snel je Heineken puts dumpen dan !quote:Op donderdag 23 september 2004 12:02 schreef pberends het volgende:
Hazes is dood.
Mijn idee, maar dan zou je als fatsoenlijk burger helemaal het idee hebben dat je genaaid wordt. Het is beter om je eerst salaris te geven om je vast te laten wennen aan het idee dat je iets te besteden hebt, om dan vervolgens het weer af te pakken door een eenmalige belasting.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:18 schreef pberends het volgende:
Gemeenten moeten gewoon een vast bedrag krijgen per inwoner van de rijksoverheid. Zo kunnen ze ook geen geld verkwanselen. Die lokale heffingen stijgen 10 procent per jaar of iets dergelijks.
Het is gewoon raar en inwikkeld dat je bij de ene gemeente 10 euro moet betalen aan ozb en bij de andere 1200 euro. Maar goed het gaat op m'n ideeenlijst. Later meer.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:22 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Mijn idee, maar dan zou je als fatsoenlijk burger helemaal het idee hebben dat je genaaid wordt. Het is beter om je eerst salaris te geven om je vast te laten wennen aan het idee dat je iets te besteden hebt, om dan vervolgens het weer af te pakken door een eenmalige belasting.
De duvel schijt op 1 grote hoop, misschien is dat een handige reminder?quote:Op donderdag 23 september 2004 12:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is gewoon raar en inwikkeld dat je bij de ene gemeente 10 euro moet betalen aan ozb en bij de andere 1200 euro. Maar goed het gaat op m'n ideeenlijst. Later meer.
quote:Op donderdag 23 september 2004 12:27 schreef RichardQuest het volgende:. Uploading...
heeft ie geheid?quote:Op donderdag 23 september 2004 12:28 schreef RichardQuest het volgende:
Wat hebben Nouk en Flumina toch een rotzooi op m'n camera gegooid
Joh, het zijn allebei hoeren.quote:Op donderdag 23 september 2004 12:28 schreef RichardQuest het volgende:
Wat hebben Nouk en Flumina toch een rotzooi op m'n camera gegooid
Deze blijft ook:quote:Op donderdag 23 september 2004 12:33 schreef Harry_Sack het volgende:
verdomme, ik kan die 80's foto van Andre Harses niet vinden, dat ie in een leren pakje met gespjes gebonden is en er uit ziet als een rollade... z'n goede tijd zeg maar..
zeg, waar kan ik ze bewonderen?quote:Op donderdag 23 september 2004 12:27 schreef RichardQuest het volgende:. Uploading...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |