ssstquote:Op maandag 14 juni 2004 23:09 schreef Ype het volgende:
Wat een baggertitel.
Weet ik wel, het was dan ook opwaartse kritiek.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:10 schreef Meki het volgende:
[..]
ssst
we zijn toch vrienden toch
quote:p823 tt-canvas 823 ma 14 jun
LESBISCHE ROMANCE KAN NIET DOOR BEUGEL
In India zijn enkele bioscoopzalen met stenen bekogeld omdat er een film werd vertoond die gaat over een romantische relatie tussen twee vrouwen.
''Deze film degradeert de Indische cultuur. Wij staan dat niet toe'', zei een woordvoerder van een hindoebeweging. De regisseur van ''Girlfriend'' is verontwaardigd. ''Mijn film steekt niet de draak met religieuze gevoelens, dus waarom moet hij tegengehouden worden?''.
De Indische filmindustrie, de grootste ter wereld, produceert vooral stereotype liefdesverhalen, maar een nieuwe lichting cineasten is wat gedurfder.
Nee toch, het begint daar al steeds meer op die bananenrepubliek in het westen te lijken.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:11 schreef zakjapannertje het volgende:
opvallend nieuws uit India
[..]
oke danquote:Op maandag 14 juni 2004 23:11 schreef Ype het volgende:
[..]
Weet ik wel, het was dan ook opwaartse kritiek.
Met stenen gooien is meer een Mid-Orientaalse aangelegendheid!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:12 schreef Ype het volgende:
[..]
Nee toch, het begint daar al steeds meer op die bananenrepubliek in het westen te lijken.
waarom raar kijkenquote:Op maandag 14 juni 2004 23:18 schreef du_ke het volgende:
Meki.
Achja, bij gebrek aan madeliefjesbrekers.quote:Op maandag 14 juni 2004 23:16 schreef Flumina het volgende:
[..]
Met stenen gooien is meer een Mid-Orientaalse aangelegendheid!
Heb ietwat last van hooikoorst en aldus tranende ogenquote:Op maandag 14 juni 2004 23:18 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom raar kijken
Ik zeker, ik slik me kapot!quote:Op maandag 14 juni 2004 23:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb ietwat last van hooikoorst en aldus tranende ogen.
Je bent zo intelligentquote:Op maandag 14 juni 2004 23:18 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom raar kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |