Jij bent nog in de ontkenningsfase, ach, jij kan het niet helpenquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
Baggertitel
Bedoelde hij het serieus of wat?quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:20 schreef Ype het volgende:
Die Harmen Siezen.
De computerbedrijven die ongetwijfeld het beste met ons voor hebben.
Lijkt me meer van toepassing op ontwikkelingslanden. Het lijkt me dat de westerse landen een relatief klein aandeel hebben in die doden.quote:[..]
jammer dat dit nog zoveel voorkomt, en dit is nog maar een deel vd ellende
Nieuwsbericht ging over dat computergamesbedrijven mensen gingen bewegen om meer games te spelen ipv. achter de tv te blijven hangen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bedoelde hij het serieus of wat?
Ik heb ijsthee! Ook met citroen!quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:32 schreef Ype het volgende:
Met citroen en stampertje.
Stone beats scissors.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:35 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb ijsthee! Ook met citroen!
Ik heb net een aanslag overleeft. Maar met citroenquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:35 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb ijsthee! Ook met citroen!
Waar is dat ook alweer van? (sub behalve dat laatste natuurlijk)quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:37 schreef Ype het volgende:
[..]
Stone beats scissors.
Scissors beats paper.
Paper beats stone.
Witbier beats Icethea.
Gewoon, als je iemand uit moet kiezen voor een taakje ofzo.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:42 schreef sizzler het volgende:
[..]
Waar is dat ook alweer van? (sub behalve dat laatste natuurlijk)
Ohja.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:43 schreef Ype het volgende:
[..]
Gewoon, als je iemand uit moet kiezen voor een taakje ofzo.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:43 schreef Ype het volgende:
[..]
Gewoon, als je iemand uit moet kiezen voor een taakje ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |