NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ...quote:Op zondag 20 februari 2005 23:34 schreef Tuana het volgende:
He Harry, het was haar trouwens wel! hoe bedoel je kleine wereld he
Everything goes in, everything goes outquote:Op zondag 20 februari 2005 23:41 schreef Monidique het volgende:
Het gat nergens over... Dan krijg ik daadwerkelijk Monty Python-eske voorstellingen....
Zeg maar.
Man, jij moet nodig naar de hoeren!quote:Op zondag 20 februari 2005 23:41 schreef Sidekick het volgende:
Spreiding van vrouwelijke benen.
Haha..quote:Op zondag 20 februari 2005 23:39 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ...
Tering! Ik en mijn grote bek![]()
![]()
![]()
Vraag 'm even lief of hij een kussen op haar gezicht wil drukken als ze slaapt
enne mondje toe he, ik wil geen represailles van valse gristenen aan de deur....
Hou gewoon je waffelquote:Op zondag 20 februari 2005 23:43 schreef Tuana het volgende:
[..]
Haha..
Uhm... ik moet het hem natuurlijk wel even vertellen. Zie het maar als "voorzorgsmaatregelen" . Ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen... hoe lang ben je van haar af trouwens?
Clickety-clack beyotch.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:39 schreef Harry_Sack het volgende:
enne mondje toe he, ik wil geen represailles van valse gristenen aan de deur....
misschien had je een rotte?quote:Op zondag 20 februari 2005 23:45 schreef Monidique het volgende:
Hoeren zijn walgelijk.
Heb je dat plaatje nog met die smurrie op zo'n mooi fokmeisje?quote:Op zondag 20 februari 2005 23:45 schreef Monidique het volgende:
Hoeren zijn walgelijk.
quote:Op zondag 20 februari 2005 23:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hou gewoon je waffel
Hij komt er gauw genoeg achter...
Als je echt wilt spreiden, ja! Je kunt ook het omgekeerde doen, allochtonen uit hun huis halen en deporteren naar een andere stad. Wollen Sie das lieber Schatzen?quote:Op zondag 20 februari 2005 23:46 schreef Tuana het volgende:
Oke, om terug te komen naar het onderwerp "spreiding van allochtonen" en nee, niet van bepaalde lichaamsdelen (noch benen, noch wat dan ook) van allochtonen!
Is het een taak van de overheid om de allochtonen (of hoe je het ook wilt noemen, buitenlanders, meedelanders, minderheden, etc) te spreiden, zodat er een echte mix ontstaat? Maar ben je dan ook tevens verplicht als overheid om ook autochtonen te spreiden? Stel dat er een autochtoon in Blaricum wil wonen en die heb je er al teveel, moet je dan zeggen: nee sorry, dat mag niet?
Het blijft gewoon ons geheimpje, net als dat andere..quote:Op zondag 20 februari 2005 23:48 schreef Tuana het volgende:
[..]
Gaan we dreigen![]()
Verder ben je wel oké hoor![]()
Nou....als je er echt aandringt...goed...ik wil dan wel naar Blaricum...niet... oh...en herenhuis in Wassenaar?...nou goed dan....maar ik doe het niet graag!quote:Op zondag 20 februari 2005 23:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als je echt wilt spreiden, ja! Je kunt ook het omgekeerde doen, allochtonen uit hun huis halen en deporteren naar een andere stad. Wollen Sie das lieber Schatzen?![]()
sssst! er zijn mensen hier die mij kennenquote:Op zondag 20 februari 2005 23:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het blijft gewoon ons geheimpje, net als dat andere..
Dat van kleine Harry?quote:Op zondag 20 februari 2005 23:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het blijft gewoon ons geheimpje, net als dat andere..
Ben je zwanger van Harry? Je praat zo raar tegen me.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:52 schreef Tuana het volgende:
[..]
Nou....als je er echt aandringt...goed...ik wil dan wel naar Blaricum...niet... oh...en herenhuis in Wassenaar?...nou goed dan....maar ik doe het niet graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |