abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21084395
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en vergeet de politieke complottheorietjes. Iedereen is welkom, zelfs Allah met z'n tools. Punt.

Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol.

Amen.
pi_21084442
Allaaaaaaaaaaaaaaaaah'oe akbahr.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_21084587
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 20:29 schreef RichardQuest het volgende:
Allaaaaaaaaaaaaaaaaah'oe akbahr.
Heb jij een POL-SC-alert-SMS ontvangen?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_21084716
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 20:35 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Heb jij een POL-SC-alert-SMS ontvangen?
SMS nu "pol on" naar 0402 voor de SC-SMS alert
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_21084902
hier is het ook nog steeds zo warm
pi_21084909
Ben brak, moe en met wat moeite weer schoon te noemen en bijzonder voldaan .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_21084941
quote:
''Waarom zou ik een koe kopen, als ik het vlees ook per pond bij de slager kan krijgen?''
Goeie gast, die Godett
pi_21085246
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 20:50 schreef zakjapannertje het volgende:
Ieuw, Johan_de_with-kloon.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_21085256
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 20:50 schreef zakjapannertje het volgende:
Wilders met een baard, tof.
pi_21085270
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 21:07 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ieuw, Johan_de_with-kloon.
hier kloneert men alleen zwarte schapen
pi_21085323
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 21:07 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wilders met een baard, tof.
waar een forum je allemaal niet toe dwingt
pi_21085338
pi_21085480
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 21:11 schreef RichardQuest het volgende:
IDEE: seksbewijs

Lijkt mij iets om op te nemen in een partij programma, ik zie dat nog een speerpunt worden bij de volgende verkiezingen
pi_21085518
Leefbaar Rotterdam wil meedoen met de parlementsverkiezingen als de verkiezingen in Rotterdam in '05 een succes zijn.
pi_21085520
Zo'n sex court zint mij wel ja
pi_21085537
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 21:20 schreef Monidique het volgende:
Leefbaar Rotterdam wil meedoen met de parlementsverkiezingen als de verkiezingen in Rotterdam in '05 een succes zijn.
Och gut, zoiets als die kansloze Utreg-partij
pi_21086008
quote:
Dan is er niks aan de hand, ze worden gedecimeerd in de volgende verkiezingen.
pi_21086590
quote:
Dat scheelt weer een partij op de landelijke lijst .
pi_21087128
quote:
Hey, Jude, don't make it bad
Take a sad song and make it better

Bløf zou het zo geschreven kunnen hebben, als je er iets van "schepen" bij zet dan.
pi_21087219
De film op Veronica is echt keihard. Volgens mij heb ik nog nooit erger gezien op de Nederlandse tv.
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_21087239
Ik ga weer in het ritme van de afgelopen tijd vervallen en dus aan het bier .
pi_21087269
Ja lap zeg! Ik vat ook een pientje . Maar dan hier :') Morgen mag ik arbeidertje spelen.
pi_21087391
De proleet uithangen is voor mietjes. Ik ga vanavond nog eenmaal los en stort morgen compleet in .
pi_21088997
quote:
Knuffelkussen voor eenzame vrouwen populair

In Japan kunnen alleenstaande vrouwen toch het gevoel krijgen lekker tegen iemand aan te liggen als ze in bed liggen. Hij is nog ideaal ook: Hij komt niet laat thuis, hij snurkt niet, en hij trekt het deken niet zijn kant op.

Vrouwen van alle leeftijden hebben massaal de Boyfriend Arm Pillow aangeschaft. Dat is een kussen dat sterk het gevoel benadert dat ze werkelijk in iemands armen liggen. Eenzame zielen staan in de rij in de winkel om hun eigen zachte vriend te kopen, aldus de fabrikant.

Hij wordt geleverd met zijn eigen overhemden, zodat er aan het overhemd gefriemeld kan worden. Ook is er een model beschikbaar met alarm, waarmee het kussen voorzichtig zijn liefje wakker kan schudden.

Het kussen kost ruim honderd dollar; een beetje duurder dan de kosten van een eerste date. Het kussen is momenteel enkel verkrijgbaar in Japan, maar er zijn plannen om het te gaan exporteren.

En voor de mannen die zich overgeslagen voelen - er is ook een limited edition van een Girlfriend Arm Pillow in de maak.
Aaahh wat lief
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_21089051
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 22:34 schreef RichardQuest het volgende:
Ja lap zeg! Ik vat ook een pientje . Maar dan hier Morgen mag ik arbeidertje spelen.
Arbeider zijn is oke
Deze week al weer drie dagen gedraaid!
Drie dagen is wel het limiet in een fabriek, daarna komen al die sociaal zwakkeren met
de neus uit
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')