Ik heb diaree, daar maak ik me meer druk om.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:55 schreef Sidekick het volgende:
Belachelijk dat ze nu 1 dag langer krokusreces hebben.
Ook nog met drogredeneringen.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:54 schreef pberends het volgende:![]()
![]()
Sneu weer een allochtoon die gewonnen heeft bij het Lagerhuis.
Agressief tuig laat ze bomen gaan knuffelenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:03 schreef Duritz het volgende:
Ik zit nu naar The Longest Day te kijken, wat gebruiken die Engelsen toch veel geweld zeg.
Pssst, ze vechten tegen de duitsers, dat is goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Agressief tuig laat ze bomen gaan knuffelen.
De engelsen zijn de goeierikken hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Agressief tuig laat ze bomen gaan knuffelen.
Dan moeten ze maar Duitsers gaan knuffelen, kan mij geen zak schelenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Pssst, ze vechten tegen de duitsers, dat is goed.
Nee hoor het zijn de Russen geweest die ons gered hebben van de Duitsers. Dat is het front waar de Duitsers op vast gelopen zijn, in het westen was de tegenstand een stuk minder.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:08 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De engelsen zijn de goeierikken hoorZe hebben ons gered van de Nazi overheersing en later tegen de commies.
Gingen de duitsers maar de joden knuffelenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar Duitsers gaan knuffelen, kan mij geen zak schelen.
Daar gaat ons belastingsgeld naartoequote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:10 schreef pberends het volgende:
LOL @ schip Liberia...
"er is niet echt veel verricht op het schip, 3 operaties"![]()
![]()
En dan zijn er mensen die dat uit het budget van ontwikkelingssamenwerking willen betalenquote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Daar gaat ons belastingsgeld naartoe
De russen hebben NL niet bevrijd en daarom zijn ze stout, bovendien waren de russen veer erger dan de Nazi's en er waren er veel meer.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee hoor het zijn de Russen geweest die ons gered hebben van de Duitsers. Dat is het front waar de Duitsers op vast gelopen zijn, in het westen was de tegenstand een stuk minder.
"Ja jongens, we moeten meer geld in Defensie pompen"quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wegschieten met cumshots?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar Duitsers gaan knuffelen, kan mij geen zak schelen.
Kost amper geld, het enige verschil is de locatie.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:10 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dan hadden de italianen waarschijnlijk gewonnen met Rocco Siffredi!quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wegschieten met cumshots?
De amerikanen hadden nog een troef:quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dan hadden de italianen waarschijnlijk gewonnen met Rocco Siffredi!
Kost geen geld? Zodra een militair buiten de veilige basis is krijgen ze een hele flinke bonis. Verder worden er allerlei goederen heen gevlogen. Alles bij elkaar kost een dergelijke missie vele miljoenen.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Kost amper geld, het enige verschil is de locatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |