Moest je neuken?quote:Saaimans? Ik heb vandaag acht CD's gekocht, waarvan ik er morgen zes terug zal brengen. En ik ben om 15.15 opgestaan.
Patriotism=happiness=a warm gun.quote:
Niet tijdens college.quote:Moest je neuken?
Wolf is inside you?quote:
jaloers? looking for some warm gun?quote:
aandachtszoeker en dan zielig doen.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zou hem wel kunnen uitleggen, maar het is nogal persoonlijk. En dat meen ik.
Pas op wie je Wouter noemt.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
aandachtszoeker en dan zielig doen.
quote:
quote:Tweede Kamer krijgt prijs voor slechte website
Uitgegeven: 21 maart 2005 21:06
Laatst gewijzigd: 21 maart 2005 21:09
HILVERSUM - De Tweede Kamer heeft maandag de 'Webflop 2005' gekregen voor de "teleurstellende" website (www.tweedekamer.nl). De prijs is in het Tros-programma Radar uitgereikt aan Kamervoorzitter Weisglas. De site van de Kamer slaagt er niet in om de kloof tussen burger en politiek te verkleinen.
Volgens de jury geeft de website de burger geen antwoord als die wil weten hoe de Kamer denkt over een actueel onderwerp als de gekozen burgemeester. Weisglas erkende de gebreken en beloofde dat de Tweede Kamer bij de vernieuwing van de website rekening zal houden met de kritiek.
De Webflop is een jaarlijkse prijs waarmee de 'winnaar' wordt aangemoedigd om het in het vervolg beter te doen. De prijs heeft de vorm van een floppydisk, wat symboliseert: wel digitaal, maar eigenlijk al weer verouderd.
Binnenkort Oranje tegen Armenie, met een Turk in het oranje-team.quote:Op maandag 21 maart 2005 21:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik drink, en dit is geen quasi-lollige opmerking, tegenwoordig overigens Armeens bier. En het is heerlijk!
Getrouwd met de tante van mijn ganggenoot.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:05 schreef George-Butters het volgende:
Piet Hein Donner!
Wat erg voor haar!quote:Op maandag 21 maart 2005 22:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Getrouwd met de tante van mijn ganggenoot. [afbeelding].
Ganggenoot klinkt alsof je in een studenthuis zit van de sociale woningbouw. Tussen alle nerds zonder genoeg sociale vaardigheden om een kamer in het centrum van desbetreffende stad te vinden.quote:Op maandag 21 maart 2005 22:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Getrouwd met de tante van mijn ganggenoot. [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |