Nog even en je haalt pberends inquote:Op zondag 9 mei 2004 02:15 schreef Maerycke het volgende:
Sinds vele maanden weer een topic geopend in POL
Jij mag, als allochtoon, ook gewoon meedoen.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:16 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Nog even en je haalt pberends in
Yo nigger. What's happening in tha 'hood?quote:Op zondag 9 mei 2004 02:19 schreef Monidique het volgende:
Laat mij je horen zeggen: yo!
Nog voor geen vier negerinnen, uitkeringskansloze.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:19 schreef Monidique het volgende:
Laat mij je horen zeggen: yo!
NEINZIG GRADEN RAUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 mei 2004 02:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nog voor geen vier negerinnen, uitkeringskansloze.
Jammer.. ik zou je er best 1 van mijn vier willen lenenquote:Op zondag 9 mei 2004 02:26 schreef Maerycke het volgende:
Ik hoef er zelfs geen negerin voor...
Als je er een topic over opent doe ik met je meequote:Op zondag 9 mei 2004 02:27 schreef Ype het volgende:
Ohja, ik verveel me. Wat zullen we gaan doen?
Deze heb ik trouwens ook nog in mijn AT staan.. Kunnen slimmere vrouwen een beter orgasme krijgen???quote:Op zondag 9 mei 2004 02:27 schreef Ype het volgende:
Ohja, ik verveel me. Wat zullen we gaan doen?
Neh, geen behoefte aan.quote:Op zondag 9 mei 2004 02:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Deze heb ik trouwens ook nog in mijn AT staan.. Kunnen slimmere vrouwen een beter orgasme krijgen???
Welk subforum?quote:Op zondag 9 mei 2004 02:30 schreef Ype het volgende:
Even een goed topiqueje.
Wat moet het onderwerp zijn?
Moet je horen wie het zegt... student...quote:Op zondag 9 mei 2004 02:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nog voor geen vier negerinnen, uitkeringskansloze.
Het is zo'n lief klein christelijk dropjequote:Meer dan 130.000 wietplanten gevonden in Puttershoek 08-05-2004
Bij een inval in het Zuid-Hollandse Puttershoek zijn zaterdag aan het eind van de middag in een kassencomplex 133.000 wietplanten gevonden. Dat is een van de grootste vangsten ooit gedaan in Nederland, zo meldt politiewoordvoerder Gijs van Nimwegen. In de kassen stonden 125.000 stekjes en 8.000 moederplanten. Van Nimwegen schat de waarde op 'minimaal 100.000 euro'. "Maar dat kan ook veel hoger zijn, afhankelijk van de oogstrijpheid van de planten."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |