Dat is een van de Fok!tools die bij de Jdw-generator horen, Harry. Voor simpele zielen als Danny en yvonne onmogelijk op te sporen, maar het is een doeltreffend mechanisme.quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:35 schreef Tafkahs het volgende:
nou ja, ik kon dus gewoon geen topic openen![]()
Ik wilde het topic Il Principe noemen![]()
Tenzij jij het ze vertelt natuurlijkquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat is een van de Fok!tools die bij de Jdw-generator horen, Harry. Voor simpele zielen als Danny en yvonne onmogelijk op te sporen, maar het is een doeltreffend mechanisme.
je hebt nog steeds Kloden in je team!quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:05 schreef Sidekick het volgende:
Opgelost, slotje.
Het werkt zelfs zo goed, dat incognito gaan niet meer werktquote:Op donderdag 21 juli 2005 22:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is een van de Fok!tools die bij de Jdw-generator horen, Harry. Voor simpele zielen als Danny en yvonne onmogelijk op te sporen, maar het is een doeltreffend mechanisme.
Laat dat niet waar zijnquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:34 schreef zakjapannertje het volgende:
is Talpa toch nog ergens goed voor
quote:Roodharigen 'met uitsterven bedreigd'
Mensen met echt rood haar, een bleke huid en een sproetenkop spreken tot de verbeelding. Onderzoekers, kunstenaars of fotografen kunnen ze echter maar met moeite vinden. Echt rood wordt namelijk een zeldzaamheid. Een roodharige kan geboren worden uit een ouderpaar dat zelf geen rood haar heeft maar wel zogenaamde slapende 'roodhaargenen', die bij vader en moeder worden onderdrukt door die immer opdringerige 'bruin- en blondhaargenen'. Eenmaal bevrijd en samengebracht blijken de 'roden' soms wel sterk genoeg om zich te doen gelden.
Door de multiculturele samenleving komen er echter steeds meer dominante 'bruinhaargenen'. Door al die nieuwe bruine haargenen krijgt rood haar op den duur geen schijn van kans meer. Pessimistische biologen en erfelijkheidsdeskundigen gaan er van uit dat de échte roodharigen, die met een blanke doorzichtige huid en sproeten, over 50 jaar totaal uit het Nederlandse straatbeeld zijn verdwenen. Anderen denken dat het nog een paar honderd jaar zal duren, maar verdwijnen doen ze op den duur onherroepelijk.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:30 schreef Tafkahs het volgende:
Doe je voorzichtig?
Zelfs Maerycke volgt bb5
zoek je sponsors onder de zonnebrandcremefabrikantenquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kunnen we in plaats van die duffe zeehondjes niet beter de roodharigen beschermen..... please
Ierse roodharige dames importeren zie ik wel zitten.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:53 schreef typtypo het volgende:
[..]
Er zijn twee vliegtuigen de WTC torens ingevolgen.
Daar is het begonnen.
De Stockholm syndroom hoeft ik je niet uitteleggen hoop ik.
Telkens als er weer een vriendelijke moslim jou toelacht denk dan aan mijn woorden.
Telkens als er weer een vriendelijke moslim een metro of bus opblaast, denk dan ook aan mijn woorden.
Dus chamberlin had gelijk okee je hebt me overtuigd.
Alleen jammer van die 20 miljoen doden he?
Of toch was je toch een beetje blij dat er 6 miljoen joden bij zaten?
Ik geloof in de democratie en van vrijheid van meningsuiting.
Jij bent een hypocriet.
Jij moet verhuizen naar een deel van de wereld die geen bescherming van amerika geniet.
Maar daar ben je te laf voor.
Blijf hier niet zitten maar vertrek. Irak is, heb ik gehoord, een goede plek om je videospeltjes skills te oefenen op amerikanen.
Iets voor jou? Dan kan jij je haat ook kanaliseren.![]()
We bespieden elkaar..quote:
God behoedde ons voor dit soort voorvechters van vrijheid en democratie...quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:54 schreef Monidique het volgende:
Ik C&P 'm even hier, omdat hij zo geweldig is:
Als je wist wie het was...was het dan nog spannend?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:10 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Spannend![]()
(Maar ik heb nog steeds geen flauw idee wie je bent)
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je wist wie het was...was het dan nog spannend?![]()
Goede vraag... ben er nog niet uit, aangezien ik hier toch niemand kenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je wist wie het was...was het dan nog spannend?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |