Ik vind het onbeschaafde spreektaal. Ook verwarrend, er worden dingen gezegd als "je moet ...", spreker bedoelt dat hij iets moet, ik versta dat *ik* iets zou moeten.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik vrees dat het door voetballers gepopulariseerd is, zoals vele dingen die niet in principe afkeurenswaardig zijn. Het is geen al te fraaie zinswending, maar het is wel beschaafde spreektaal naar mijn mening. Bovendien, ik zeg al veel te vaak ''men.''
Iemand die een tolk nodig heeft. ''Nou'' is trouwens pas echt onbeschaafd.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:04 schreef sigme het volgende:
. Maar wie ben ik nou helemaal?
Meer dan één.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Iemand die een tolk nodig heeft.
Nou nou. Nou nee hoor. 't Is Gronings.quote:''Nou'' is trouwens pas echt onbeschaafd.
Daeg. Ga je?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Daeg.
Inderdaad, de schizofrenen nemen de overhandquote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zo, alle konijnen nog aan toe
Heb jij bij Pechtold in de klas gezeten?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:17 schreef sigme het volgende:
Ik had vroeger een jongen in de klas, die begon letterlijk iedere zin met: "Nou.." Daar werd een leraar op een gegeven moment zó Gallisch van dat hij die jongen verbood verder te praten als hij was begonnen met "nou". Hij was geen snelle leerling, maar van goede wil. Voortaan begon hij iedere zin met "nou", sloeg dan geschrokken een hand voor z'n mond en zei niets meer.
Mwoa, een beetje van het type ab-isolator workoutquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:43 schreef Godslasteraar het volgende:
[[url=http://img28.imagevenue.com/loc22/th_d0c_charisma_carpenter_3.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |