De verdrinkingsdood schijnt erg mooi te zijn. Het zuurstof gebrek zorgt ervoor dat je helemaal high wordt.quote:Wat is daar luguber aan? Beter dan je polsen doorsnijden, uit ervaring weet ik dat mensen je dan nog kunnen "redden", plus het is vrij pijnlijk. OD-en is het leukst dan lijkt me.
De Tweede Kamerverkiezingenquote:Op maandag 14 juni 2004 14:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, zelfs van Aartsen
Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.
Op MSN is er tevens gelegenheid tot het samenzweren tegen de AEL!
Dit deel zal in het teken staan van de op handen zijnde Tweede Kamerverkiezingen.
Vanwege dat ''arisch'' ?quote:Op maandag 14 juni 2004 14:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goeie titel.
Alles klopt gewoon.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vanwege dat ''arisch'' ?
Wat zal het heerlijk zijn in Amsterdam.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:19 schreef Mutant01 het volgende:
Trouwens, Europa gaat leeglopen deze zomer. Marokko verwacht 3 miljoen marokkanen dit jaar
Das ook een optie, ik kan me raam uitspringen de haven in, maar door de klap raak ik dan hoogstwaarschijnlijk buiten bewustzijn waardoor ik dat niet meer meemaak.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
De verdrinkingsdood schijnt erg mooi te zijn. Het zuurstof gebrek zorgt ervoor dat je helemaal high wordt.
Mooi, snel een hek aanleggen van de nieuwe centjes van de nieuwe lidstaten!quote:Op maandag 14 juni 2004 14:19 schreef Mutant01 het volgende:
Trouwens, Europa gaat leeglopen deze zomer. Marokko verwacht 3 miljoen marokkanen dit jaar
Ik denk dat dat heel goed voor Marokko zou zijn. Allerlei kapitaalkrachtige mensen die dan in Marokko moeten blijven wonen + de kennisoverdracht.. Ideaal.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mooi, snel een hek aanleggen van de nieuwe centjes van de nieuwe lidstaten!
Gaat het RIAG ook weer mee?quote:Op maandag 14 juni 2004 14:19 schreef Mutant01 het volgende:
Weten ze daar dan niet hoe je een auto in 30 seconden moet openbrekenquote:Op maandag 14 juni 2004 14:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heel goed voor Marokko zou zijn. Allerlei kapitaalkrachtige mensen die dan in Marokko moeten blijven wonen + de kennisoverdracht.. Ideaal.
Deal.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat heel goed voor Marokko zou zijn. Allerlei kapitaalkrachtige mensen die dan in Marokko moeten blijven wonen + de kennisoverdracht.. Ideaal.
Door de binding met Nederland van deze Marokanen schept dit kansen op de verschillende markten in Marokkoquote:Op maandag 14 juni 2004 14:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
zonder uitkering zijn die mensen toch niet meer zo kapitaalkrachtig lijkt mequote:Op maandag 14 juni 2004 14:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
racist! Xenofoob!quote:Op maandag 14 juni 2004 14:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Weten ze daar dan niet hoe je een auto in 30 seconden moet openbreken
Wat een walgelijke opmerking! Potentieel.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Weten ze daar dan niet hoe je een auto in 30 seconden moet openbreken
Die gasten handelen in drugs en dergelijke, ik ken iemand die heeft een mercedes voor zn deur staan en hij krijgt een uitkering. Die gast heeft ook nog een villa van hier tot tokio. Daar hebben ze villa's en dure auto's hier doen ze alsof ze arm zijn om een uitkering te krijgen.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
zonder uitkering zijn die mensen toch niet meer zo kapitaalkrachtig lijkt me![]()
De Amerikaanse Marokkanen hebben dat al begrepen trouwens...door de FTA worden er grootse plannen opgezet voor bedrijven e.d.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Door de binding met Nederland van deze Marokanen schept dit kansen op de verschillende markten in Marokko![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |