Hoe kom je aan salpeterzuur?quote:Uit het kookboek.
quote:
18. Smoke Bombs by the Jolly Roger
Here is the recipe for one hell of a smoke bomb!
4 parts sugar
6 parts potassium nitrate (Salt Peter)
Heat this mixture over a LOW flame until it melts, stirring well. Pour it into a future container and, before it solidifies, imbed a few matches into the mixture to use as fuses. One pound of this stuff will fill up a whole block with thick, white smoke!
Je hebt geen idee. Ik heb er gaten van geprikt in mijn dekentje.quote:Op zondag 19 december 2004 23:22 schreef Harry_Sack het volgende:
Was je zo bang dat je niet de eerste was, Johan?
Ga eens in je ''shop'' staan en laat mij met rust.quote:Op zondag 19 december 2004 23:23 schreef Drugshond het volgende:
met een beter TS titel
Bouwmarkt.... het wordt vrij verkocht in de winkels.quote:Op zondag 19 december 2004 23:22 schreef Harry_Sack het volgende:
@ Drugshond
Hoe kom je aan salpeterzuur?
als je naar de praxis gaat, dan kun je gewoon om salpeterzuur vragen? Waar word het voor gebruikt dan?quote:Op zondag 19 december 2004 23:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bouwmarkt.... het wordt vrij verkocht in de winkels.
Ik denk dat ik de truc met het Trojaanse Paard met hem uit ga halen.quote:Op zondag 19 december 2004 23:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Heeft meki de macht al gegrepen of heeft die daar als dictator toch nog hulp voor nodig? Ik zeg dat die het maximaal een week volhoudt.
Ik testte even mijn geloofwaardigheid. Die is weer securequote:Op zondag 19 december 2004 23:28 schreef George-Butters het volgende:
Helemaal niet eerder. die ander is om 23.21 deze om 23.20....
Zie titel.quote:Op zondag 19 december 2004 23:29 schreef George-Butters het volgende:
Alleen maar respect voor de Osdorp Posse!
Antwoord staat in het andere topic.quote:Op zondag 19 december 2004 23:27 schreef Harry_Sack het volgende:
als je naar de praxis gaat, dan kun je gewoon om salpeterzuur vragen? Waar word het voor gebruikt dan?
Voel jij je nu niet schuldig om aan zo'n verkapitaliseerd Chinees ritueel je goede geld te besteden, en dan nog in zulke hoeveelheden ook?quote:Op zondag 19 december 2004 23:35 schreef Harry_Sack het volgende:
da's best prijzig eigenlijk:
bij een wietkweekshop betaal je voor 1 liter salpeterzuur
pH- Groei Salpeterzuur - 1 liter Euro 8,33
een kilo suiker kost ~ 80 eurocent in elke supermarkt
Voor een pond heb je pas een flink rookgordijn![]()
Hem voor het wagentje spannen om cunning plans te executeren?quote:Op zondag 19 december 2004 23:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de truc met het Trojaanse Paard met hem uit ga halen.
het kind kun je nou eenmaal niet klein houdenquote:Op zondag 19 december 2004 23:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Voel jij je nu niet schuldig om aan zo'n verkapitaliseerd Chinees ritueel je goede geld te besteden, en dan nog in zulke hoeveelheden ook?
Een pond is een hale kilo..... met deze dubbele hoeveelheden maak je wel een goeie smoke-bomb.quote:Op zondag 19 december 2004 23:35 schreef Harry_Sack het volgende:
da's best prijzig eigenlijk:
bij een wietkweekshop betaal je voor 1 liter salpeterzuur
pH- Groei Salpeterzuur - 1 liter Euro 8,33
een kilo suiker kost ~ 80 eurocent in elke supermarkt
Voor een pond heb je pas een flink rookgordijn![]()
een rookbom van 5 euroquote:Op zondag 19 december 2004 23:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een pond is een hale kilo..... met deze dubbele hoeveelheden maak je wel een goeie smoke-bomb.
''I would be King and drown Amsterdam in a vat of wine.''quote:Op zondag 19 december 2004 23:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
cunning plans te executeren?
Madder than Mad Jack McMad, winner of last year's Mr. Madman Competition.quote:Op zondag 19 december 2004 23:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Anyway and anyhow, me sodding off again. Oi
We will fight on the shores , we will fight on the grounds , we will fight on the fields , we will fight on the streets , we will fight on the hills , but we will never surrender.quote:
Hoe groot is zo'n blok eigenlijk. Ik wil dat pond op waarde weten te schattenquote:Op zondag 19 december 2004 23:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar wel een heel huizenblok onder de rook....
Heeft iemand jou weleens een betweter genoemd? Eentje van het vermoeiende type?quote:Op zondag 19 december 2004 23:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
We will fight on the shores , we will fight on the grounds , we will fight on the fields , we will fight on the streets , we will fight on the hills , but we will never surrender.
''We shall fight on the beaches; we shall fight on the landing grounds. We shall fight in the fields, and in the streets. We shall fight in the hills. We shall never surrender!''
During the second world war, the allied troops of USA, Canada and Great Britain that were fighting the German invasion were named "The Allies".
Nou nee. ''De Geallieerden'' slaat op de Sovjet-Unie, de VS, Groot-Brittanie en China. Daarbij komen nog Polen, de Vrije Fransen, Belgie, Nederland, Tsjechoslowakije, Nieuw-Zeeland, Australie enz.
volgens mij kennen we mekaar al een beetje te goed he?quote:Op maandag 20 december 2004 00:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Heeft iemand jou weleens een betweter genoemd? Eentje van het vermoeiende type?
Ja, tot bloedens toe.quote:Op maandag 20 december 2004 00:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
[quote]Heeft iemand jou weleens een betweter genoemd?
Er is niets vermoeiend aan het herstellen van klassieke citaten en het vermelden van feiten.quote:Eentje van het vermoeiende type?
weet je al wat?quote:Op maandag 20 december 2004 00:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar goed, ik ga iets anders doen..
quote:Op maandag 20 december 2004 01:49 schreef RichardQuest het volgende:
Kan ik ook ergens geprepareerde zelfmoordriemen bestellen?
Prachtig.quote:Op zondag 19 december 2004 23:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Madder than Mad Jack McMad, winner of last year's Mr. Madman Competition.
quote:Fiscus pakt internethandel aan
door Roelien Wierstra
DEN HAAG - Met de inzet van de splinternieuwe digitale inspecteur gaat de fiscus het internet afschuimen naar ontdoken belastinggeld en illegale goederen.
Xenon, zoals het speciaal door de Belastingdienst ontworpen computerprogramma heet, gaat komende week al aan de slag.
Huisvrouwen
Gezocht wordt naar bijvoorbeeld huisvrouwen die 'illegaal' stelselmatig eigengemaakte spulletjes te koop aanbieden zonder belasting te betalen, maar ook naar grotere bedrijven die zich tot dusver aan de fiscus onttrekken door uitsluitend via internet te werken.
Staatssecretaris Joop Wijn (Financiën) heeft nog niet precies in kaart hoeveel extra belastinginkomsten de digitale inspecteur in het laatje zal brengen, maar zijn verwachtingen zijn hooggespannen, zo vertelt een zegsman.
Advertenties betaal ik wel belasting maar Meki Shop nietquote:Op maandag 20 december 2004 10:29 schreef Posdnous het volgende:
Verkoop jij zwart Meki?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |