Ik vrees dat ik meer snap, dan wat jij durft te dromen.quote:olieA uit het TTK topic : als het het niet snapt moet je er niet mee bemoeien.
Ik mis altijd de leuke dingen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 02:17 schreef Kaalhei het volgende:
ffffffffffttttttt.................sccccccccchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Que ?! (batteries gone ?)quote:Op vrijdag 17 juni 2005 01:02 schreef lucida het volgende:
Drushond stelt het goed, hij heeft geen benul van een digitale en een werkelijke wereld. Het zou werkelijk een absoluut dieptepunt zijn van de betrouwbaarheid en geloofwaardigheid van de fokpolicy, wanneer ze deze gast niet voor een bepaalde tijd het gebruik van Fok volledig ontzeggen.
Hij heeft doelbewust op die confrontatie aangestuurd, en heeft gezegd de consequenties ervan te aanvaarden. Het is m.i. nu aan Fok om conform hun eigen policy die ban dan ook maar op te leggen.![]()
quote:
Viezzzzzzzzzze freddy.quote:
Ik neem aan dat de FA's het terugzetten en die keffer er uit flikkeren.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:42 schreef kLowJow het volgende:
Kan een modje ervoor zorgen dat deze voor de duidelijkheid de toevoeging "B" krijgt?
636B dus. Oh, en, mijn topic, wat doe je?!!!111111
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |