abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27544628
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws. Alles is welkom, vooral contramine.

Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.
  woensdag 1 juni 2005 @ 14:45:00 #2
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27544656
whehehe
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 1 juni 2005 @ 14:45:20 #3
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27544670
pi_27544712
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Heb je je paspoort nodig?
Alleen als je een Pools hoertje wil.
pi_27544716
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:39 schreef chairman.fx het volgende:

[..]

oh, ergens gelezen. Zeg dat dan, nu geloof ik je meteen.
God oh god altijd dat gezeur weer .

Om de negatieve externe effecten van autoverkeer te kunnen compenseren is geld nodig. Een of andere verstandige wetenschapper heeft eens berekend hoeveel. Daarna reken je dat om naar een toeslag per liter benzine. Wie dat heeft berekend en wanneer weet ik zo niet meer maar is ook niet bijster relevant.

Waar het om gaat is dat wanneer je alle negatieve externe effecten van autoverkeer wilt meerekenen in de brandstofprijs (wat me toch niet oneerlijk lijkt) die prijs flink hoger zal worden.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_27544739
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:45 schreef Harry_Sack het volgende:
whehehe
Ja, precies zoals ik het zeg. .
pi_27544760
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:46 schreef chairman.fx het volgende:

[..]

Alleen als je een Pools hoertje wil.
Nee dan heb je een postordercatalogus nodig. Dat is wat anders .

In Kiev waren de huwelijksbureautjes vrij eenvoudig te vinden .
pi_27544797
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:46 schreef du_ke het volgende:

[..]

God oh god altijd dat gezeur weer .

Om de negatieve externe effecten van autoverkeer te kunnen compenseren is geld nodig. Een of andere verstandige wetenschapper heeft eens berekend hoeveel. Daarna reken je dat om naar een toeslag per liter benzine. Wie dat heeft berekend en wanneer weet ik zo niet meer maar is ook niet bijster relevant.

Waar het om gaat is dat wanneer je alle negatieve externe effecten van autoverkeer wilt meerekenen in de brandstofprijs (wat me toch niet oneerlijk lijkt) die prijs flink hoger zal worden.
Het is heel erg relevant. Geen onderbouwing is geen bewijs. Ik wil de redenering zien dat het richting de vijf gulden moet voor de kosten gecompenseerd zijn. Er is niks wetenschappelijks aan om even aan te nemen dat het bedrag van vijf euro wel in de goede richting zit.
pi_27544813
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:47 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nee dan heb je een postordercatalogus nodig. Dat is wat anders .

In Kiev waren de huwelijksbureautjes vrij eenvoudig te vinden .
En, wie is de nieuwe bruid?
pi_27544814
Underworld_ kan wel aantonen dat de literprijs voldoende is om alle schade te vergoeden.
pi_27544829
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:49 schreef Monidique het volgende:
Underworld_ kan wel aantonen dat de literprijs voldoende is om alle schade te vergoeden.
Drogreden
pi_27544928
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:49 schreef chairman.fx het volgende:

[..]

Drogreden
! Inderdaad! ! ! ! !
pi_27544948
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:49 schreef chairman.fx het volgende:

[..]

En, wie is de nieuwe bruid?
Deze tatyana lijkt me wel wat .

pi_27545009
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:48 schreef chairman.fx het volgende:

[..]

Het is heel erg relevant. Geen onderbouwing is geen bewijs. Ik wil de redenering zien dat het richting de vijf gulden moet voor de kosten gecompenseerd zijn. Er is niks wetenschappelijks aan om even aan te nemen dat het bedrag van vijf euro wel in de goede richting zit.
Je kan toch niet verwachten dat ik alles wat ik 3 jaar geleden heb gelezen nog uit m'n hoofd weet ?

Maar ik zou zeggen trap google aan als je zo benieuwd bent .
  woensdag 1 juni 2005 @ 14:55:54 #15
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_27545029
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Deze tatyana lijkt me wel wat .

[afbeelding]
http://www.poolsehoeren.nl/
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_27545033
Maar even zonder gekhei. De vraagstelling suggereert volgens mij, en ik denk dat anderen dat zullen beamen, dat die euro per liter genoeg is of dat degene die de vraag stelt toch wel kan aangeven waarom het zo absurd (zie: " ") is dat minimaal bijna 2,5 euro per liter nodig is om de schade te vergoeden.
quote:
[...]

.

Die euro per liter is niet genoeg om die schade te betalen?
  woensdag 1 juni 2005 @ 14:56:10 #17
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_27545044
quote:
Fred Flintstone (31 mei)
Het is een gelopen zaak. Frankrijk stemt tegen, Nederland tegen, dan Denemarken, en de Engelsen zullen niet meer mogen stemmen, maar zouden anders zeker tegen stemmen. België staat met zijn rug naar Europa toe.

De ja-campagne doet denken aan de klassieke Fred Flintstone-scène: hij rent van een rots, hangt een moment stil in de lucht, maar zijn benen hollen nog even door, omdat hij niet ziet wat ieder ander al door heeft.

Dus je ziet hoe alle TV programma’s geheel volgens plan de ja-campagne uitrollen. Je ziet hoe Femke Halsema, anders zo’n flinke meid, geheel volgens draaiboek de folder van de ja-campagne voordraagt, terwijl op het andere net Freek de Jonge probeert wat Herman van Veen niet gelukt was.

Je hoort Van Aartsen wanhopig brullen dat de Franse tegenstemmers allemaal communisten en racisten zijn, 70% opkomst waarvan 55% racisten en communisten (vorige week prees hij nog het nivo van het Franse debat, iedereen had vijf boeken over de Grondwet gelezen, konden wij een voorbeeld aan nemen!).

Je hoort dat Balkenende voor het eerst toestemming van zijn campagnebaas heeft gekregen om "Grondwet" te zeggen, driemaal achter elkaar; wat een opluchting na twee maanden “grondwettelijk verdrag” te hebben moeten zeggen. Je ziet vanochtend Wim Kok in een Volkskrant-advertentie oproepen om voor te stemmen (exorbitante zelfverrijking van een Kamermeerderheid die zichzelf advertentiegeld toedeelt).

Je hoort het betaalde radiospotje van Lodewijk de Waal (“De FNV geeft geen stemadvies. Maar de Grondwet is wel goed voor ons”. Je weet dat de meerderheid van zijn leden tegen gaat stemmen). Je ziet de beentjes machteloos trappelen in de lucht.

Er is geen reden tot vreugde. Belangrijker dan het verwerpen van deze Grondwet is de kloof die blijkt te bestaan tussen volksvertegenwoordigers, hoofdredacteuren en vakbondsleiders en het volk waarvoor ze werken.

Alle reacties op het Franse nee waren neerbuigend: het was angst, het was eigenlijk gericht tegen Chirac, ze hadden het niet gesnapt; als ze ja hadden gestemd waren het typisch Franse intellectuelen geweest. Niemand die een moment overweegt dat de Fransen na al die boeken misschien een goede keuze gemaakt hebben. Die neerbuigendheid zie je bij het hele politiek-journalistieke complex. Die houding is het probleem.

Vanavond is de laatste kans om de beentjes te zien. Komt dat zien. Het heeft iets naargeestigs.
Ronald, Held!
  woensdag 1 juni 2005 @ 14:56:26 #19
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_27545061
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:49 schreef Monidique het volgende:
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_27545096
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:56 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

[afbeelding]
QED.
pi_27545111
pi_27545138
Kaalheil's bestand van huilie-plaatjes is onuitputtelijk. .
pi_27545166
Mijn homofiele huisgenoot beweert overigens dat hij zich door Oudkerk, Peper en anderen heeft laten nemen.
  woensdag 1 juni 2005 @ 15:00:27 #24
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
  woensdag 1 juni 2005 @ 15:00:31 #25
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_27545193
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 14:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Kaalheil's bestand van huilie-plaatjes is onuitputtelijk. .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')