abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 23 april 2004 @ 00:19:42 #1
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18623520
Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder enige onderbouwing. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, zelfs Jubilaris Sidekick.
Voor verdere diepzinnige nonzins kunt je ook MIRC betreden en MSN voor lullo's.

Hoe je dat doet kun je ergens op Fok vinden, vraag het eens. Punt. Of komma.

Lullo on!
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_18623528
LOL
pi_18623529
YEEHAW.
pi_18623531
nou zeg, iedereen natuurlijk pleite
pi_18623543
Maar omdat dit een jubileum is, mag het peil wel wat worden verbeterd. Wees kritisch op je eigen werk.
  † In Memoriam † vrijdag 23 april 2004 @ 00:21:02 #6
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18623553
Zo, ik ga maffen, hehehehe.
  † In Memoriam † vrijdag 23 april 2004 @ 00:21:29 #7
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18623562
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 00:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Maar omdat dit een jubileum is, mag het peil wel wat worden verbeterd. Wees kritisch op je eigen werk.
Deal!

Vorig topic:

Starttijd: Monidique - donderdag 22 april 2004 @ 22:58
Eindtijd: Aaahikwordgek - vrijdag 23 april 2004 @ 00:19
  vrijdag 23 april 2004 @ 00:27:14 #8
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_18623669
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 00:20 schreef zakjapannertje het volgende:
nou zeg, iedereen natuurlijk pleite
Hey, ik ben er nog...
I will permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him ...
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
  vrijdag 23 april 2004 @ 00:28:11 #9
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_18623688
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 00:20 schreef Johan_de_With het volgende:
U mag het goede voorbeeld geven
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
  vrijdag 23 april 2004 @ 00:28:43 #10
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_18623698
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 00:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sweet dreams
  † In Memoriam † vrijdag 23 april 2004 @ 00:33:05 #11
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18623748
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 00:28 schreef Tuana het volgende:

[..]

Sweet dreams

Niet aan Sil vertellen he?
pi_18623757
quote:
VS in ban van mega-abortusmars

van onze redactie buitenland
WASHINGTON - De Amerikaanse pro-abortusbeweging hoopt zondag een half miljoen betogers in Washington op de been te krijgen voor het recht op abortus in de Verenigde Staten.

Radicale voorstanders hebben aangekondigd tegendemonstraties van pro-life groeperingen te zullen aanvallen.

De organisatie van de abortusmars is in handen van zeven grote instellingen die opkomen voor vrouwenrechten. Het is voor het eerst in de Amerikaanse geschiedenis, dat landelijke groeperingen - waaronder Planned Parenthood, NARAL Pro Choice America en de Amerikaanse burgerrechtenbeweging ACLU - zo nauw samenwerken. Abortus is in de VS een zeer controversieel thema.

De 'mars voor vrouwenlevens' die zondag langs het Witte Huis en het Capitool trekt, moet een krachtig signaal zijn aan de regering-Bush dat de pro-choicebeweging zich niet neerlegt bij inperking van het recht op abortus. ,,Wij zullen ons recht op abortus en het recht om onze gezinnen te plannen zonder overheidsbemoeienis beschermen. Nooit zullen we terugkeren naar de dagen van voor 'Roe versus Wade', toen vrouwen stierven door illegale abortussen'', aldus de initiatiefnemers. Naar schatting 25 tot 30 miljoen Amerikaanse vrouwen hebben een of meer abortussen ondergaan.

Volgens de landelijke pro-lifebeweging loopt het echter niet storm voor de betoging. Uit vrees voor een tegenvallende opkomst is onlangs de hulp ingeroepen van ruim honderd popmusici, filmsterren en tv-bazen, onder wie Ted Turner (CNN), actrice Jane Fonda en fotomodel Cindy Crawford. Verscheidene pro-lifegroeperingen hebben tegenacties aangekondigd.

De organisatie Radical Cheerleaders of DC heeft gedreigd tegendemonstraties van pro-lifebetogers te zullen aanvallen en hun spandoeken te zullen vernielen. ,,Zij staan buiten de werkelijkheid en willen niet luisteren'', aldus de Washingtonse vrouwengroepering.

De abortusmars heeft binnen de landelijke onderwijsbond NEA (2,7 miljoen leden) geleid tot grote verdeeldheid. De marsroute loopt langs het hoofdkantoor van NEA, dat vermoeide betogende leden gastvrij wil ontvangen en van drinken voorzien. Pro-lifedocenten zijn woedend dat de NEA daarmee openlijk de betoging steunt. Sommigen eisen dat NEA afziet van de ondersteuning; anderen willen dat het hoofdkantoor voortaan ook bijstand geeft bij de jaarlijkse 'Mars voor het Leven' op 22 maart. NEA heeft zich daarvan in het verleden altijd onthouden.

Pikant detail is dat NEA-bestuurder Randall Moody van 1995 tot 2002 lid was van de Raad van Bestuur van Planned Parenthood en nog steeds vice-voorzitter is van PP. Boze leraren verwijten hem belangenverstrengeling, maar NEA-woordvoerder Michael Pons verklaarde dat ,,iedere organisatie een aanzienlijk aantal leden heeft dat niet instemt met bepaalde beleidslijnen. Dat is het mooie van een open, democratische organisatie als de onze.''

Gebedsontbijt

PP verwacht dat zondag de grootste pro-choicedemonstratie in de Amerikaanse geschiedenis plaatsheeft. Met een ,,denominatiesoverstijgend gebedsontbijt'' tart PP conservatieve religieuze groeperingen in de VS, door te stellen dat zij niet kunnen claimen, te spreken namens de christelijke geloofsgemeenschap.

Op haar beurt wijzen pro-lifeorganisaties op beroemdheden (zoals filmster Patricia Heaton en topmodel Kathy Ireland) die abortus afkeuren. Ook keren feministen zich tegen de abortusmars. Voorzitter Serrin Foster van Feminists For Life (FFL) verklaarde dat abortus vrouwen-in-nood niet helpt. ,,Abortus maskeert het probleem en schept nieuwe problemen. De marsorganisatie stuurt vrouwen in de verkeerde richting'', aldus Foster. Ook wees zij op de recente opiniepeilingen waaruit blijkt dat voor het eerst sinds de rechtszaak Roe versus Wade (1973) vrouwen in meerderheid tegen abortus zijn. Ook jongeren keren abortus vaker de rug toe.
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=36268

hopelijk houden de radicalen zich een beetje in door anderen niet fysiek op hun andere meningsuiting aan te vallen
  vrijdag 23 april 2004 @ 07:18:09 #13
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_18625903
HBO geschiedenis bestaat wel. Ik heb het gedaan voor een half jaartje ofzo het is wel een lerarenopleiding....

Goeienmorgen

aaah ik zag dat wel weer
  vrijdag 23 april 2004 @ 07:19:21 #14
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_18625908
Mugguh.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 23 april 2004 @ 07:31:19 #15
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18625957
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 07:19 schreef Megumi het volgende:
Mugguh.
Heui
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_18626024
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 00:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo, ik ook ...
pi_18626417
Ey iedereen.

Ik ben jarig Felicitaties graag in mijn fotoboek.

[ Bericht 8% gewijzigd door DrWolffenstein op 23-04-2004 08:54:57 ]
  † In Memoriam † vrijdag 23 april 2004 @ 09:04:26 #18
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18626602
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 07:18 schreef Silmarwen het volgende:
HBO geschiedenis bestaat wel. Ik heb het gedaan voor een half jaartje ofzo het is wel een lerarenopleiding....

Goeienmorgen

aaah ik zag dat wel weer
Heh?
  † In Memoriam † vrijdag 23 april 2004 @ 09:04:57 #19
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18626607
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 08:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ey iedereen.

vrijdag 23 april 2004 @ 09:07:24 #20
80268 kLowJow
That's Gay
pi_18626639
Goede morgen..
wat een stralende dag.. ik denk dat ik vandaag maar eens vroeg naar huis ga
  vrijdag 23 april 2004 @ 09:12:47 #21
80268 kLowJow
That's Gay
pi_18626702
quote:
'Nederland schendt mensenrechten'
Van onze verslaggever Theo Koelé

DEN HAAG - Premier Balkenende moet zich verweren tegen buitenlandse kritiek dat Nederland mensenrechten schendt. Het gaat om het massaal terugsturen van asielzoekers. Ook ligt Nederland onder vuur vanwege het euthanasiebeleid.

De Raad van Europa, een organisatie van 45 landen die zich sterk maken voor het respecteren van mensenrechten, wil volgende week een debat houden over de voorgenomen uitzetting van 26 duizend asielzoekers. De premier en minister Bot van Buitenlandse Zaken, die momenteel voorzitter is van de Raad van Europa, moeten woensdag tekst en uitleg geven op een bijeenkomst in Straatsburg.
...
  vrijdag 23 april 2004 @ 09:33:10 #22
80268 kLowJow
That's Gay
pi_18626942
  vrijdag 23 april 2004 @ 09:37:42 #23
80268 kLowJow
That's Gay
pi_18627004
quote:
Van Agt: Nederlanders zo snel mogelijk uit Irak

HILVERSUM (ANP) - De Nederlandse troepen moeten zich zo snel snel mogelijk terugtrekken uit Irak. Zonder een mandaat van de Veiligheidsraad was de oorlog tegen Irak onrechtmatig, dus ook de aanwezigheid van het Nederlandse contingent. Dat zei oud-premier Van Agt (CDA) donderdag in het tv-programma Nova.

Van Agt vindt dat de Amerikanen en de Britten nooit aan de aanval op Irak hadden moeten beginnen. ,,Het werd al vrij snel duidelijk dat er voor de oorlog geen enkele reden bestond die deugde.'' De coalitie zei er zeker van te zijn dat de Iraakse president Saddam Hussien beschikte over massavernietigingswapens. Deze werden nooit aangetroffen.

Het kabinet besluit volgende maand over verlenging van het verblijf van de Nederlandse militairen als de speciale VN-gezant Brahimi zijn rapport over de mogelijke rol van de VN heeft uitgebracht. Minister Kamp (Defensie) zei vorige week in de Tweede Kamer dat vertrek van de Nederlandse troepen rampzalig zou zijn voor de Iraakse bevolking.

Van Agt vond verder dat het kabinet-Balkenende te veel zijn oren laat hangen naar de Verenigde Staten. De oud-premier noemde de VS arrogant en een schelmenstaat omdat president Bush de internationale rechtsorde aan zijn laars lapt, niet alleen met de oorlog tegen Irak, maar ook met zijn steun aan Israël.
pi_18627038
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 08:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ey iedereen.

Toch wel iedereen?

Gefeli
  vrijdag 23 april 2004 @ 09:44:10 #25
80268 kLowJow
That's Gay
pi_18627105
quote:
Een opvallende verschijning woensdag op de rijksweg A12 in de buurt van Doorn. De blikvanger was een 77-jarige man uit Doorn gehuld in zuurstokroze kleding. De politie heeft de opvallende wandelaar van de snelweg geplukt en hem een lift gegeven. Het was een 77-jarige man uit Doorn met een roze spijkerbroek aan, een kort rokje in die kleur, een roze jasje en panty's. Volgens de politie kwam de man niet verward over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')