Het is natuurlijk ook niet een volledige beschrijving over Edmund Burkequote:Op donderdag 2 juni 2005 14:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Erg goed geschreven is het niet. Het lijkt alsof No taxation without representation zijn zinsnede is en bovendien is het wel heel summier over zijn beschouwing van de Revolutie.
Conservatieve salonactivist,quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet een volledige beschrijving over Edmund Burke
In Lof van het Conservatisme is ook een hoofdstuk over Edmund Burke. Maar dat ga ik niet voor je over typen
Dan gebruik je toch een scanner met OCR? Wat ben je nu voor een automatiseerder,quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar dat ga ik niet voor je over typen
Hij is bang voor zijn eigen achterbanquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:51 schreef Harry_Sack het volgende:
Waarom heeft Bos eigenlijk alleen maar een 'bosbode' en geen draadjes waar je je mening kunt ventileren
Ik heb geen scanner en OCR werkt voor geen meterquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:52 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Dan gebruik je toch een scanner met OCR? Wat ben je nu voor een automatiseerder,?
Dat is de enigste vrouw die ik ken die 365.25 dagen per jaar ongesteld is.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:53 schreef du_ke het volgende:
Femke Halsema
Ik ga toch niet een hele tekst overschrijven.quote:
Ik vind het een eng mens. Zo'n boze kinderjuf die zogenaamd begrip voor je heeftquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:56 schreef Drugshond het volgende:
Dat is de enigste vrouw die ik ken die 365.25 dagen per jaar ongesteld is.
Voor de verbetering van de sfeer kan Femke beter thuisblijven.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Mooi hoe Rouvoet Halsema terecht wees of zou het zo zijn dat Halsema alleen maar inkoppers geeft ter verbetering van de sfeer?
denk het ook ja, hij plakt namelijk wel 'kritische' krantenknipsels in die archieven, de stinkerdquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hij is bang voor zijn eigen achterban
Ja Bos staat volledig in verbinding met zijn achterbanquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:59 schreef Harry_Sack het volgende:
denk het ook ja, hij plakt namelijk wel 'kritische' krantenknipsels in die archieven, de stinkerd
Gezamenlijk ten strijde tegen de domme vragen zorgt juist voor verbroederingquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Voor de verbetering van de sfeer kan Femke beter thuisblijven.
Ik denk dat politici wel bang zijn voor Femke.quote:Op donderdag 2 juni 2005 15:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Gezamenlijk ten strijde tegen de domme vragen zorgt juist voor verbroedering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |