Ah, net als die gevangenissen in Polen enzo zekerquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:35 schreef MrX1982 het volgende:
Ik denk dat de populariteit van Bush wel weer gaat stijgen.
Even Osama uit de grote hoed toveren![]()
Die uitgebrande?quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, zeg dat wel ja! De hele bus zat propvol Moslims.
Is hier dan sprake van het bewijzen van een bepaalde schuld?quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Tijd voor een moderne inquisitie, niet waar DrW?
Daar heb ik niet van terug.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Is hier dan sprake van het bewijzen van een bepaalde schuld?
Doe er dan iets aan, huilie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:19 schreef MrX1982 het volgende:
Kut rechteroor.
Ding zit al een week dicht. Ik word er een beetje moe van.![]()
Ik ben afgelopen dinsdag naar de huisarts geweest. Gaat vanzelf over zei zequote:Op vrijdag 4 november 2005 17:23 schreef Johan_de_With het volgende:
Doe er dan iets aan, huilie.
Om dezelfde reden dat Balkenende die nodig had.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen dinsdag naar de huisarts geweest. Gaat vanzelf over zei ze![]()
Waarom hebben huisartsen in godsnaam een universitaire opleiding nodig. Je krijgt altijd standaard antwoorden.
zoiets los je toch gewoon met je wijs of ringvinger opquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen dinsdag naar de huisarts geweest. Gaat vanzelf over zei ze![]()
Waarom hebben huisartsen in godsnaam een universitaire opleiding nodig. Je krijgt altijd standaard antwoorden.
Nee ik heb een lichte midden oorontsteking. Een week halfdoof noem ik niet licht.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:29 schreef Tafkahs het volgende:
zoiets los je toch gewoon met je wijs of ringvinger op
zwembadoortje huh? Ja, dat gaat vanzelf weer over. De dokter heeft gelijk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee ik heb een lichte midden oorontsteking. Een week halfdoof noem ik niet licht.
Maar ja waarschijnlijk klaag ik gewoon![]()
In combinatie met verkoudheid is het gekomen denk ik. Die buis van Eustachius moet gewoon weer open. Op dat mooie moment wacht ik nu al een weekquote:Op vrijdag 4 november 2005 17:35 schreef Tafkahs het volgende:
zwembadoortje huh? Ja, dat gaat vanzelf weer over. De dokter heeft gelijk.
Wanneer ga jij eens studeren? Geinponum.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:28 schreef Monidique het volgende:
Maar wel standaard antwoorden van universitair niveau, ha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |