abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16498257
Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, zelfs dienstweigeraars.
Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal, genaamd #pol. Hoe je daar komt kun je lezen in [irc] #fok FAQ.

De voorgaande delen zijn nog wel ergens te vinden als je de search an kan slingeren

[POLslowchat #138] Einde Groetzone.
[POLslowchat #139] Heb ik al een AIVD-dossier?
[POLslowchat #140] De linkse media, duh.
[POLslowchat # 141] Echte liefde is niet te koop

Gaat ge hier verder.

Aah... zal node worden gemist. .

[Dit bericht is gewijzigd door SportsIllustrated op 22-01-2004 21:00]

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_16498285
Pruisen .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_16498355
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:48 schreef Sidekick het volgende:
Ik vind de uitspraak van Verhagen het toppunt van arrogantie. Een andere mening afdoen als naief.
Waarom? Hij heeft een mening, gebaseerd op hogere eisen aan de integratie, en als anderen lagere eisen hebben dan vind hij dat naief. Dat kan toch? Waarom is dat arrogant?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_16498368
Overigens wel een aardig stuk op Netwerk, De Somaliers trekken hier weg omdat ze hier niet mogen werken, een eigen bedrijfje beginnen enz. Het belangrijkste commentaar kwam er op neer dat het Nederlandse integratiebeleid eigenlijk alleen op de (laag opgeleide) gastarbeiders is gericht. De vaak veel hoger opgeleide asielzoekers worden aan hun lot over gelaten.

Wel leuk om te zien dat door deze emigratie in Leicester het Nederlands nu de tweede taal is en daar dan ook les in wordt gegeven op de scholen.

pi_16498664
Ik weet dat verbanningsbeweegredenen niet worden besproken, maar valt ''Bluesdude, sterf!'' ook onder het bashen van medeusers ?
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_16498668
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:57 schreef sizzler het volgende:

[..]

Waarom? Hij heeft een mening, gebaseerd op hogere eisen aan de integratie, en als anderen lagere eisen hebben dan vind hij dat naief. Dat kan toch? Waarom is dat arrogant?

Hij mag een andere mening erop na houden dan ik, maar hij doet het alsof het een vaststaand feit is. Het geeft aan dat hij de eventuele kritiek al weet te typeren zonder er inhoudelijk iets op te zeggen. En dat is zo jammer en arrogant.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_16498892
Aldi special op Ned 3 begint .

Was vanochtend nog in de Aldi (weigerde m'n pinpas ).

pi_16499010
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:09 schreef SportsIllustrated het volgende:
Ik weet dat verbanningsbeweegredenen niet worden besproken, maar valt ''Bluesdude, sterf!'' ook onder het bashen van medeusers ?
Dat hangt van de context en de PI af.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_16499018
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:16 schreef du_ke het volgende:
Aldi special op Ned 3 begint .

Was vanochtend nog in de Aldi (weigerde m'n pinpas ).

''er komen ook geen plebs''

wel, dan kom ik ook

pi_16499153
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:19 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

''er komen ook geen plebs''

wel, dan kom ik ook

Hoe groot zijn de medewerkers ?
pi_16499318
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:24 schreef SportsIllustrated het volgende:

[..]

Hoe groot zijn de medewerkers ?

ze hebben wel ruwe handen
pi_16499495
GoodLuck, mail aaah is... z'n naam @hotmail.com
pi_16500321
De groeten van Aaahikwordgek, op een paar klote-hufters na
  donderdag 22 januari 2004 @ 22:03:08 #15
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_16500537
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:56 schreef pberends het volgende:
Doe je de groeten weer terug?

Btw, je FB-topic is niet positief over je.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 22 januari 2004 @ 22:03:25 #16
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16500543
Pruisen zijn goed
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_16500920
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:56 schreef pberends het volgende:
Bedank hem hartelijk en vraag of ie reclassering nodig heeft
pi_16501844
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:36 schreef sizzler het volgende:

[..]

Ach, alles is hier bespreekbaar toch? Daar is de slowchat juist voor.

Het wordt alleen heel erg irritant als ze een half slowchat topic zitten vol te baggeren met voornamelijk gebash.
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_16502179
Noorse Prinses geboren!

Als Ingrid nu later met Amalia gaat trouwen kunnen we als Nederland dan fuseren met Noorwegen?

pi_16502214
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:50 schreef Kozzmic het volgende:
Noorse Prinses geboren!

Als Ingrid nu later met Amalia gaat trouwen kunnen we als Nederland dan fuseren met Noorwegen?

Dan is 'Nederland' niet meer vol!
Those who know do not speak
Those who speak do not know
  donderdag 22 januari 2004 @ 22:54:09 #21
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_16502326
FF spammen

Wouter-Bos-retoriek

PvdA stemmers, laat u horen!

pi_16502384
Het volgende las ik in een artikel in de Volkskrant....
quote:
OESO-landen maken zichzelf niet alleen maar aantrekkelijk voor arbeidsmigranten - ze doen ook hun best greep op de instroom te krijgen. Zo strijdt een groot aantal landen voor inperking van het aantal illegale arbeidskrachten. Nederland wordt genoemd als een land dat met succes het aantal asielzoekers heeft ingedamd.

http://www.volkskrant.nl/buitenland/1074667804503.html

Tsja, het is allemaal nog niet zo slecht in NL......

By the way, iemand het NOS Journaal nog gezien? Hoe ze daar hun rechtse mening door pure indoctrinatie het volk proberen op te leggen? In het item over zwaardere straffen werd letterlijk gezegd dat Volkert van der G. al na 11 jaar vrij zal komen (aftrek voorarrest en strafvermindering). Dat "al" lijkt me nogal een waarde-oordeel!

pi_16502419
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:50 schreef Kozzmic het volgende:
Noorse Prinses geboren!

Er is ook een Belgisch prinsje da's dichterbij. Maar het lesbohuwelijk is okay .
pi_16502502
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:56 schreef Kozzmic het volgende:
By the way, iemand het NOS Journaal nog gezien? Hoe ze daar hun rechtse mening door pure indoctrinatie het volk proberen op te leggen? In het item over zwaardere straffen werd letterlijk gezegd dat Volkert van der G. al na 11 jaar vrij zal komen (aftrek voorarrest en strafvermindering). Dat "al" lijkt me nogal een waarde-oordeel!
rechtse media .
  donderdag 22 januari 2004 @ 23:00:41 #25
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16502545
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 22:56 schreef Kozzmic het volgende:
Dat "al" lijkt me nogal een waarde-oordeel!
Als jij 11 jaar lang vindt voor een lafhartige moord, dan ben je ziek in je hoofd wat mij betreft.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')