Speciaal voor Tom -Anne Frank- de Graaf:Zijn ze bij D66 al toe aan het fenomeen: De gekozen minister?quote:Op maandag 12 april 2004 16:43 schreef RichardQuest het volgende:
Thom de Graaff on![]()
![]()
Hij is goed.quote:Op maandag 12 april 2004 16:43 schreef RichardQuest het volgende:
Thom de Graaff on![]()
![]()
Wat betreft koninkrijksrelaties.....onze nieuwe minister:quote:Op maandag 12 april 2004 16:45 schreef sjun het volgende:
[..]
Speciaal voor Tom -Anne Frank- de Graaf:Zijn ze bij D66 al toe aan het fenomeen: De gekozen minister?
Moet je naar Zeeland gaan, daar hebben ze nog processiesquote:Op maandag 12 april 2004 16:49 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wie heeft er nog kruizen verbrand gisterenavond?
quote:Op maandag 12 april 2004 17:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Over zieke zooi gesproken: [update] Crimineel runt eigen website Ik vind het wel goed![]()
Het is laat zoals ieder jaar, de tijdquote:Op maandag 12 april 2004 17:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Sterf!
CoBrAquote:Op maandag 12 april 2004 17:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het is laat zoals ieder jaar, de tijd
zit krap in zijn heden, de dag
is steeds weer geweest
steek dus het licht aan
dat de toekomst nog uitspaart, spreek
het brood aan dat nog niet doof is, maak
de taal waar achter zijn tekens, spel
het vlees, stil de tijd, leef nog even
- Gerrit Kouwenaar.
Toen was meneer al Cobra-af.quote:Op maandag 12 april 2004 17:43 schreef Tuana het volgende:
[..]
CoBrA
De geest van Cobra zit altijd in jequote:Op maandag 12 april 2004 17:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Toen was meneer al Cobra-af.
De kwintessens van je verzameld werk:quote:Op maandag 12 april 2004 17:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Sterf!
Ik hoop het niet, Cobra is een van de sufste disputen van Leiden.quote:Op maandag 12 april 2004 17:47 schreef Tuana het volgende:
[..]
De geest van Cobra zit altijd in je
Erzähl...quote:Op maandag 12 april 2004 18:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, Cobra is een van de sufste disputen van Leiden.
"As God is my witness, I'm going to learn to walk, and get the hell out of here"quote:Op maandag 12 april 2004 18:21 schreef RichardQuest het volgende:
Look Who's Talking Too op NL2![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |