Inzichtcreatie voor bepaalde usersquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:31 schreef pberends het volgende:
Refererend aan Bos nu?
Yeah rightquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:31 schreef Ype het volgende:
En ik krijg die beurs omdat ik uit een kansarm gezin kom
Ik kreeg te horen dat ik helemaal niks krijgquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Yeah rightGewoon een fraudeur ben je!
Ik krijg maar heel weinig.![]()
LOL idd.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:35 schreef pberends het volgende:
Boswat een lulverhaal.
Wel als je 'm op 50 reacties per pagina hebt staan...quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:35 schreef Robert_Jensen het volgende:
7 pagina's en vol?
sta je op 50 posts per pagina?quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:35 schreef Robert_Jensen het volgende:
7 pagina's en vol?
Ik krijg helemaal niets omdat ik uit een kansrijk gezien komquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:31 schreef Ype het volgende:
En ik krijg die beurs omdat ik uit een kansarm gezin kom
Dan kun je blijkbaar meer van je ouders eisen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Yeah rightGewoon een fraudeur ben je!
Ik krijg maar heel weinig.![]()
Ik ben lekker kansarmquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal niets omdat ik uit een kansrijk gezien kom![]()
Toen Nieman over oude en nieuwe mensen in de partij ging, ging Bos met de armen over elkaar zitten. Dat duidt op een gesloten houding in tegenstrijd met wat hij zegt. En minutenlang had hij die houding daarna. Hij was volgens z'n lichaamstaal dus inderdaad schijnheilig bezig.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:37 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
LOL idd.
Net gezien ik heb nog nooit zoveel schijnheilige praatjes in 1 gesprek gezien.
Dankjequote:Op donderdag 26 februari 2004 12:43 schreef Duritz het volgende:
Leuke titel!![]()
![]()
Een soort Fok dus!quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:45 schreef Ype het volgende:
[..]
voor het betere nutteloze tijdverspillen
quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Toen Nieman over oude en nieuwe mensen in de partij ging, ging Bos met de armen over elkaar zitten. Dat duidt op een gesloten houding in tegenstrijd met wat hij zegt. En minutenlang had hij die houding daarna. Hij was volgens z'n lichaamstaal dus inderdaad schijnheilig bezig.
Mijn ouders zijn gierigquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:38 schreef Ype het volgende:
[..]
Dan kun je blijkbaar meer van je ouders eisen.
Een soort Fok!, maar dan één waar ik niet van leerquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:46 schreef Duritz het volgende:
[..]
Een soort Fok dus!
Heb je nederlandse ouders dan?quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn gierig![]()
Lees "Binnen zonder kloppen" van Lakeman eens en beoordeel dan nog eens of Nederlanders gierig zijn.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Heb je nederlandse ouders dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |