abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23439640
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen is welkom, behalve niet-westerse immigranten

Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol. en natuurlijk MSN.

Say it like Wilders zegt: grens vijf jaar dicht voor moslims
Wilders: grens vijf jaar dicht voor moslims

En dan vraag ik me toch af.... Wat zal er veranderen in die 5 jaar?
Niets natuurlijk, zelfs Pim begreep dat!

IMG]http://img117.exs.cx/img117/2176/wild.gif[/IMG

img]http://img113.exs.cx/img113/2108/dancewild.gif[/img

[ Bericht 56% gewijzigd door George-Butters op 20-11-2004 00:56:06 ]
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_23439739
Demonisatie.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_23439815
foutje bedankt!
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zaterdag 20 november 2004 @ 00:56:11 #4
52589 sjun
uit solidariteit
pi_23439965
Het artikel vervolgt daarna met niet-westerse migranten. Waarom staat er dan suggestief moslims in de kop boven het artikel? Je zou bijna gaan denken dat mensen Wilders van een stigma wensen te voorzien op grond van eigen toeschrijvingen.

Ik ben benieuwd wat Wilders nu precies zelf heeft zegt en in welke context dit gebeurde.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_23440046
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 00:56 schreef sjun het volgende:
Het artikel vervolgt daarna met niet-westerse migranten. Waarom staat er dan suggestief moslims in de kop boven het artikel? Je zou bijna gaan denken dat mensen Wilders van een stigma wensen te voorzien op grond van eigen toeschrijvingen.
Ja, ik snap ook niet waarom alle bronnen een verkeerde titel gebruiken.

Maar het is ook wel duidelijk dat Wilders het over moslims heeft, en dat probeert te verpakken in niet-Westerse allochtonen.
quote:
Ik ben benieuwd wat Wilders nu precies zelf heeft zegt en in welke context dit gebeurde.
Wilders: grens vijf jaar sluiten voor moslims.
Daar staat het vrij duidelijk.

Anyway, er is geen feedbacktopic meer, dus my work here is done.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_23440433
Mochen blgab!
  zaterdag 20 november 2004 @ 01:26:20 #7
57381 DeGroeneRidder
Compassionate Conservatism
pi_23440458
Zou Wilders een probleem maken van Japanse CEO's?
-6- Gehoorzaam de wetten van de HERE, uw God. Volg Zijn weg en heb ontzag voor Hem.
pi_23440480
wat medisch nieuws vnl:
quote:
19/11 VN zien af van verbod op klonen

De Verenigde Naties zien af van een wereldwijd verdrag tegen het klonen van menselijke embryo's. Zij mikken nu op een document dat ruimte laat voor klonen voor onderzoeksdoeleinden. Dit wordt gezien als een overwinning voor voorstanders van stamcelonderzoek.
Bij de VN circuleerden twee voorstellen voor een verdrag. Eén voorstel, van Costa Rica en gesteund door de Verenigde Staten, wilde alle vormen van het klonen van mensen verbieden. Het andere voorstel, van België en gesteund door Europese landen, zou het klonen voor voortplanting verbieden, maar voor onderzoeksdoeleinden toestaan.

Geen van beide voorstellen genoot voldoende steun om over de hele wereld geratificeerd te worden. Bij wijze van compromis wordt nu gewerkt aan een niet-bindende verklaring die vaag genoeg is om beide kampen tevreden te stellen.
Onderzoekers denken dat stamcellen van embryo's gebruikt kunnen worden om zenuwweefsel te herstellen en ziektes als Alzheimer te genezen.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)7-992F-75A1C43D9B06}

en wb stamcelonderzoek een nieuwe doorbraak:
Verlamde
vrouw hersteld door stamceltherapie

mooi nieuws
pi_23440489
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 00:56 schreef sjun het volgende:
Precies, je zou toch bijna denken dat Wilders voornamelijk agiteert tegen de Islam.
  zaterdag 20 november 2004 @ 01:41:27 #10
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_23440678
Ja, IESVS, potho'xist, ik kan op 't moment lezen als een schele, 114-jarige vrouw met Parkinson. Ik bedoel maar...
pi_23440721
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 01:26 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Zou Wilders een probleem maken van Japanse CEO's?
iedereen die fatsoenlijk zijn voor- en achternaam kan opzeggen mag wat hem betreft erin
pi_23440742
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 01:46 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

iedereen die fatsoenlijk zijn voor- en achternaam kan opzeggen mag wat hem betreft erin
Monidique Greenfield.
pi_23440745
! %$^$^% Ik mag er dus niet bij!
pi_23440926
Ik walg, !
pi_23440986
Walging. Ik typ dit terwijl ik de hik heb, tweede onderkenning van de walging. Goed, even ademhalen, even doorhalen, en dan is het ongetwijfeld snel weg. Ik wil het vandaag even hebben over walging.

!

Ik hik. Ik hik en dat doet mij walgen. Elke keer als ik walg wil ik over de grond rollen en de grond doodslaan. Ik wil mijn keel doodknijpen, het bloed als snot uit mijn oren zien vloeien. Helaas, dit alles is niet mogelijk.

!

Weer een hik! Red mij! Verschrikkelijk… Ach, morgen is het beter, zong of zei iemand, of althans iets dat daar op leek.

!

Nee, waarom walging? Geheel simpel: Ik ben een worm. Een worm met een opening, een gat. Ik ben een groene streng met twee knopen aan het uiteinde, een voor mijn begin, een voor mij einde; en de rest is zwart. Ik walg om de zwakte. Zwakte is voor mensen die moeten sterven. Mensen die niet willen sterven, doen er potdikkie maar wat voor. Walging.

Ik projecteer, en toch heb ik een boodschap.

En toch, walging, wederom. Om mijn walgelijkheid, mijn viesheid, mijn smerigheid, het zwarte op het witte, het duwende bloed uit mijn darmen, de kracht die mijn longen pijn doet, de walging die mij doet walgen.

!
pi_23441006
Niet zo veel drinken M. Ga je beslist minder van walgen. tevens verkapte tvp
pi_23441019
Ja, dat vid ik wel erg de struisvogel de grond in duiken.
pi_23441150

I´m loving it!
  zaterdag 20 november 2004 @ 02:36:41 #20
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_23441160
quote:
Op zaterdag 20 november 2004 02:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[afbeelding]

I´m loving it!
tada tatataaaaaaa
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
pi_23441668
Goeiesmorrugus . Het is veels te vroeg om op te staan voor werk
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_23441931
goeiesmorgens! De plicht roept!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_23441966
en ik blijf gewoon zitten
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_23441980
in het kader van het onderwerp van de topic
quote:
Een spreekbeurt over de islam en Theo van Gogh is een leerling uit een havo-klas van de Dalton Scholengemeenschap uit Den Haag op een fikse aframmeling komen te staan. Toen de scholier buiten kwam werd hij opgewacht door een groep allochtone jongeren die hem bont en blauw sloegen.

Volgens klasgenoten betrof het een groepje Marokkaanse jongeren die niet op de school zit. De medeleerlingen van de afgeranselde scholier zeggen dat een meisje uit de klas aanstoot had genomen aan de spreekbeurt en daarover geklaagd had bij de allochtone jongelui.

Wat er precies zo schokkend was aan de spreekbeurt wisten de medeleerlingen niet te vertellen. Ook de lerares zou nergens aanstoot aan hebben genomen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')