quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Voor mensen met een EIGEN mening!
quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"Lemming"
K*nkers zeg, ze haalden daar de hele eikel weg!! Niet de voorhuid!! Superziekquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:43 schreef RichardQuest het volgende:
Ah gadverdamme zeg, die besnijdenisfilmpjes![]()
Helemaal als je een blokje kaas in de mond hebtquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:43 schreef RichardQuest het volgende:
Ah gadverdamme zeg, die besnijdenisfilmpjes![]()
Het verbaast me nog dat ie leeft.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:49 schreef sizzler het volgende:
Liquidatie Peter R. de Vries in voorbereiding.
Het zat er inderdaad al aan te komen. Ik vraag me af of ze die man van de telegraaf die geregeld bij RTL boulevard zit ook koud willen maken.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:49 schreef sizzler het volgende:
Liquidatie Peter R. de Vries in voorbereiding.
John van den Heuvel.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het zat er inderdaad al aan te komen. Ik vraag me af of ze die man van de telegraaf die geregeld bij RTL boulevard zit ook koud willen maken.
Albert Verlinde is daar de misnaadverslaggever.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:55 schreef schatje het volgende:
[..]
John van den Heuvel.
Blokje kaas... Onduidelijk codewoord. Gebruik dan gewoon het woord penis.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Helemaal als je een blokje kaas in de mond hebt.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |