Ach, meestal kanker jij gewoon op het beleid, maar nu er een rechts iemand is gebanned ben je o zo blij.quote:Op maandag 26 april 2004 15:36 schreef SCH het volgende:
[..]Huillie, soms kunnen ze niet anders.
KEREL? Toon eens een beetje respect voor anderen, jochie. "Kerel" zeg je maar tegen je moeder of zo.quote:Kerel, het zal me aan mijn reet roesten.
En dat laat je over aan de beoordeling vd FA's?quote:Ik vind Aaah okay, maar hij ging in de fout dus de ban was terecht.
Jij was er niet vanochtend, je lult uit je navelquote:Op maandag 26 april 2004 15:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ach, meestal kanker jij gewoon op het beleid, maar nu er een rechts iemand is gebanned ben je o zo blij.
Bron?quote:Op maandag 26 april 2004 15:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij was er niet vanochtend
Sinds wanneer is kerel een scheldwoord?quote:Op maandag 26 april 2004 15:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
@Ype
[..]
KEREL? Toon eens een beetje respect voor anderen, jochie. "Kerel" zeg je maar tegen je moeder of zo.
[..]
En dat laat je over aan de beoordeling vd FA's?
Nou - suggeren dat Cohen de holocaust aan het uitvoeren is, gaat wel wat ver toch?quote:Op maandag 26 april 2004 15:39 schreef Goodluck het volgende:
Maar waarom is aaaaah nou eigenlijk voor een week gebanned ? Volgens mij ging hij echt niet onnodig ver over de schreef als je het vergelijkt met andere "incidentjes" van "bepaalde" users hier.
Bek houwen, nageboorte.quote:Op maandag 26 april 2004 15:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
't is net Ploegendienst. Dora weg, gaat Aaaah tekeer. Aaaah geband en ineens is Dora terug![]()
Sinds gisteren, toen heeft Dora zijn eerste zaadlozing gehadquote:Op maandag 26 april 2004 15:40 schreef Ype het volgende:
[..]
Sinds wanneer is kerel een scheldwoord?
Schandequote:Op maandag 26 april 2004 15:39 schreef SCH het volgende:
Kan die Dora ook niet weg - zo ontzettend![]()
![]()
Oh, en als wethouder suggereren dat je elkaar gerust met "kankerjood" mag beschimpen niet ? Vind ik van exact hetzelfde kaliber!quote:Op maandag 26 april 2004 15:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou - suggeren dat Cohen de holocaust aan het uitvoeren is, gaat wel wat ver toch?
Ik wens niet zo aangesproken te worden.quote:Op maandag 26 april 2004 15:40 schreef Ype het volgende:
[..]
Sinds wanneer is kerel een scheldwoord?
Van wie ?quote:Op maandag 26 april 2004 15:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
En de FA's zijn erachter gekomen dat Xeus een kloon is. Jammer.
Goed, dan bannen we Aboutaleb ook. Je moet even aan een FA vragen of ze Aboutaleb van het forum willen bannen.quote:Op maandag 26 april 2004 15:42 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Oh, en als wethouder suggereren dat je elkaar gerust met "kankerjood" mag beschimpen niet ? Vind ik van exact hetzelfde kaliber!
Die wethouder is vast ook geband op Fok! dan, hoorquote:Op maandag 26 april 2004 15:42 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Oh, en als wethouder suggereren dat je elkaar gerust met "kankerjood" mag beschimpen niet ? Vind ik van exact hetzelfde kaliber!
Als je op IRC was had je het geweten.quote:Op maandag 26 april 2004 15:42 schreef Johan_de_With het volgende:
Van wie ?
Ik heb begrepen dat jij mensen graag 'begeleidt' bij hun eerste zaadlozing. Gelukkig ben/was ik niet 1 van jouw slachtoffers, ik ben ook wat ouder dan 8, dus niets voor jou.quote:Op maandag 26 april 2004 15:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Sinds gisteren, toen heeft Dora zijn eerste zaadlozing gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |