Dat is ook zo. Maar ik kan het wel begrijpen dat zo'n italiaan het wil laten verbiedenquote:Dat maakt niet uit.
Indymedia nederland is ook een open forum..
Daarom is het goedkoop om dat telkens naar boven te halen. Maar ja als ze dat leuk vinden bij Indymedia moeten ze dat vooral doen. Het zegt iig genoeg hoe geloofwaardig Indymedia is.quote:Volkomen mee eens.
Alle kinderen moesten gedwongen lid worden van de Hilterjugend.
Ouders die weigerden vreesden voor veel ellende.
Op 16 jarige leeftijd moest de Paus het leger in.
Wie weigerde werd geexecuteerd.
Wilders zegt nergens dat die imam aangepakt moet worden. Als je zegt dat iemand iets mag zeggen, dan geef je daarmee ook aan dat iemand niet bestraft moet worden.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wilders
Pagina 15 van zijn onafhankelijksverklaring.
Jawel hoor:quote:Op zondag 1 mei 2005 16:19 schreef Sidekick het volgende:
Wilders zegt nergens dat die imam aangepakt moet worden. Als je zegt dat iemand iets mag zeggen, dan geef je daarmee ook aan dat iemand niet bestraft moet worden.
Hij mag het zeggen omdat het vrijheid van meningsuiting is maar hij kan erop worden aangepakt onder get mom van aanzetten tot haat en/of oproepen tot geweld.quote:Een imam die een politicus dood wenst, mag dat – hoe verwerpelijk ook – wensen en
zelfs uitspreken. Dat laat onverlet dat aanzetten tot haat, oproepen tot geweld of
andere misdrijven strafbaar zijn en dat de wet voldoende mogelijkheden biedt om tot
vervolging over te gaan.
Helemaal zelf gecopy -> pastedquote:Op zondag 1 mei 2005 16:19 schreef Harry_Sack het volgende:
ha, ik zie het al, je openingspost is dezelfde als de vorige
Wilders schaart het doodwensen juist niet onder het oproepen tot geweld, zoals de zinsconstructie duidelijk maaktquote:Op zondag 1 mei 2005 16:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jawel hoor:
[..]
Hij mag het zeggen omdat het vrijheid van meningsuiting is maar hij kan erop worden aangepakt onder get mom van aanzetten tot haat en/of oproepen tot geweld.
Hmm dan begrijp ik de zin blijkbaar verkeerd.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:31 schreef Sidekick het volgende:
Wilders schaart het doodwensen juist niet onder het oproepen tot geweld, zoals de zinsconstructie duidelijk maakt
Dit is duidelijk. Die imam mag dit zeggen omdat het valt onder vrijheid van meningsuitingquote:Een imam die een politicus dood wenst, mag dat – hoe verwerpelijk ook – wensen en
zelfs uitspreken.
Hierin bedoelt Wilders toch dat er mogelijkheden zijn om tot vervolging over te gaan onder het mom van aanzetten tot haat en/of oproepen tot geweld.quote:Dat laat onverlet dat aanzetten tot haat, oproepen tot geweld of
andere misdrijven strafbaar zijn en dat de wet voldoende mogelijkheden biedt om tot
vervolging over te gaan.
Friettenten will prevail, fuck minster Hoogenworstquote:
En geeft daarmee gelijk al aan dat hij geen vervolging wil. Anders zou hij het namelijk niet zeggen.quote:Op zondag 1 mei 2005 16:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm dan begrijp ik de zin blijkbaar verkeerd.
Ik lees het namelijk als volgt:
[..]
Dit is duidelijk. Die imam mag dit zeggen omdat het valt onder vrijheid van meningsuiting
quote:192 Teletekst zo 01 mei
**********************EN DAN DIT... ***
Laura Bush neemt George op korrel
WASHINGTON First lady Laura Bush heeft
een opmerkelijke speech gegeven op een
diner voor Witte-Huiscorresponden.In de
rede maakte ze,vaak ten koste van haar
echtgenoot,de ene na de andere grap.
Laura dreef de spot met het vroege uur
waarop haar man gaat slapen."Rond 21.00
uur ligt George in diepe slaap en zit
ik op tv naar Desperate Housewives te
kijken." Ze toonde zich verbaasd dat ze
George had ontmoet in een bibliotheek.
"Hij is niet bepaald een boekenwurm."
"George lost op de ranch in Texas elk
probleem op met zijn kettingzaag.Daarom
denk ik dat hij zo goed kan opschieten
met Cheney en Rumsfeld."
Welke mongool komt er nou met dat soort voorstellen?quote:Op zondag 1 mei 2005 17:01 schreef zakjapannertje het volgende:
Enkelband voor werklozen
misschien wel een ideetje voor de politici zelf
in dit geval deze dusquote:Op zondag 1 mei 2005 18:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Welke mongool komt er nou met dat soort voorstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |