De vaste kosten (heffingen) vormen over het algemeen het grootste deel van de kosten, maar dan is het nog vreemd dat je rekening eerst slechts 40 euro bedroeg.quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:26 schreef jagermeister1 het volgende:
Kapotte koelkast lijkt me niet. Net een jaar oud. Waterbed heb ik niet. Heb wel vaak en lang mijn PC aan staan en mijn vriendin is niet echt vies van televisie kijken.
Gas zit er ook bij trouwens, maar ja...
Oh, dan valt het bij ons wel meequote:Op zondag 10 oktober 2004 14:17 schreef _-rally-_ het volgende:
270 per maand (Nuon), halfvrijstaand huis, 450 m^3, 3 personen
?! 3200 euro terug?quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:37 schreef yvonne het volgende:
Ik krijg 3200 euro terug van Eneco, ze zijn lief
Vanaf nu nog 92 euro.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:17 schreef -erwin- het volgende:
156 euro![]()
Gisteren de eindafrekening gekregen... We moeten 160,- Euro bijbetalen over het afgelopen jaar. Het nieuwe maanbedrag is dus 62,- Euro voor volgend jaar (dubbeltariefsmeter).quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:29 schreef mozzy het volgende:
Wij betalen met z'n tweeën 49 Euro in de maand voor alleen de elektriciteit via Eneco. We moeten er wel alles mee doen omdat we hier geen gas hebben.
Met Eneco heb ik dezelfde ervaringen, enige positieve is dat ze redelijk tegemoet komen bij geschillen maar desondanks blijven het een stelletje oplichters.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:05 schreef PhaE het volgende:
Wil daarom ook overstappen naar Essent of Eneco, ben de Nuon-administratie zat.
Geklooi altijd...
Zal wel flink moeten dokken volgend jaar, en we zaten al op 150 euro per maand ongeveer.. (2 personen, HR ketel, flatje.)
Heb je soms illegaal in NL aanwezige buren die een aantal kabeltjes hebben doorgetrokken en/of hennep kweken? Zo klinkt het wel nl...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 09:48 schreef Lucky-Shirt het volgende:
Gebeld met Eneco en gevraagd of ze wel goed bij hun hoofd zijn. Ze gaan nu een nieuwe rekening sturen. Ben benieuwd, no way dat ik die 1500 kan kloppen.
Of gewoon a-sociale autotochtonenquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb je soms illegaal in NL aanwezige buren die een aantal kabeltjes hebben doorgetrokken en/of hennep kweken? Zo klinkt het wel nl...![]()
Kan ook, maar hij woont in Rotterdamquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Of gewoon a-sociale autotochtonen
Heb je de meterstanden al gecontroleerd? Zoiets kan makkelijk gebeuren als er per ongeluk 2 cijfertjes worden verwisseld...quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 09:48 schreef Lucky-Shirt het volgende:
Ik betaal 123 euro per maand voor een 2 kamer-appartement waar ik alleen woon. Gas, water en electriciteit via Eneco. Kreeg anderhalve week geleden een eindafrekening van bijna 1500 euro en een nieuw maandbedrag van 160 euro.
Gebeld met Eneco en gevraagd of ze wel goed bij hun hoofd zijn. Ze gaan nu een nieuwe rekening sturen. Ben benieuwd, no way dat ik die 1500 kan kloppen.
Wat voor tonen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 12:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Of gewoon a-sociale autotochtonen
Meterstanden gecontroleerd en doorgegeven, zou ik nog meer moeten betalen. OP de rekening stonden ook alle reeds betaalde bedragen, ik kwam zelf (aan de hand van giro-afschriften) al op bijna 1000 euro meer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 14:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je de meterstanden al gecontroleerd? Zoiets kan makkelijk gebeuren als er per ongeluk 2 cijfertjes worden verwisseld...
Je betaalt door het jaar heen voorschotnota's. Als de standen worden opgenomen bepalen ze wat je werkelijk hebt verbruikt. Het verschil krijg je terug als je minder hebt betaald dan verbruikt, of moet je bijbetalen als je meer hebt verbruikt dan betaald. Kennelijk heb je voor meer euro's energie verbruikt dan je maandelijkse voorschotnota's bij elkaar opgeteld.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:24 schreef hollander172 het volgende:
en ondanks dat het het afgelopen jaar allemaal automatisch afgeschreven is moeten we nog bijbetalen?
Het gaat om de kabelaansluiting.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:59 schreef Rewimo het volgende:
Je betaalt door het jaar heen voorschotnota's. Als de standen worden opgenomen bepalen ze wat je werkelijk hebt verbruikt. Het verschil krijg je terug als je minder hebt betaald dan verbruikt, of moet je bijbetalen als je meer hebt verbruikt dan betaald. Kennelijk heb je voor meer euro's energie verbruikt dan je maandelijkse voorschotnota's bij elkaar opgeteld.
Ow, alléén kabel... Dat was me even niet duidelijk. Dan is het wel erg vreemd ja.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 10:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Het gaat om de kabelaansluiting.
Daar kan je niet meer of minder verbruiken, het maandbedrag staat vast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |