quote:Op zondag 20 februari 2005 23:13 schreef Sidekick het volgende:
Iets dat nooit heeft geleefd kan niet sterven.
SIDEKICK! Er schuilt een ware filosoof in jequote:Op zondag 20 februari 2005 23:13 schreef Sidekick het volgende:
Dus je bent wel Monidique.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:13 schreef Sidekick het volgende:
Pas maar op, straks bijten ze nog ...quote:Op zondag 20 februari 2005 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sidekick, ga zo door, de vrouwtjes happen al!
Any timequote:Op zondag 20 februari 2005 23:18 schreef Johan_de_With het volgende:
O ja, Tuana; heel erg bedankt! Ik heb nu even geen tijd om te antwoorden, maar ik zie je morgen.
Heb jij tegen haar gezegd dat ik een lul ben?quote:Op zondag 20 februari 2005 23:21 schreef Monidique het volgende:
Johan, jongen, alsof wij iets geven o waar jouw zaad heen gaat...
3x.
Daar gaar Kickie's zorgvuldig opgebouwde zelfvertrouwen.quote:
Sprak ze weer zonder mijn toestemming?quote:Op zondag 20 februari 2005 23:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb jij tegen haar gezegd dat ik een lul ben?
Nee, dat was maar een fase.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:23 schreef Harry_Sack het volgende:
Johan is een eunuch toch?
Tsja, zo kan je het ook aanpakken he om leerlingen met een bepaalde afkomst te weigeren, mooi ingepakt iig !quote:Scholen in Tiel mogen allochtonen niet weigeren
Uitgegeven: 18 februari 2005 13:00
UTRECHT - Scholen in Tiel mogen allochtone leerlingen niet weigeren om te voorkomen dat een school te zwart wordt. Volgens de Commissie Gelijke Behandeling selecteren de scholen op etnische afkomst. Dit is volgens de wet verboden.
De commissie deed vrijdag uitspraak in een zaak die was aangespannen door het Antidiscrimatie Bureau Tiel. De drie betrokken schoolbesturen hadden met de gemeente afgesproken om allochtone leerlingen te spreiden. Daarbij zou ook naar het opleidingsniveau van hun ouders gekeken worden. Maar volgens het CGB selecteren de scholen alleen naar afkomst.
wat is fase 2?quote:
Misschien moet het kind zelf kiezen.quote:Op zondag 20 februari 2005 23:31 schreef Tuana het volgende:
[..]
Tsja, zo kan je het ook aanpakken he om leerlingen met een bepaalde afkomst te weigeren, mooi ingepakt iig !
Ik vind trouwens wel dat er een spreiding moet zijn, alleen hoe pak je dit aan?! Je kan toch moeilijk tegen ouders zeggen, "uw kind moet naar deze school"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |