pleeg desnoods hbo-fraudequote:Op donderdag 9 juni 2005 18:08 schreef MrX1982 het volgende:
Nee ik had gister een mailtje gestuurd dat het van belang is dat ik die twee hertentamens maak maar niets teruggehad
In de eerste mail die ze terug stuurde zei ze dat er geen discussie over mogelijk was. Wellicht dat ze daarom niets terugstuurd, wat ik overigens erg asociaal vind, maar morgen ga ik naar school dan komt het wel goed hopelijk![]()
Hmm goed idee. Mijn eigen cijfers aanpassen in blackboardquote:
Hmm ik ben benieuwdquote:Hoi Abdi, wil jij nagaan of er iets misgegaan is bij het inschrijven? Groet, Henny
pcies...quote:
Cum fraude.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
pcies...
Yups, Behoorlijk wat fraude gepleegd toen ik nog op school zat, and never been caught.
Geen enkel systeem wat ik zag was waterdicht....
Dat vind ik toch wel iets om trots op te zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
pcies...
Yups, Behoorlijk wat fraude gepleegd toen ik nog op school zat, and never been caught.
Geen enkel systeem wat ik zag was waterdicht....
De universiteit was wel lastig systeem om te frauderen, omdat ze kleurcodes qua tentames gebruikten. Maar daar had ik zelfs een techniek op gevonden.quote:
Op de TUe? Mij staat nog wel iets bij van kladpapier, dat ik zelf aanlengde met mijn "eigen kladpapier".quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De universiteit was wel lastig systeem om te frauderen, omdat ze kleurcodes qua tentames gebruikten. Maar daar had ik zelfs een techniek op gevonden.![]()
Hij blijft als een muurbloempje vooralsnog de kat uit de boom te kijken.quote:
Misschien moet jij eerst eens weg. Hij zal wel geschrokken zijn dat je iedere dag moet posten op fok!quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij blijft als een muurbloempje vooralsnog de kat uit de boom te kijken.
Damn close.....quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Op de TUe? Mij staat nog wel iets bij van kladpapier, dat ik zelf aanlengde met mijn "eigen kladpapier".
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Damn close.....
Ik nam voordat de tentamenweek begon een stapel kladpapier mee naar huis, en scheurde de blanco zijdes uit elkaar en plakte 2 blanco zijdes (zonder kleurcodering) aan elkaar. Die volstonden van aantekeningen (1 blanco zijde + 3 A4 zijdes), en met flinke krassen van een pen ("Met de gedachte - deze uitwerking klopt niet").
Ze konden nooit zien of aan de (klad) uitwerkingen oflezen of deze al eerder waren gemaakt.
Veel gelachen toen, het laatste tentamen was altijd feest. Dat is het moment voordat je in de kroeg gaat duiken om te ontstressen. Een keer met een fles 1/2 liter fles whisky mijn tentamen zitten maken. Na 2 uur was mijn tentamen af, de fles leeg en hop de kroeg in. De survianten moesten wel lachen, maar ze grepen niet in. - Je gaat toch niet zitten brallen, tijden je tentamen -.
Antw : Nee hoor![]()
Is ook zo, maar moet je eens opletten als je dan ineens met een zakmes op school komt, dan is het gebouw te kleinquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hmm goed idee. Mijn eigen cijfers aanpassen in blackboard![]()
Maar het is gewoon belachelijk dat zo'n vrouw, opleidingsmanager oid, niet eens de moeite neemt om je te helpen om je p te halen
Jaja, als je net zoveel verstand van tieten had als verhalen uit je duim zuigen, dan was je nu eh.. wacht, ik ben in de warquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Damn close.....
Ik nam voordat de tentamenweek begon een stapel kladpapier mee naar huis, en scheurde de blanco zijdes uit elkaar en plakte 2 blanco pagina's (zonder kleurcodering) aan elkaar. Die volstonden van aantekeningen (1 blanco zijde + 3 A4 zijdes), en met flinke krassen van een pen ("Met de gedachte - deze uitwerking klopt niet").
Ze konden nooit zien of aan de (klad) uitwerkingen aflezen of deze al eerder waren gemaakt.
Veel gelachen toen, het laatste tentamen was altijd feest. Dat is het moment voordat je in de kroeg gaat duiken om te ontstressen. Een keer met een fles 1/2 liter fles whisky mijn tentamen zitten maken. Na 2 uur was mijn tentamen af, de fles leeg en hop de kroeg in. De survianten moesten wel lachen, maar ze grepen niet in. - Je gaat toch niet zitten brallen, tijden je tentamen -.
Antw : Nee hoor![]()
Het verhaal is 100 % waar , no kidding.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:54 schreef Harry_Sack het volgende:
Jaja, als je net zoveel verstand van tieten had als verhalen uit je duim zuigen, dan was je nu eh.. wacht, ik ben in de war
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Waar woont haar huis?
quote:In Holland staat een huis
In Holland staat een huis, in Holland staat een huis.
In Holland staat een huis ja ja, van je singela singela hop sa sa.
In Holland staat een huis, in Holland staat een huis.
In dat huis daar woont een heer, in dat huis daar woont een heer.
In dat huis daar woont een heer ja ja, van je singela singela hop sa sa.
In dat huis daar woont een heer, in dat huis daar woont een heer.
En die heer die kiest een vrouw, en die heer die kiest een vrouw
En die heer die kiest een vrouw ja ja, van je singela singela hop sa sa.
En die heer die kiest een vrouw, en die heer die kiest een vrouw.
En die vrouw die kiest een kind, en die vrouw die kiest een kind.
En die vrouw die kiest een kind ja ja, van je singela singela hop sa sa.
En die vrouw die kiest een kind, en die vrouw die kiest een kind.
Van uitstel komt afstel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:08 schreef MrX1982 het volgende:
Nee ik had gister een mailtje gestuurd dat het van belang is dat ik die twee hertentamens maak maar niets teruggehad
In de eerste mail die ze terug stuurde zei ze dat er geen discussie over mogelijk was. Wellicht dat ze daarom niets terugstuurd, wat ik overigens erg asociaal vind, maar morgen ga ik naar school dan komt het wel goed hopelijk![]()
Wat een foeilelijke zin side-kick.quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:39 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij blijft als een muurbloempje vooralsnog de kat uit de boom te kijken.
Je eerste rol in een filmpje?quote:
Misschien maar andere middelen gebruikenquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Motte we die hoer ff bestoken met mails? Waar wonen d'r kinderen?
quote:
You're the expert.quote:
Geduld beste Drugshond,quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet zeuren, en ga eens werken aan je layout van je weblog.![]()
Als je het echt niet meer uit houdt!quote:Well show me the way to the next whisky bar,
Oh don't ask why, oh don't ask why.
Show me the way to the next whisky bar,
Oh don't ask why, oh don't ask why.
For if we don't find the next whisky bar,
I tell you we must die, I tell you we must die.
I tell you, I tell you, I tell you we must die.
Ik heb e.e.a. op 'veilige' afstand gade geslagen. Ik stond bijna voor het concertgebouw, terwijl het podium richting Rijksmuseum was opgesteld. Daar hadden ook een stelletje brandweerlieden een houten 'cohenhuisje' nagebouwd dat symbolisch in de hens werd gestoken. Voor mij het sein om rchtsomkeer te maken en het voor gezien te houden. Trouwens waar ik stond kon je slechts met moeite wat flarden tekst opvangen, van de toespraak van Jongerius, die overigens doorspekt was met vakbondsretoriek.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Brandweermannen willen eerder met pensioen, want het is zo zwaar. Nou, niets let je om een andere baan te zoeken, LUL! Ik word schijtziek van die lui, die zelfs hun eigen collega in de fik steken al geen probleem meer vinden. Niemand heeft een baan voor het leven, dus ook niet spuit 11.
Prik maar.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:32 schreef RichardQuest het volgende:
Is er al een datum geprikt voor de meet?
(+6 Duidelijk)quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:37 schreef pberends het volgende:
Mijn God Rosenmuller weer volop in het nieuws. Hypocriete kankerlul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |