Mocht iemand me kunnen helpen...quote:Zeg euh, ik ben op zoek naar een wallpaper .
Van de Gorillaz clip: Feel Good inc.
Op een gegeven moment zit een kereltje op de rand van een vliegend eiland met een molen. En ondertussen tokkelt hij wat op z'n gitaar.
Daar moet toch een wallpaper van te vinden zijn?
Ja lekker, bier graag.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:11 schreef George-Butters het volgende:
zo hehe.
Iedereen een rondje van de zaak?
Dat snap ik dus echt niet. Ik bespeur toch wel een soort gekrenkte trots.quote:Op woensdag 11 mei 2005 16:55 schreef Lemmeb het volgende:
Maw: waar maakt Ryan3 zich eigenlijk sowieso druk omIk heb het idee dat alle ellende zich vooral in zijn hoofd afspeelt ipv in het echt.
Misschien spelen er ook zaken mee die wij 'normale' recht-toe-recht-aan ik-zeg-wat-ik-denk-en-ik-doe-wat-ik-zeg users simpelweg niet kunnen bevattenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat snap ik dus echt niet. Ik bespeur toch wel een soort gekrenkte trots.
Tsja gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving hequote:Op woensdag 11 mei 2005 17:13 schreef PJORourke het volgende:
Dat snap ik dus echt niet. Ik bespeur toch wel een soort gekrenkte trots.
Het zou kunnen. Of eventueel de frustratie dat Ryan met al z'n arrogantie en eeuwige geetiketteer die kloons niet doorzag...quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:15 schreef Lemmeb het volgende:
Misschien spelen er ook zaken mee die wij 'normale' recht-toe-recht-aan ik-zeg-wat-ik-denk-en-ik-doe-wat-ik-zeg users simpelweg niet kunnen bevatten.
Iets van alfa's onder elkaar ofzo.
Ow ja... helemaal vergeten... ik ben stout geweest.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:15 schreef MrX1982 het volgende:
Tsja gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving he
Moest je trouwens niet naar ONZ?
Daar ging hij dan weer niet op in.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:15 schreef MrX1982 het volgende:
Tsja gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving he
Overigens was Ryan bij mij al tijden compleet uit beeld verdwenen. Vroeger was hij volgens mij veel nadrukkelijker aanwezig in POL.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het zou kunnen. Of eventueel de frustratie dat Ryan met al z'n arrogantie en eeuwige geetiketteer die kloons niet doorzag...
Ik zou eigenlijk ook naar ONZ moeten. We zijn gewoon stoer door hier te blijvenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:16 schreef PJORourke het volgende:
Ow ja... helemaal vergeten... ik ben stout geweest.![]()
Jammer jaquote:
Ja, hij vind bepaalde users duidelijke overtreders op zijn "terrein". Vandaar die aansporingen om naar ONZ te verhuizen. Meneer wil zelf bedisselen wat in POL hoort en wat niet.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:18 schreef Lemmeb het volgende:
Overigens was Ryan bij mij al tijden compleet uit beeld verdwenen. Vroeger was hij volgens mij veel nadrukkelijker aanwezig in POL.
Wellicht heeft hij het gevoel een beetje weggepest te zijn, en is dit zijn wraak.
Zou me ook helemaal niks verbazen. Inmiddels ben ik bereid zo'n beetje alles op dit vlak te gelovenquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jammer ja![]()
Ik kan me trouwens nog steeds niet aan de indruk ontrekken dat Ryan3 gewoon een kloon is.
Tss dat hij het niet tot Mod geschopt heeftquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, hij vind bepaalde users duidelijke overtreders op zijn "terrein". Vandaar die aansporingen om naar ONZ te verhuizen. Meneer wil zelf bedisselen wat in POL hoort en wat niet.
Tsja en geen post zonder Hegel of Kant he.
Joh, ik weet niet eens wie dat zijnquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, hij vind bepaalde users duidelijke overtreders op zijn "terrein". Vandaar die aansporingen om naar ONZ te verhuizen. Meneer wil zelf bedisselen wat in POL hoort en wat niet.
Tsja en geen post zonder Hegel of Kant he.
quote:
Ik vertrouwniemand meer op Fok.quote:Op woensdag 11 mei 2005 17:22 schreef Lemmeb het volgende:
Zou me ook helemaal niks verbazen. Inmiddels ben ik bereid zo'n beetje alles op dit vlak te geloven.
Jij was toch ook een kloonquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik vertrouwniemand meer op Fok.
Al dat gekloon. Volgens mij zijn er maar een paar honderd authentieke users
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |