En die denken dat ze iets doen dat nog nooit eerder is gedaan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:12 schreef RichardQuest het volgende:.
Bij die band krijg ik beelden van 15-jarige puistenkoppen die in de winter kou leiden omdat ze per se zo'n shirtje aan willen.
Overzeas broekie, dickies capquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:14 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En die denken dat ze iets doen dat nog nooit eerder is gedaan..
Hij wordt de co-presentator van Paul Rosenmöller.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:19 schreef pberends het volgende:
Lodewijk de Waal is nog op zoek naar een nieuw baan volgens het nieuws... commissariaatje bij Shell?
Ha, fijn zakken völlenquote:Op woensdag 25 mei 2005 17:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij wordt de co-presentator van Paul Rosenmöller.
Heb je gelijk in, kunstuitingen zijn het.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Alles na 1827 is geen muziek.
Zo jong, en nou al een oude verzuurde lul.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Alles na 1827 is geen muziek.
Lekker histerische reacties weer.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:41 schreef Drugshond het volgende:
Turkse genocide-conferentie afgelast
He...wat zonde.![]()
Dat kan alleen een ongelovelijke randmongool hebben gezegd.quote:
Het is maar een kledingmerk hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Oei, liet ik zomaar mijn Lonsdale-sleutelhanger open en bloot op tafel liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |