Hoe kom je aan salpeterzuur?quote:Uit het kookboek.
quote:
18. Smoke Bombs by the Jolly Roger
Here is the recipe for one hell of a smoke bomb!
4 parts sugar
6 parts potassium nitrate (Salt Peter)
Heat this mixture over a LOW flame until it melts, stirring well. Pour it into a future container and, before it solidifies, imbed a few matches into the mixture to use as fuses. One pound of this stuff will fill up a whole block with thick, white smoke!
Je hebt geen idee. Ik heb er gaten van geprikt in mijn dekentje.quote:Op zondag 19 december 2004 23:22 schreef Harry_Sack het volgende:
Was je zo bang dat je niet de eerste was, Johan?
Ga eens in je ''shop'' staan en laat mij met rust.quote:Op zondag 19 december 2004 23:23 schreef Drugshond het volgende:
met een beter TS titel
Bouwmarkt.... het wordt vrij verkocht in de winkels.quote:Op zondag 19 december 2004 23:22 schreef Harry_Sack het volgende:
@ Drugshond
Hoe kom je aan salpeterzuur?
als je naar de praxis gaat, dan kun je gewoon om salpeterzuur vragen? Waar word het voor gebruikt dan?quote:Op zondag 19 december 2004 23:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bouwmarkt.... het wordt vrij verkocht in de winkels.
Ik denk dat ik de truc met het Trojaanse Paard met hem uit ga halen.quote:Op zondag 19 december 2004 23:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Heeft meki de macht al gegrepen of heeft die daar als dictator toch nog hulp voor nodig? Ik zeg dat die het maximaal een week volhoudt.
Ik testte even mijn geloofwaardigheid. Die is weer securequote:Op zondag 19 december 2004 23:28 schreef George-Butters het volgende:
Helemaal niet eerder. die ander is om 23.21 deze om 23.20....
Zie titel.quote:Op zondag 19 december 2004 23:29 schreef George-Butters het volgende:
Alleen maar respect voor de Osdorp Posse!
Antwoord staat in het andere topic.quote:Op zondag 19 december 2004 23:27 schreef Harry_Sack het volgende:
als je naar de praxis gaat, dan kun je gewoon om salpeterzuur vragen? Waar word het voor gebruikt dan?
Voel jij je nu niet schuldig om aan zo'n verkapitaliseerd Chinees ritueel je goede geld te besteden, en dan nog in zulke hoeveelheden ook?quote:Op zondag 19 december 2004 23:35 schreef Harry_Sack het volgende:
da's best prijzig eigenlijk:
bij een wietkweekshop betaal je voor 1 liter salpeterzuur
pH- Groei Salpeterzuur - 1 liter Euro 8,33
een kilo suiker kost ~ 80 eurocent in elke supermarkt
Voor een pond heb je pas een flink rookgordijn![]()
Hem voor het wagentje spannen om cunning plans te executeren?quote:Op zondag 19 december 2004 23:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de truc met het Trojaanse Paard met hem uit ga halen.
het kind kun je nou eenmaal niet klein houdenquote:Op zondag 19 december 2004 23:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Voel jij je nu niet schuldig om aan zo'n verkapitaliseerd Chinees ritueel je goede geld te besteden, en dan nog in zulke hoeveelheden ook?
Een pond is een hale kilo..... met deze dubbele hoeveelheden maak je wel een goeie smoke-bomb.quote:Op zondag 19 december 2004 23:35 schreef Harry_Sack het volgende:
da's best prijzig eigenlijk:
bij een wietkweekshop betaal je voor 1 liter salpeterzuur
pH- Groei Salpeterzuur - 1 liter Euro 8,33
een kilo suiker kost ~ 80 eurocent in elke supermarkt
Voor een pond heb je pas een flink rookgordijn![]()
een rookbom van 5 euroquote:Op zondag 19 december 2004 23:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een pond is een hale kilo..... met deze dubbele hoeveelheden maak je wel een goeie smoke-bomb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |