Betaal je wegenbelasting dan???quote:Ype schreef:
Zeg, ik rijd geen auto, maar ik betaal wel belasting dat oa. aan autovoorzieningen wordt besteedt. Jij wil dus dat alles van jou blijft, jou, jou, jou en nog eens jou?
Dat is weer wat anders. Wegen zijn noodzakelijke voorzieningen voor een goed functionerend land, noodhulp aan Marokko is niet noodzakelijk.quote:Op donderdag 26 februari 2004 20:58 schreef Ype het volgende:
[..]
Zeg, ik rijd geen auto, maar ik betaal wel belasting dat oa. aan autovoorzieningen wordt besteedt. Jij wil dus dat alles van jou blijft, jou, jou, jou en nog eens jou?
Je snapt mijn punt prima neem ik aan.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Betaal je wegenbelasting dan???
er worden mensen mee geholpen die veelal part noch deel uitmaken in de Marokkaanse overheid, die imo een tikkeltje autoritair is, maar imo geen dictatuur is, en dat veel mensen daar een andere levensbeschouwing hebben dan de mijne weerhoudt mij nog steeds niet van het steunen van hulpgeving ad mensen daarquote:Op donderdag 26 februari 2004 20:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik wil niet dat met mijn geld een dictatoriaal geregeerd islamitisch land geholpen wordt. Je moest eens weten hoe veel van die islamieten over ongelovigen denken joh.
Je kan ook met de trein gaan. Goed functionerend of niet, ik heb er niets aan, iets wat in jouw redenatie erg belangrijk schijnt te zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat is weer wat anders. Wegen zijn noodzakelijke voorzieningen voor een goed functionerend land, noodhulp aan Marokko is niet noodzakelijk.
Ja, dat neemt niet weg dat ik er ook aan betaal.quote:Bovendien dragen mensen die wel autorijden ook erg veel bij aan de schatkist, de motorrijtuigenbelasting, het kwartje van Kok en andere accijnzen.
Het is een taak vd Marokkaanse overheid om die mensen te helpen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:02 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
er worden mensen mee geholpen die veelal part noch deel uitmaken in de Marokkaanse overheid,
Prima, jouw keuze. Ik houd je niet tegen. Maar ga andere mensen niet dwingen om hetzelfde te doen.quote:die imo een tikkeltje autoritair is, maar imo geen dictatuur is, en dat veel mensen daar een andere levensbeschouwing hebben dan de mijne weerhoudt mij nog steeds niet van het steunen van hulpgeving ad mensen daar
Editen kan welquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:02 schreef Ype het volgende:
Ik hoef vast niet uit te leggen waar de titel op slaat
Irritant dat je uit een gesloten topic niet meer kunt quoten!
Jij hebt er wel degelijk wat aan, als de overheid dat niet deed zou de economie instorten.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:04 schreef Ype het volgende:
[..]
Je kan ook met de trein gaan. Goed functionerend of niet, ik heb er niets aan, iets wat in jouw redenatie erg belangrijk schijnt te zijn.
Idd en ik schrik me de pleuris als er staat dat je de rechten niet hebt om te posten. Dat roept bij mij traumatische herinneringen naar boven. Ik wil noodhulp van de gemeente A'dam. 200.000 euro will do.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:02 schreef Ype het volgende:
Irritant dat je uit een gesloten topic niet meer kunt quoten!
Ok, dan probeer ik dat voortaanquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:05 schreef Duritz het volgende:
[..]
Editen kan wel
Bij andere mensen bedoel ik dan
Maar ik geef niet zoveel om economie. En toch gaat mijn geld erheen. Wat nu?quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jij hebt er wel degelijk wat aan, als de overheid dat niet deed zou de economie instorten.
Nee.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:02 schreef Ype het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt prima neem ik aan.
Ja, je zou eens iets voor mensen die het minder goed hebben doen, he? Als je zo nodig geld wilt besparen voor onderwijs, kap dan met die JSF. Kun je het onderwijs jaaaaaaren van betalen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:07 schreef Duritz het volgende:
Misschien heb ik het fout verstaan hoor, maar woonden die mensen daar niet in kleihutten, zoiets vernam ik op de radio? Wat moeten we doen, daar zand heen sturen of zo. Voor mijn part sturen mensen geld hoor, maar qua overheid moeten we niets geven. We hebben hier geld tekort, hallo! En kap verdomme eens met die ontwikkelingssamenwerking, met die 3,2 miljard euri kunnen we hier het onderwijs een boost geven, daar word je eng van! Dat is beter besteed dan het verkrachten van lokale markten.
Ja, dat had ik vanmiddag. Toen we SCH zaten te pesten in een POLbabbel (slechts 3de pagina of zo) kreeg ik die melding ook. Ik dacht "teringzooi, moet ik weer aan mijn kutpaper werken", maar gelukkig was het een tijdelijke vijandige overname van een boze modquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Idd en ik schrik me de pleuris als er staat dat je de rechten niet hebt om te posten. Dat roept bij mij traumatische herinneringen naar boven. Ik wil noodhulp van de gemeente A'dam. 200.000 euro will do.
Hey, een mede-slachtoffer.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Idd en ik schrik me de pleuris als er staat dat je de rechten niet hebt om te posten. Dat roept bij mij traumatische herinneringen naar boven.
Lever je loon dan maar in voor 50%.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:08 schreef Ype het volgende:
[..]
Maar ik geef niet zoveel om economie. En toch gaat mijn geld erheen. Wat nu?
Dat ik van geen enkele uitgave van de overheid kan bepalen of die wel of niet gebeurt, terwijl ik wel braaf geld in de la breng.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee.
Verhuizen naar Marokko?quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:08 schreef Ype het volgende:
[..]
Maar ik geef niet zoveel om economie. En toch gaat mijn geld erheen. Wat nu?
In Rwanda hebben ze het pas echt erg. En een hoop andere afrikaanse landen. A'dam koopt ongepast schuldgevoel af.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, je zou eens iets voor mensen die het minder goed hebben doen, he? Als je zo nodig geld wilt besparen voor onderwijs, kap dan met die JSF. Kun je het onderwijs jaaaaaaren van betalen.
ik weet niet of deze twee wel samengaan, want waarom zou dan iemand uit Casablanca moeten opdraaien voor de kosten vd hulp voor slachtoffers vd aardbeving helemaal in het noorden van Marokkoquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:04 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Het is een taak vd Marokkaanse overheid om die mensen te helpen.
[..]
Prima, jouw keuze. Ik houd je niet tegen. Maar ga andere mensen niet dwingen om hetzelfde te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |