Je zou er bijns hetequote:Op zondag 11 juli 2004 17:02 schreef SCH het volgende:
Geweldig hoe ze keek bij zijn 2 paspoorten ---> als het een beetje persoonlijk wordt, haakt ze af.
Ze gelooft in mantra's
Reageer nog eens op mijn zoveelste terechte kritiek op die Ierse chlamydiakatholiek?quote:Op zondag 11 juli 2004 17:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Johan prefereert sourcy boven Britney.
Ezel staat in vorige topicquote:Op zondag 11 juli 2004 17:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Reageer nog eens op mijn zoveelste terechte kritiek op die Ierse chlamydiakatholiek?
Verkrachting enzo. Je weet wel, Massachusetts-stijl, zoals het vervangen van een reddingsboot door een kanon waardoor je bemanning verzuipt.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ezel staat in vorige topic
Johan dief
quote:Op zondag 11 juli 2004 17:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Verkrachting enzo. Je weet wel, Massachusetts-stijl, zoals het vervangen van een reddingsboot door een kanon waardoor je bemanning verzuipt.
Niet jezelf tot twistgesprek maken.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:07 schreef Monidique het volgende:.
Goed, goed.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niet jezelf tot twistgesprek maken.
Wie is iemand?quote:Op zondag 11 juli 2004 17:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zeg, heb jij toevallig aan iemand verteld dat ik hier weleens kom?
Ga nu niet filosofisch doen.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:16 schreef Tuana het volgende:
[..]
Wie is iemand?
Ik zie 5 woorden.quote:
Je moet het volhouden, uiteindelijk zal het overwinnen.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Iemand was je voor, groetkneus.
En gefeliciteerd, erger kan het niet.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Goed, goed.
Nu moet ik alleen wel een nieuw ikoon maken en een nieuwe ondertitel en signature bedenken.
Dank je.quote:Op zondag 11 juli 2004 17:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En gefeliciteerd, erger kan het niet.
Filosofie is mijn lust & levenquote:Op zondag 11 juli 2004 17:16 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ga nu niet filosofisch doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |