadoortje huh? Ja, dat gaat vanzelf weer over. De dokter heeft gelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee ik heb een lichte midden oorontsteking. Een week halfdoof noem ik niet licht.
Maar ja waarschijnlijk klaag ik gewoon![]()
In combinatie met verkoudheid is het gekomen denk ik. Die buis van Eustachius moet gewoon weer open. Op dat mooie moment wacht ik nu al een weekquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:35 schreef Tafkahs het volgende:
zwembadoortje huh? Ja, dat gaat vanzelf weer over. De dokter heeft gelijk.
Wanneer ga jij eens studeren? Geinponum.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:28 schreef Monidique het volgende:
Maar wel standaard antwoorden van universitair niveau, ha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |