pleeg desnoods hbo-fraudequote:Op donderdag 9 juni 2005 18:08 schreef MrX1982 het volgende:
Nee ik had gister een mailtje gestuurd dat het van belang is dat ik die twee hertentamens maak maar niets teruggehad
In de eerste mail die ze terug stuurde zei ze dat er geen discussie over mogelijk was. Wellicht dat ze daarom niets terugstuurd, wat ik overigens erg asociaal vind, maar morgen ga ik naar school dan komt het wel goed hopelijk![]()
Hmm goed idee. Mijn eigen cijfers aanpassen in blackboardquote:
Hmm ik ben benieuwdquote:Hoi Abdi, wil jij nagaan of er iets misgegaan is bij het inschrijven? Groet, Henny
pcies...quote:
Cum fraude.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
pcies...
Yups, Behoorlijk wat fraude gepleegd toen ik nog op school zat, and never been caught.
Geen enkel systeem wat ik zag was waterdicht....
Dat vind ik toch wel iets om trots op te zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
pcies...
Yups, Behoorlijk wat fraude gepleegd toen ik nog op school zat, and never been caught.
Geen enkel systeem wat ik zag was waterdicht....
De universiteit was wel lastig systeem om te frauderen, omdat ze kleurcodes qua tentames gebruikten. Maar daar had ik zelfs een techniek op gevonden.quote:
Op de TUe? Mij staat nog wel iets bij van kladpapier, dat ik zelf aanlengde met mijn "eigen kladpapier".quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De universiteit was wel lastig systeem om te frauderen, omdat ze kleurcodes qua tentames gebruikten. Maar daar had ik zelfs een techniek op gevonden.![]()
Hij blijft als een muurbloempje vooralsnog de kat uit de boom te kijken.quote:
Misschien moet jij eerst eens weg. Hij zal wel geschrokken zijn dat je iedere dag moet posten op fok!quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij blijft als een muurbloempje vooralsnog de kat uit de boom te kijken.
Damn close.....quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Op de TUe? Mij staat nog wel iets bij van kladpapier, dat ik zelf aanlengde met mijn "eigen kladpapier".
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Damn close.....
Ik nam voordat de tentamenweek begon een stapel kladpapier mee naar huis, en scheurde de blanco zijdes uit elkaar en plakte 2 blanco zijdes (zonder kleurcodering) aan elkaar. Die volstonden van aantekeningen (1 blanco zijde + 3 A4 zijdes), en met flinke krassen van een pen ("Met de gedachte - deze uitwerking klopt niet").
Ze konden nooit zien of aan de (klad) uitwerkingen oflezen of deze al eerder waren gemaakt.
Veel gelachen toen, het laatste tentamen was altijd feest. Dat is het moment voordat je in de kroeg gaat duiken om te ontstressen. Een keer met een fles 1/2 liter fles whisky mijn tentamen zitten maken. Na 2 uur was mijn tentamen af, de fles leeg en hop de kroeg in. De survianten moesten wel lachen, maar ze grepen niet in. - Je gaat toch niet zitten brallen, tijden je tentamen -.
Antw : Nee hoor![]()
Is ook zo, maar moet je eens opletten als je dan ineens met een zakmes op school komt, dan is het gebouw te kleinquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm goed idee. Mijn eigen cijfers aanpassen in blackboard![]()
Maar het is gewoon belachelijk dat zo'n vrouw, opleidingsmanager oid, niet eens de moeite neemt om je te helpen om je p te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |