abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2004 @ 18:02:32 #1
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_18044851
Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, ook mensen die niet naar de meeting durven! watjes!

Voor verdere diepzinnige nonzins kunt je ook MIRC betreden. Klik hier! voor meer informatie.

Als kick-off voor de meeting aanstaande maandag!

Kick on!
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2004 @ 18:03:47 #2
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18044890
Heeft niks met durven te maken, gaat over figuren die ik niet hoef te kennen.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  maandag 29 maart 2004 @ 18:03:50 #3
54772 Silmarwen
pi_18044892
Uhm zag te laat dat hij vroegtijdig op slot was gedaan.

Desnoods sluit je hem weer sizzler.

It's your call!

zou het leuk vinden als hij open bleef eikel moest consequent blijven he
pi_18044913
quote:
Op maandag 29 maart 2004 18:02 schreef Silmarwen het volgende:
Iedereen is welkom, ook mensen die niet naar de meeting durven! watjes!
Ik kom alleen als Akkersloot en Robert_Jensen ook komen.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  maandag 29 maart 2004 @ 18:04:46 #5
54772 Silmarwen
pi_18044920
Tenzij dat het gebash verder gaat dan sluit je hem idd maar
pi_18044929
quote:
Op maandag 29 maart 2004 18:03 schreef Silmarwen het volgende:
[...]

zou het leuk vinden als hij open bleef eikel moest consequent blijven he

Dat onthou je goed.

Zullen we het hier maar weer over politiek hebben?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_18044936
quote:
Op maandag 29 maart 2004 18:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Heeft niks met durven te maken, gaat over figuren die ik niet hoef te kennen.
Ach, figuren als mij kom je overal wel tegen Aaah
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  maandag 29 maart 2004 @ 18:05:31 #9
54772 Silmarwen
pi_18044937
quote:
Op maandag 29 maart 2004 18:04 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Wajte

Vind het wel jammer dat je niet komt. Ben best nieuwschierig geworden naar je
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2004 @ 18:06:07 #10
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18044949
quote:
Op maandag 29 maart 2004 18:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ach, figuren als mij kom je overal wel tegen Aaah
Het gaat niet om jou, dat lijkt me wel duidelijk.
pi_18044954
quote:
Op maandag 29 maart 2004 18:05 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat onthou je goed.
Vrouwen onthouden alles.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_18044955
quote:
Op maandag 29 maart 2004 18:04 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Ik kom alleen als Chadi, pro-jeex, BSB, Youssef, Ertan en SCH komen
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 29 maart 2004 @ 18:06:39 #13
54772 Silmarwen
pi_18044958
quote:

[..]

Dat onthou je goed.

Een vrouw onthoudt alles. (en blijft er ook eindeloos over doorzeiken )
pi_18044965
quote:
Op maandag 29 maart 2004 18:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Het gaat niet om jou
Mij wel.
pi_18044974
Goed nieuws:
quote:
Prins Bernhard bij uitvaart

DELFT, 29 MAART. Prins Bernhard zal morgen aanwezig zijn in de Nieuwe Kerk, bij de uitvaartdienst van zijn echtgenote, prinses Juliana. Of hij met de naaste familie de koninklijke grafkelder zal afdalen, is vanwege zijn lichamelijke gesteldheid nog steeds onzeker.

Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) vanmiddag gezegd. Het ceremonieel bij de uitvaart zal morgen minder nadrukkelijk militair van aard zijn dan gebruikelijk bij staatsbegrafenissen. Daarmee wordt volgens het hof recht gedaan aan de wensen van de vorige week zaterdag overleden ex-vorstin.

Morgen zijn ruim 9.000 militairen op de been. In stijl wordt niet ingeboet, zo zegt het hof, maar de vorm van exerceren en bijvoorbeeld de manier van stampen wordt aangepast. Van Juliana is bekend dat ze pacifistische sympathieën koesterde. Waarschijnlijk zullen de aanpassingen er ook voor zorgen dat de naaste familie minder lang hoeft staan te wachten voordat ze de grafkelder kunnen afdalen om afscheid te nemen van Juliana. Dat moment werd bij de bijzetting van prins Claus in oktober 2002 als te lang ervaren.

Het binnendragen van de kist in Paleis Soestdijk werd vorige week verzorgd door de luchtmacht, de marine zal het stoffelijk overschot daar morgen weer wegdragen. In Delft, waar de bijzetting in de Nieuwe Kerk plaatsvindt, wordt de kist gedragen door grenadiers van de landmacht. Langs de route tussen Den Haag en Delft staan militairen opgesteld.

De Nieuwe Kerk biedt morgen plaats aan 1800 genodigden, waarvan de meesten zich 's ochtends verzamelen op de TU Delft. Daarnaast worden de Raad van State, het Binnenhof en het Vredespaleis in Den Haag gebruikt als verzamelplaatsen. Leden van de vijftien buitenlandse koningshuizen die aanwezig zijn komen voor het grootste deel 's ochtends naar Nederland vliegen en worden ontvangen in het stadhuis van Delft ontvangen door prins Friso, het oudste kleinkind van Juliana dat niet met de begrafenisstoet zal meerijden. De oudste kinderen van de vier dochters van Juliana zullen wel in de stoet meegaan.

Of prinses Margarita in Delft de bijzetting van haar grootmoeder bijwoont, is nog steeds onduidelijk. Zij leeft in onmin met de familie.

Bij de uitvaart van prinses Juliana zullen leden van vijftien koningshuizen aanwezig zijn.

Naar schatting van de politie hebben de afgelopen vier dagen ongeveer 50.000 mensen op paleis Noordeinde afscheid genomen van de overleden prinses. Met name gisteren was het druk tot na midddernacht bezochten circa 18.000 mensen de rouwkapel in het paleis. Overigens lag het aantal bezoekers dat in 2002 in de kapel afscheid nam van prins Claus met circa 90.000 bezoekers beduidend hoger.
pi_18044975
quote:

[..]

Dat onthou je goed.

Wat een dikke stoephoer ben je eigenlijk.

Als ik 'm had geopend of Aaah dan was ie nu allang dicht. Maar omdat een vrouw 'm opend is het weer oke. Stelletje discriminerende modderators hier.
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2004 @ 18:07:32 #17
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18044978
quote:
Op maandag 29 maart 2004 18:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Mij wel.
pi_18044983
quote:
Op maandag 29 maart 2004 18:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Het gaat niet om jou, dat lijkt me wel duidelijk.
Mooi dan kan ik weer vredig slapen, was al bang
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_18044984
quote:
Op maandag 29 maart 2004 18:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik kom alleen als Chadi, pro-jeex, BSB, Youssef, Ertan en SCH komen
Homo.
  maandag 29 maart 2004 @ 18:08:03 #20
54772 Silmarwen
pi_18044991
quote:
Drie jaar cel en tbs voor serie-aanrander

DEN HAAG - Het gerechtshof in Den Haag heeft maandag de 20-jarige M. de B. uit het Zeeuwse Oost-Souburg veroordeeld tot drie jaar gevangenisstraf voor elf aanrandingen en een verkrachting. Het Openbaar Ministerie (OM) had deze straf twee weken geleden ook bij de behandeling van de zaak geëist.

De zedenmisdrijven werden tussen januari en eind april 2002 gepleegd en verliepen volgens een vast patroon. De man overviel zijn slachtoffers in een bosrijke omgeving om zich vervolgens aan hen te vergrijpen. De vrouwen vielen in Vlissingen, Middelburg en Oost-Souburg ten prooi aan De B. Onder hen waren drie meisjes van dertien jaar oud. De B. bestrijdt dat hij een stoornis heeft en houdt vol dat hij onschuldig is.

De rechtbank in Middelburg veroordeelde de man vorig jaar nog tot vijf jaar cel en tbs met dwangverpleging. Volgens het psychiatrisch rapport lijdt hij aan een gedragsstoornis.
3 jaar

Idioot dat je in Nederland zo weinig krijgt. En tijdens de verkiezingen hoorde ik allemaal mooie dingen van onder andere de VVD over zwaardere straffen. Loze beloftes?
pi_18044993
quote:
Op maandag 29 maart 2004 18:06 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Een vrouw onthoudt alles. (en blijft er ook eindeloos over doorzeiken )
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2004 @ 18:08:11 #22
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18044994
quote:
Op maandag 29 maart 2004 18:07 schreef pberends het volgende:

[..]

Als ik 'm had geopend of Aaah dan was ie nu allang dicht. Maar omdat een vrouw 'm opend is het weer oke. Stelletje discriminerende modderators hier. [afbeelding]
Zit er dik in. LOL.
  maandag 29 maart 2004 @ 18:08:14 #23
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_18044996
quote:
Op maandag 29 maart 2004 18:02 schreef Silmarwen het volgende:
Iedereen is welkom, ook mensen die niet naar de meeting durven! watjes!
Ik kan niet vanwege werk. Is eerste werkdag in m'n nieuwe baan en we gaan tot laat door, is me al beloofd.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_18045002
quote:
Kerk fluit Berlusconi terug 29-03-2004

De Italiaanse katholieke kerk heeft maandag premier Silvio Berlusconi teruggefloten, nadat die een dag eerder had gezegd een aantal feestdagen te willen schrappen. De Italiaanse bisschoppenconferentie wees Berlusconi erop dat zeven van de elf feestdagen religieus van aard zijn en dat deze zeven zijn vastgelegd in een concordaat met het Vaticaan. Als Berlusconi het mes wil zetten in de religieuze feestdagen, kan dat niet zonder de zegen van het Vaticaan.
nieuws.nl
pi_18045005
quote:
Op maandag 29 maart 2004 18:07 schreef pberends het volgende:

[..]

Koorknaapje toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')