Alleen als je een Pools hoertje wil.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Heb je je paspoort nodig?
God oh god altijd dat gezeur weerquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:39 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
oh, ergens gelezen. Zeg dat dan, nu geloof ik je meteen.
Nee dan heb je een postordercatalogus nodig. Dat is wat andersquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:46 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Alleen als je een Pools hoertje wil.
Het is heel erg relevant. Geen onderbouwing is geen bewijs. Ik wil de redenering zien dat het richting de vijf gulden moet voor de kosten gecompenseerd zijn. Er is niks wetenschappelijks aan om even aan te nemen dat het bedrag van vijf euro wel in de goede richting zit.quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
God oh god altijd dat gezeur weer.
Om de negatieve externe effecten van autoverkeer te kunnen compenseren is geld nodig. Een of andere verstandige wetenschapper heeft eens berekend hoeveel. Daarna reken je dat om naar een toeslag per liter benzine. Wie dat heeft berekend en wanneer weet ik zo niet meer maar is ook niet bijster relevant.
Waar het om gaat is dat wanneer je alle negatieve externe effecten van autoverkeer wilt meerekenen in de brandstofprijs (wat me toch niet oneerlijk lijkt) die prijs flink hoger zal worden.
En, wie is de nieuwe bruid?quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee dan heb je een postordercatalogus nodig. Dat is wat anders.
In Kiev waren de huwelijksbureautjes vrij eenvoudig te vinden.
Drogredenquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:49 schreef Monidique het volgende:
Underworld_ kan wel aantonen dat de literprijs voldoende is om alle schade te vergoeden.
Je kan toch niet verwachten dat ik alles wat ik 3 jaar geleden heb gelezen nog uit m'n hoofd weetquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:48 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Het is heel erg relevant. Geen onderbouwing is geen bewijs. Ik wil de redenering zien dat het richting de vijf gulden moet voor de kosten gecompenseerd zijn. Er is niks wetenschappelijks aan om even aan te nemen dat het bedrag van vijf euro wel in de goede richting zit.
http://www.poolsehoeren.nl/quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Deze tatyana lijkt me wel wat.
[afbeelding]
quote:[...].
Die euro per liter is niet genoeg om die schade te betalen?
Ronald, Held!quote:Fred Flintstone (31 mei)
Het is een gelopen zaak. Frankrijk stemt tegen, Nederland tegen, dan Denemarken, en de Engelsen zullen niet meer mogen stemmen, maar zouden anders zeker tegen stemmen. België staat met zijn rug naar Europa toe.
De ja-campagne doet denken aan de klassieke Fred Flintstone-scène: hij rent van een rots, hangt een moment stil in de lucht, maar zijn benen hollen nog even door, omdat hij niet ziet wat ieder ander al door heeft.
Dus je ziet hoe alle TV programma’s geheel volgens plan de ja-campagne uitrollen. Je ziet hoe Femke Halsema, anders zo’n flinke meid, geheel volgens draaiboek de folder van de ja-campagne voordraagt, terwijl op het andere net Freek de Jonge probeert wat Herman van Veen niet gelukt was.
Je hoort Van Aartsen wanhopig brullen dat de Franse tegenstemmers allemaal communisten en racisten zijn, 70% opkomst waarvan 55% racisten en communisten (vorige week prees hij nog het nivo van het Franse debat, iedereen had vijf boeken over de Grondwet gelezen, konden wij een voorbeeld aan nemen!).
Je hoort dat Balkenende voor het eerst toestemming van zijn campagnebaas heeft gekregen om "Grondwet" te zeggen, driemaal achter elkaar; wat een opluchting na twee maanden “grondwettelijk verdrag” te hebben moeten zeggen. Je ziet vanochtend Wim Kok in een Volkskrant-advertentie oproepen om voor te stemmen (exorbitante zelfverrijking van een Kamermeerderheid die zichzelf advertentiegeld toedeelt).
Je hoort het betaalde radiospotje van Lodewijk de Waal (“De FNV geeft geen stemadvies. Maar de Grondwet is wel goed voor ons”. Je weet dat de meerderheid van zijn leden tegen gaat stemmen). Je ziet de beentjes machteloos trappelen in de lucht.
Er is geen reden tot vreugde. Belangrijker dan het verwerpen van deze Grondwet is de kloof die blijkt te bestaan tussen volksvertegenwoordigers, hoofdredacteuren en vakbondsleiders en het volk waarvoor ze werken.
Alle reacties op het Franse nee waren neerbuigend: het was angst, het was eigenlijk gericht tegen Chirac, ze hadden het niet gesnapt; als ze ja hadden gestemd waren het typisch Franse intellectuelen geweest. Niemand die een moment overweegt dat de Fransen na al die boeken misschien een goede keuze gemaakt hebben. Die neerbuigendheid zie je bij het hele politiek-journalistieke complex. Die houding is het probleem.
Vanavond is de laatste kans om de beentjes te zien. Komt dat zien. Het heeft iets naargeestigs.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:49 schreef Monidique het volgende:
Underworld_ kan wel aantonen dat de literprijs voldoende is om alle schade te vergoeden.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 14:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Kaalheil's bestand van huilie-plaatjes is onuitputtelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |