Die was zeker ook gescheiden van zijn vrouwquote:Ophef in Tweede Kamer door springende man
DEN HAAG - De man die dinsdag vanaf de publieke tribune in de Tweede Kamer is gesprongen, maakt deel uit van een actiegroep voor gescheiden vaders. De verdachte is een 54-jarige Engelsman die in België woont. Hij brak door zijn sprong, enkele meters naar beneden, zijn beide enkels.
Dat heeft de politie Haaglanden dinsdag bekendgemaakt. Een beveiligingsbeambte die over de balustrade achter de man aan sprong, raakte gewond. In de Kamer was het wekelijkse vragenuurtje net voorbij, waarbij de minister Donner (Justitie) en Verdonk (Vreemdelingenzaken) waren. Donner was al weggelopen.
Die dacht natuurlijk de held van de week te worden door achter die "gevaarlijk terrorist" aan te springen, beetje pech voor hem dat het om een gefrustreerde papa ging en die gelijk zijn enkels brakquote:Op woensdag 6 april 2005 06:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die was zeker ook gescheiden van zijn vrouw![]()
Krijg je met werkelozen die zich vervelen.quote:Op woensdag 6 april 2005 08:03 schreef Chewie het volgende:
Ze worden vermist.
Geen pottenkijkers. Deel IV. 'De Operatie'
Verrassend![]()
Je kan het ook door de vele bejaarden daar in Florida als een soort van euthenasie zien, dan is het best een progresieve wetquote:Op woensdag 6 april 2005 08:29 schreef Drugshond het volgende:
'Wildwestwet' aangenomen in Florida
Kijken of deze wet zin heeft.... (het is in iedergeval goed voor de wapenlobby).
quote:'Wildwestwet' aangenomen in Florida
Het Huis van Afgevaardigden van Florida heeft gisteren met overweldigende meerderheid de zogenoemde 'wildwestwet' aangenomen. Inwoners van de Amerikaanse staat mogen voortaan iedereen die hen op straat bedreigt doodschieten. Proberen te vluchten is geen vereiste meer.
Tot dusver gold het recht te doden uit zelfverdediging alleen in de eigen woning. Dit gebied is nu uitgebreid tot de openbare ruimte. Het parlement was namelijk van mening dat het onzin is als mensen op straat moeten vluchten als zij bedreigd worden. De aanvaller mag nu doodgeschoten worden, zelfs als hij zelf geen vuurwapen draagt.
Volgens critici kan de nieuwe wet alleen maar leiden tot wildwesttaferelen. De democratische minderheid in de staat is van mening dat wapenbezitters nu feitelijk 'een vergunning om te doden' hebben gekregen.
Hoi Monidique. Wil jij SCH even een aai over zijn bol geven?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:39 schreef Monidique het volgende:
Goedemorgen.
Waarom ik?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:45 schreef sjun het volgende:
[..]
Hoi Monidique. Wil jij SCH even een aai over zijn bol geven?
Van mij neemt hij op dit moment geen goede bedoelingen aan.quote:
Helaas, ik ben een naïeve, (s)linkse, topicverpestende baggeruser. Veel authoriteit heb ik niet.quote:Op woensdag 6 april 2005 10:56 schreef sjun het volgende:
[..]
Van mij neemt hij op dit moment geen goede bedoelingen aan.
Dan kunnen we slechts elkaar wat moed inpraten en er maar het beste van hopenquote:Op woensdag 6 april 2005 11:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Helaas, ik ben een naïeve, (s)linkse, topicverpestende baggeruser. Veel authoriteit heb ik niet.
waaruit blijken die goede bedoelingen dan?quote:Op woensdag 6 april 2005 10:56 schreef sjun het volgende:
[..]
Van mij neemt hij op dit moment geen goede bedoelingen aan.
Belichting van misstanden in woord en beeld.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
waaruit blijken die goede bedoelingen dan?
Geen idee, zometeen maar eens even in andere subfora kijken.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:40 schreef Chewie het volgende:
Heeft SCH het schoudeklopje al geaccepteerd?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |