De voorgaande delen zijn nog wel ergens te vinden als je de search an kan slingeren
[POLslowchat #138] Einde Groetzone.
[POLslowchat #139] Heb ik al een AIVD-dossier?
[POLslowchat #140] De linkse media, duh.
[POLslowchat # 141] Echte liefde is niet te koop
Gaat ge hier verder.
Aah... zal node worden gemist. .
[Dit bericht is gewijzigd door SportsIllustrated op 22-01-2004 21:00]
quote:Waarom? Hij heeft een mening, gebaseerd op hogere eisen aan de integratie, en als anderen lagere eisen hebben dan vind hij dat naief. Dat kan toch? Waarom is dat arrogant?
Op donderdag 22 januari 2004 20:48 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind de uitspraak van Verhagen het toppunt van arrogantie. Een andere mening afdoen als naief.
Wel leuk om te zien dat door deze emigratie in Leicester het Nederlands nu de tweede taal is en daar dan ook les in wordt gegeven op de scholen.
quote:Hij mag een andere mening erop na houden dan ik, maar hij doet het alsof het een vaststaand feit is. Het geeft aan dat hij de eventuele kritiek al weet te typeren zonder er inhoudelijk iets op te zeggen. En dat is zo jammer en arrogant.
Op donderdag 22 januari 2004 20:57 schreef sizzler het volgende:[..]
Waarom? Hij heeft een mening, gebaseerd op hogere eisen aan de integratie, en als anderen lagere eisen hebben dan vind hij dat naief. Dat kan toch? Waarom is dat arrogant?
Was vanochtend nog in de Aldi (weigerde m'n pinpas ).
quote:Dat hangt van de context en de PI af.
Op donderdag 22 januari 2004 21:09 schreef SportsIllustrated het volgende:
Ik weet dat verbanningsbeweegredenen niet worden besproken, maar valt ''Bluesdude, sterf!'' ook onder het bashen van medeusers ?
quote:''er komen ook geen plebs''
Op donderdag 22 januari 2004 21:16 schreef du_ke het volgende:
Aldi special op Ned 3 begint.
Was vanochtend nog in de Aldi (weigerde m'n pinpas).
wel, dan kom ik ook
quote:Hoe groot zijn de medewerkers ?
Op donderdag 22 januari 2004 21:19 schreef zakjapannertje het volgende:[..]
''er komen ook geen plebs''
wel, dan kom ik ook
quote:ze hebben wel ruwe handen
Op donderdag 22 januari 2004 21:24 schreef SportsIllustrated het volgende:[..]
Hoe groot zijn de medewerkers ?
quote:Doe je de groeten weer terug?
Op donderdag 22 januari 2004 21:56 schreef pberends het volgende:
De groeten van Aaahikwordgek, op een paarklote-hufters
na
Btw, je FB-topic is niet positief over je.
quote:Bedank hem hartelijk en vraag of ie reclassering nodig heeft
Op donderdag 22 januari 2004 21:56 schreef pberends het volgende:
De groeten van Aaahikwordgek, op een paarklote-hufters
na
quote:Het wordt alleen heel erg irritant als ze een half slowchat topic zitten vol te baggeren met voornamelijk gebash.
Op donderdag 22 januari 2004 20:36 schreef sizzler het volgende:[..]
Ach, alles is hier bespreekbaar toch? Daar is de slowchat juist voor.
Als Ingrid nu later met Amalia gaat trouwen kunnen we als Nederland dan fuseren met Noorwegen?
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:50 schreef Kozzmic het volgende:
Noorse Prinses geboren!Als Ingrid nu later met Amalia gaat trouwen
kunnen we als Nederland dan fuseren met Noorwegen?
quote:Tsja, het is allemaal nog niet zo slecht in NL......
OESO-landen maken zichzelf niet alleen maar aantrekkelijk voor arbeidsmigranten - ze doen ook hun best greep op de instroom te krijgen. Zo strijdt een groot aantal landen voor inperking van het aantal illegale arbeidskrachten. Nederland wordt genoemd als een land dat met succes het aantal asielzoekers heeft ingedamd.http://www.volkskrant.nl/buitenland/1074667804503.html
By the way, iemand het NOS Journaal nog gezien? Hoe ze daar hun rechtse mening door pure indoctrinatie het volk proberen op te leggen? In het item over zwaardere straffen werd letterlijk gezegd dat Volkert van der G. al na 11 jaar vrij zal komen (aftrek voorarrest en strafvermindering). Dat "al" lijkt me nogal een waarde-oordeel!
quote:Er is ook een Belgisch prinsje da's dichterbij. Maar het lesbohuwelijk is okay
Op donderdag 22 januari 2004 22:50 schreef Kozzmic het volgende:
Noorse Prinses geboren!Als Ingrid nu later met Amalia gaat trouwen
kunnen we als Nederland dan fuseren met Noorwegen?
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:56 schreef Kozzmic het volgende:
By the way, iemand het NOS Journaal nog gezien? Hoe ze daar hun rechtse mening door pure indoctrinatie het volk proberen op te leggen? In het item over zwaardere straffen werd letterlijk gezegd dat Volkert van der G. al na 11 jaar vrij zal komen (aftrek voorarrest en strafvermindering). Dat "al" lijkt me nogal een waarde-oordeel!
quote:Als jij 11 jaar lang vindt voor een lafhartige moord, dan ben je ziek in je hoofd wat mij betreft.
Op donderdag 22 januari 2004 22:56 schreef Kozzmic het volgende:
Dat "al" lijkt me nogal een waarde-oordeel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |