Ik dacht. Ik ga ook maar eens meeslowchatten.quote:
De interne markt hebben we al en verdwijnt niet bij verwerping. Sterker nog, je zou zelfs uit de EU kunnen stappen en je kunnen aansluiten bij de European Free Trading Associationquote:Het was mij helemaal duidelijk wat jij schreef. Mijn punt is dat er altijd wel iets mis is bij elke instelling. Is dat het verwerpen van de grondwet waard als je grote voordelen als de interne markt daarvoor terugkrijgt?
Dat vraag ik me af.quote:Overigens wordt door de grondwet deze onnodige dingen alleen maar teruggedrongen.
De EFTA is alleen lang niet zo vrij als Schengen, naar mijn ervaring. Voor export naar Noorwegen en zo moet ik nog steeds douaneverklaringen invullen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De interne markt hebben we al en verdwijnt niet bij verwerping. Sterker nog, je zou zelfs uit de EU kunnen stappen en je kunnen aansluiten bij de European Free Trading Association
Ook al stemt NL tegen de grondwet, het blijft wel binnen de EU.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De interne markt hebben we al en verdwijnt niet bij verwerping. Sterker nog, je zou zelfs uit de EU kunnen stappen en je kunnen aansluiten bij de European Free Trading Association
[..]
Dat vraag ik me af.
Correctie: geen kusje voor Harry, die verlaat mij namelijk zomaar....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:49 schreef Tuana het volgende:
Een kusje voor Harry![]()
P.s: En petje af Zakjap, je bent Johan dit keer voor!
Ik denk juist dat het gewoon weer de molen in gaat. Dikke kans dat de regering er wat meer uit kan slepen bij een nee, waarbij er de volgende keer waarschijnlijk geen referendum op zal volgenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:57 schreef Priapus het volgende:
[..]
Ook al stemt NL tegen de grondwet, het blijft wel binnen de EU.
Eindresultaat: Geen Grondwet; wel EU.
Hij had het in dat stuk over iets heel anders, namelijk dat op een enkel ander punt de grootte van een lidstaat inderdaad niet uitmaakt. Heeft verder niks met die 55%-65% bepaling te maken.quote:Bij die "55% van het aantal landen" hebben we per capita een zeer grote voorsprong op grotere landen, zoals RM-rf al uitlegde.
Die vergelijking gaat natuurlijk mank.quote:Dus je ziet ook liever in Nederland dat de miljonairs uitmaken wat er gaat gebeuren in Nederland, aangezien zij meer betalen dan de lagere inkomens?
Ik zal altijd aan je zijde blijven, Tuana.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:58 schreef Tuana het volgende:
[..]
Correctie: geen kusje voor Harry, die verlaat mij namelijk zomaar....
Dat denk ik dus ook. Zie een opmerking van mij hierboven.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het gewoon weer de molen in gaat. Dikke kans dat de regering er wat meer uit kan slepen bij een nee, waarbij er de volgende keer waarschijnlijk geen referendum op zal volgen
Get out or put outquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:58 schreef Tuana het volgende:
[..]
Correctie: geen kusje voor Harry, die verlaat mij namelijk zomaar....
Ey Money Dyke!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Monidique het volgende:
Aklabakla.
Bush zag ik laatst nog tijdens het zappen bij Dr. Phill. Was wel grappig, zo zie je maar weer: kijkcijfers zijn óók belangrijk in de politiek.quote:resident Bush "very concerned about cloning"
May 20, 2005 5:14 p.m. EST
WASHINGTON D.C. (AHN) - President Bush announced Friday that he would veto legislation that would weaken restrictions on embryonic stem cell research and expressed concern about human cloning research in South Korea.
"I’m very concerned about cloning," the president said. "I worry about a world in which cloning becomes accepted."
White House deputy press secretary Trent Duffy said the work in South Korea amounted to human cloning for the sole purpose of scientific research. "The president is opposed to that," Duffy said. "That represents exactly what we’re opposed to."
South Korean researchers, funded by their government, reported producing human embryos through cloning and then extracting their stem cells. It is a major advancement in the quest to grow patients' own replacement tissue to treat diseases.
The president also threatened a veto of legislation that would clear the way for taxpayer money to be spent on embryonic stem cell research.
A measure by Reps. Mike Castle, R-Del., and Diana DeGette, D-Colo., would lift Bush's 2001 ban on the use of federal dollars for research using any new embryonic stem cell lines - Bush would veto such a measure if it reached his desk.
"I made very clear to Congress that the use of federal money, taxpayer’s money, to promote science which destroys life in order to save life — I’m against that," Bush said. "Therefore, if the bill does that, I would veto it."
Een turkse troel zag tijdens het zappen........................quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:12 schreef Tuana het volgende:
[..]
Bush zag ik laatst nog tijdens het zappen bij Dr. Phill. Was wel grappig, zo zie je maar weer: Kijkcijfers zijn ook belangrijk in de politiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |