quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:14 schreef smash789 het volgende:
Heheh, die websites van jou blijven lachen Meki. Volgens mij is er geen ene hond die jouw website serieus neemt. En je probeert het zo goed... hahahaha. Je probeert professioneel over te komen en je schrijft je berichten alsof je duizenden hits per dag hebt. Maarruh, op je weblog zijn er ondertussen vrijwel geen comments te bekennen en je sites zien er gewoon RUK uit. Wel leuk om te zien dat je er zoveel tijd aan verspilt, maar laat het gewoon aan de 'professionals' over joh, of tenminst aan mensen die de grammatica wat beter beheersen
Je kunt het ook "Amerikafielen-bashtopic" noemen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:04 schreef pberends het volgende:
Is Amerika wel zo "rijk"?
Jan M. zou trots op mij zijn.
Bansheeboy van me...quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:04 schreef pberends het volgende:
Is Amerika wel zo "rijk"?
Jan M. zou trots op mij zijn.
Racist!quote:Op zondag 10 oktober 2004 10:14 schreef smash789 het volgende:
Heheh, die websites van jou blijven lachen Meki. Volgens mij is er geen ene hond die jouw website serieus neemt. En je probeert het zo goed... hahahaha. Je probeert professioneel over te komen en je schrijft je berichten alsof je duizenden hits per dag hebt. Maarruh, op je weblog zijn er ondertussen vrijwel geen comments te bekennen en je sites zien er gewoon RUK uit. Wel leuk om te zien dat je er zoveel tijd aan verspilt, maar laat het gewoon aan de 'professionals' over joh, of tenminst aan mensen die de grammatica wat beter beheersen
Ik zei toch: ik ben niet rechts.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je kunt het ook "Amerikafielen-bashtopic" noemen.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nu op Buitenhof
Brief van gevangene aan internationaal gerechtshof voor de rechten van de mens: Een kanarie op de cel weigeren is tegen mijn mensenrechten.
en terecht, als het beestje niet meer fluit, dan is er gas in de ruimtequote:Op zondag 10 oktober 2004 12:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
Nu op Buitenhof
Brief van gevangene aan internationaal gerechtshof voor de rechten van de mens: Een kanarie op de cel weigeren is tegen mijn mensenrechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |