Van mij mag je dat zeggen hoor. Alleen mag ik dan ook zeggen dat jij maar beter lid mag worden van een moslim-fundamentalitische partij als de AEL.quote:En ik geloof dat mensen zoals JIJ maar beter bij de NNP lid kunnen worden of van een of andere nazi vereniging (ja dit mag ik zeggen, vrijheid van geloof)
...quote:Natuurlijk weet jij net zo goed als ik wat strafbaar is en niet en ook al gooit een moslim het op z'n religie, minder strafbaar wordt ie er niet op hoor. Ja ik kan het weten, ik studeer rechten
Asjeblieft lief Westers hoertje van mequote:Op woensdag 25 februari 2004 19:16 schreef Ype het volgende:
He Mutant, bedankt voor het respecteren van mijn mening hè
Sieg Heilquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:13 schreef Robert_Jensen het volgende:
Ah endlich das neue Reich.
En ik ben niet eens homoquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Asjeblieft lief Westers hoertje van me![]()
Tuurlijk mag dat! Heerlijk als mensen dat zeggen! Dan lach ik ze hartelijk uit in hun gezicht of ik trek mij er geen reet van aan. En dat is nu ook een recht die jij en ik hebben. Dus eigenlijk zijn we zo zielig niet he.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Van mij mag je dat zeggen hoor. Alleen mag ik dan ook zeggen dat jij maar beter lid mag worden van een moslim-fundamentalitische partij als de AEL.
[..]
...
quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:19 schreef Ype het volgende:
[..]
En ik ben niet eens homo
IK WIST HET!quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Sieg Heil
Mooi, dan zal ik je voortaan niet meer beschouwen als een vies en onnatuurlijk varken.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:19 schreef Ype het volgende:
[..]
En ik ben niet eens homo
Wat verandert er nu je het weet?quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[afbeelding] Dat mocht je wel iets eerder zeggen hoor!!!
Jup, maar er waren ook moslim-nazi's die in de balkan veel dood en verderf hebben gezaaid. Meer dan de Nederlandse nazi's overigens. Maar dat is weer een ander onderwerp.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:22 schreef Mutant01 het volgende:
Duitse Nazi's, we hadden ook Nederlandse Nazi's, Japanners, Amerikaanse Nazi's...oke, voorspelbaar Duritz.
Jammer, dat was nou net iets waar ik wel geil van wordquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Mooi, dan zal ik je voortaan niet meer beschouwen als een vies en onnatuurlijk varken.
Nee, hij knuffelde ze letterlijk dood. Er bestond volgens mij 1 SS divisie van moslims, dat waren volgens mij voornamelijk gastjes met blauwe ogen en blond haar. Aan de andere zijden waren er 100.000 moslims die vochten tegen hitler, maar die vergeten we eventjes toch.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:22 schreef pberends het volgende:
Ja was Hitler eigenlijk anti-moslim? Helemaal niet geloof ik he?
Had je maar homo moeten zijn.quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:23 schreef Ype het volgende:
[..]
Jammer, dat was nou net iets waar ik wel geil van word
Well duh, er waren er ook meer van. Leuk he, met cijfertjes goochelen?quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:23 schreef Duritz het volgende:
[..]
Jup, maar er waren ook moslim-nazi's die in de balkan veel dood en verderf hebben gezaaid. Meer dan de Nederlandse nazi's overigens.
Vergeet de Franse Nazi's en Italiaanse nazi's niet. Damn de Europeanen waren wel nazi's in hart en nieren he, volgens mij is dat nooit helemaal verdwenenquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:23 schreef Duritz het volgende:
[..]
Jup, maar er waren ook moslim-nazi's die in de balkan veel dood en verderf hebben gezaaid. Meer dan de Nederlandse nazi's overigens. Maar dat is weer een ander onderwerp.
Maar er waren dus ook... Oosterse nazi's!
Wat maakt het uit?quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, hij knuffelde ze letterlijk dood. Er bestond volgens mij 1 SS divisie van moslims, dat waren volgens mij voornamelijk gastjes met blauwe ogen en blond haar.
Nu ben je mijn hoertje niet meer hequote:Op woensdag 25 februari 2004 19:22 schreef Ype het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 25 februari 2004 19:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/frown.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] Dat mocht je wel iets eerder zeggen hoor!!!</div></blockquote>Wat verandert er nu je het weet?
Alsof ik daar zelf voor kies ofzoquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Had je maar homo moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |