abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22528370
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Alle kleuren schaap zijn welkom, Zelfs Bussen die lui zijn

Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol. en natuurlijk MSN. en TMF Chat
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_22528555
Heheh, die websites van jou blijven lachen Meki. Volgens mij is er geen ene hond die jouw website serieus neemt. En je probeert het zo goed... hahahaha. Je probeert professioneel over te komen en je schrijft je berichten alsof je duizenden hits per dag hebt. Maarruh, op je weblog zijn er ondertussen vrijwel geen comments te bekennen en je sites zien er gewoon RUK uit. Wel leuk om te zien dat je er zoveel tijd aan verspilt, maar laat het gewoon aan de 'professionals' over joh, of tenminst aan mensen die de grammatica wat beter beheersen
pi_22528986
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 10:14 schreef smash789 het volgende:
Heheh, die websites van jou blijven lachen Meki. Volgens mij is er geen ene hond die jouw website serieus neemt. En je probeert het zo goed... hahahaha. Je probeert professioneel over te komen en je schrijft je berichten alsof je duizenden hits per dag hebt. Maarruh, op je weblog zijn er ondertussen vrijwel geen comments te bekennen en je sites zien er gewoon RUK uit. Wel leuk om te zien dat je er zoveel tijd aan verspilt, maar laat het gewoon aan de 'professionals' over joh, of tenminst aan mensen die de grammatica wat beter beheersen

Flikker gewoon op.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_22529064
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  zondag 10 oktober 2004 @ 11:38:39 #5
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22529419
THEOOOOO BRAKKE AAP!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22529474
.
  zondag 10 oktober 2004 @ 12:01:57 #8
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22529719
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 11:43 schreef RichardQuest het volgende:
.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22529857
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 12:04 schreef pberends het volgende:
Is Amerika wel zo "rijk"?

Jan M. zou trots op mij zijn.
Je kunt het ook "Amerikafielen-bashtopic" noemen.
  zondag 10 oktober 2004 @ 12:11:24 #11
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22529865
Theeeeeeeooo, Theeheeeeeheeehooo, Oh me bwana me wanna go home
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  zondag 10 oktober 2004 @ 12:12:16 #12
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22529873
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 12:04 schreef pberends het volgende:
Is Amerika wel zo "rijk"?

Jan M. zou trots op mij zijn.
Bansheeboy van me...
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zondag 10 oktober 2004 @ 12:19:26 #13
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_22529978
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 10:14 schreef smash789 het volgende:
Racist!
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_22530152
Ik ben immer solidair
pi_22530214
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 12:10 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Je kunt het ook "Amerikafielen-bashtopic" noemen.
Ik zei toch: ik ben niet rechts.
pi_22530350
Yo.
pi_22530428
Nu op Buitenhof

Brief van gevangene aan internationaal gerechtshof voor de rechten van de mens: Een kanarie op de cel weigeren is tegen mijn mensenrechten.
pi_22530449
.
pi_22530501
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 12:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nu op Buitenhof

Brief van gevangene aan internationaal gerechtshof voor de rechten van de mens: Een kanarie op de cel weigeren is tegen mijn mensenrechten.
Goed dat gevangenen het recht hebben om binnen de grenzen zo veel mogelijk geluk na te streven.
  zondag 10 oktober 2004 @ 12:55:05 #22
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_22530504
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 12:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nu op Buitenhof

en terecht, als het beestje niet meer fluit, dan is er gas in de ruimte
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_22530612
pi_22530641
en terecht, er dient rekening gehouden te worden met anderen in de cel
pi_22531777
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')