Ik had niet andes van je verwacht. Zo beperkt je jezelf wel behoorlijk. Is dat niet jammer?quote:Nee hoor, met atheisten en liberale gelovigen kan ik prima omgaan.
Nee, maar zo'n sfeer komt er uit je posts. Tis slechts een constatering, het zijn achterlijke mensen, immers ze geloven in iets achterlijks, ze zijn inferieur toch?quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Zeg Mutant01, kun je me vertellen waar ik praat over moslims alsof het honden zijn?
Zeg, zou je eens niet zo denegrerend willen praten over honden?quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Zeg Mutant01, kun je me vertellen waar ik praat over moslims alsof het honden zijn?
Dat hij niet met geloofsfanaten omgaat? Lijkt me niet. Wel uitkijken als je de bus instapt.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik had niet andes van je verwacht. Zo beperkt je jezelf wel behoorlijk. Is dat niet jammer?
Begrijpelijk dat je zo'n islamofoob bent geworden. Je hebt geen zicht op de werkelijkheid. Wat kunnen we hieraan doen dat je de werkelijkheid kunt zien?quote:Ik denk eerder iets van 30-70.
Je denkt toch niet dat ik met fundamentalistische kneusjes wil omgaan he? Nee, ik houd het op atheisten en liberale gelovigen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:19 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik had niet andes van je verwacht. Zo beperkt je jezelf wel behoorlijk. Is dat niet jammer?
Wilders!!!quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:20 schreef Duritz het volgende:
[afbeelding]
Ja, misschien is die snelreageren-knop niet echt handig voor de Pol.
Zei hij terwijl hij er gebruik van maakt
Hij zegt dat hij uberhaupt niet met gelovigen omgaat. Je moet wel beter lezen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:21 schreef Duritz het volgende:
[..]
Dat hij niet met geloofsfanaten omgaat? Lijkt me niet. Wel uitkijken als je de bus instapt.
Dan zal je sociaal gezien behoorlijk geisoleerd raken.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:21 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik met fundamentalistische kneusjes wil omgaan he? Nee, ik houd het op atheisten en liberale gelovigen.
Mag jij daar wel naar luisteren?quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:21 schreef Mutant01 het volgende:
Net op de radio! Orale sex kan kankerverwekkend zijn
Ten onrechte. Fundamentalistische moslims vind ik echter wel achterlijk, laat ik daar geen misverstand over bestaan.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, maar zo'n sfeer komt er uit je posts. Tis slechts een constatering, het zijn achterlijke mensen, immers ze geloven in iets achterlijks, ze zijn inferieur toch?
Ik dacht dat er maar zo weinig van waren.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan zal je sociaal gezien behoorlijk geisoleerd raken.
Nee hoor, ik zei:quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:22 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij uberhaupt niet met gelovigen omgaat. Je moet wel beter lezen.
quote:Nee hoor, met atheisten en liberale gelovigen kan ik prima omgaan.
Je gaat om met liberale gelovigen? Laat me niet lachen. Vertel je hun ook dat Paulus en de profeet Mohammed aan je ziekte leden? Ik betwijfel het. Ik hou het op atheïsten.quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:21 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik met fundamentalistische kneusjes wil omgaan he? Nee, ik houd het op atheisten en liberale gelovigen.
Omdat ik niet met fundamentalisten wens om te gaan?quote:Op woensdag 25 februari 2004 21:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan zal je sociaal gezien behoorlijk geisoleerd raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |